Jeetje nu kan ik dus niet stoppen met testen. Dus net weer gedaan ik lees ook best veel verschil tussen ochtend en avondtesters dus ik dacht ga ik ook proberen. Zien jullie deze ook? Heb geprobeerd op de ene foto in te zoomen.
Ja ik merk aan mezelf dat ik echt nog denk van nou ik zie wel. Het landt niet helemaal dat het een positief lijntje is. Inderdaad eerst maar kijken of het goed gaat oplopen en daarna zijn alle weken ook nog spannend. Na een miskraam is het vertrouwen toch een beetje weg merk ik
Heel begrijpelijk, als het jezelf alleen maar geruststelt dan ook lekker blijven doen. Maar deze is zeker geen twijfel meer over mogelijk!
Pff inderdaad een kwestie van een lange adem hebben. Anderzijds ook goed dat ze alleen doen als de kans groot genoeg is om de kans van slagen groter te maken. Hopelijk vliegt de tijd voorbij voor jou!
Als er inderdaad nog opgehoogd kan worden zou dat een mogelijke goede optie kunnen zijn. Hopelijk volgende keer dus met een beter resultaat! En ja! Hier loop ik inderdaad op het einde nu! Bijna 39 weken… time flies! Want wist nog hoe ik hier zo mee schreef…
Wat ontzettend balen dat de poging wordt afgebroken maar als je idd een hogere dosis kan dan snap ik wel dat ze dit adviseren. Hoe klote het voor jou ook voelt nu!
Ik voel mij sinds vrijdag echt klote! Het is net alsof de miskraam er nu pas inhakt. Vrijdagochtend reed ik naar mijn werk en ik kon alleen maar huilen en toen m’n leidinggevende binnenkwam merkte ze dat er iets was en vroeg ze er naar en moest ik weer huilen maar uiteindelijk luchtte het wel op. Daarnaast ben ik lichamelijk ook uitgeput en heb bijna elke dag spierpijn terwijl ik niks bijzonders doe. Ik weet soms niet hoe ik de dagen door moet komen. Ach ja, het zal wel weer beter gaan binnenkort. Dit was even m’n zeikupdate!
@Ikwilzwangerworden wow! Ik ziende streepjes! Wat spannend!! En ja, na een miskraam zal je de komende tijd veel meer onzeker zijn.. dat snap ik helemaal! @Mai1998 heb je nog getest? Ik ben benieuwd! @EMMB Wat een dapper besluit dat jullie nog tot juni zelf willen proberen en ik hoop zo dat het jullie gaat lukken voor die tijd! @Soof1992 spannend de laatste loodjes! Je bent er bijna!
Het is ook een aanslag op je lichaam een miskraam. Je lijf is even uit balans waardoor je weerstand ook even minder is. Naast dat het emotioneel wat met je doet, kun je er ook echt lichamelijk ook ziek van zijn. Fijn dat je erover praat met andere en dat het oplucht. Sterkte nog, en na de rustmaand veel succes toegewenst!
Even een update vanuit mij… Afgelopen woensdag ben ik voor de tweede keer bij de huisarts geweest. Uit het inwendig onderzoek kwam niks verrassend uit alleen dat mijn baarmoeder gekanteld ligt en met het sperma van mijn vriend was ook alles goed. 7 maart staat er nog een gynaecologisch onderzoek gepland, dit moest schijnbaar 5-10 dagen na je eerste menstruatie dag. Dus even afwachten hierop. Kort na het bezoek aan de huisarts had ik mijn eisprong, deze keer was het zo gevoelig dat ik beide kanten voelden en ik dus niet duidelijk kan zeggen welke kant er gesprongen is. Of het is wellicht een dubbele eisprong geweest? Maar nu een paar dagen verder, net zoals mijn vorige cyclus(miskraam), weer het gevoel alsof er een baksteen onderin mijn buik ligt.
Dat is niet gek... Soms heeft een lichaam (en hoofd) meer tijd nodig om iets te verwerken waardoor het wat later er inhakt. Dikke knuffel! Fijn dat je leidinggevende wel zo alert was om te zien dat er iets aan de hand was en fijn dat het even opluchtte om alles eruit te huilen. Wees lief voor jezelf de komende tijd. ♥
Fijn dat er voor nu niks verrassends uitkwam. Wat betreft de gekantelde baarmoeder, zou dit misschien invloed kunnen hebben? Hopelijk weet je snel meer na het gynaecologisch onderzoek en kunnen jullie een stapje verder.
Dit was voorheen in ieder geval niet, want met het plaatsen van de spiraal was hij niet gekanteld. Mocht er uit de echo iets uitkomen zoals cystes/verklevingen of iets dergelijks, dan is hij mogelijk hierdoor gekanteld en bevestigd het ook de pijn/gevoeligheid die ik nu ervaar…
Het is ook niet niks! En vaak helpt het om gewoon even je emoties te laten gaan! En het is geen zeikupdate daar zijn we voor❤️
Hopelijk kom je snel weer een stapje verder met alles! En kunnen ze jullie verder helpen. Fijn dat er in ieder geval dingen onderzocht worden nu.
@LittleStarfish Dan zou het dus eigenlijk wel 'mooi' zijn als er iets uitkomt wat je gekantelde baarmoeder/pijn/gevoeligheid kan verklaren.