Balen Mai, ook zo vlak voor jullie huwelijk Hopelijk ga je alsnog mega genieten van jullie fantastische dag!!
Wat balen… restje ovitrelle geweest dus. Ontzettend jammer! Ik duim voor je dat het de heftigste dag niet op je huwelijk valt!
@Mai1998 , ik weet niet of vandaag of binnenkort jullie verrassingsbruiloft is, maar heel veel plezier en geniet er van! Laat je weten hoe het was en hoe alle gasten reageerden?
@Mai1998 volgens mij was het vandaag, maar heel veel plezier & geluk toegewenst! En hopelijk laat die menstruatie nog even op zich wachten!
Wens voor een eerste kindje - lijst Dit is een groepje voor meiden die graag zwanger willen worden van hun eerste kindje. In het bijzonder voor meiden waarbij het al wat langer duurt, met of zonder behulp van de medische molen. - Ben je nieuw en al wat langer bezig met zwanger worden? Welkom, zet jezelf erbij op de lijst! - Ben je nieuw en pas net begonnen met zwanger proberen te worden? Het topic Zwanger worden van eerste kindje is dan misschien meer iets voor jou. NOD: Mai1998 - 25 jaar - 21 februari Lieke2022- 30 jaar - 27 februari IUI4 LittleStarfish - 29 jaar - 2 maart EMMB - 30 jaar - 4 maart Pioenroos91 -32 jaar - 6 maart NOD (nog) onbekend: Lelie92 - 30 jaar - ICSI 4 Noor93 - 30 jaar - even pauze Kmoon - 29 jaar Kitten93 - 30 jaar Linn93 - 30 jaar - 1e ronde met letrozol Gryanne - 32 jaar Leonie1208 - wachtmaand IUI ivm miskraam GezelligZwangerWorden - 29 jaar - een break ivm operatie Zwanger: Soof1992 - 31 jaar Kaas123 - 37 jaar Minkx - 33 jaar Bloemkooltje - 30 jaar Frasseke - 29 jaar Lot23 - 31 jaar Ikwilzwangerworden - 31 jaar Afspraken Leonie1208 - 13 feb - afspraak fertiliteitsarts Pioenroos91 - 15 feb - HSG onderzoek GezelligZwangerWorden- 15 feb - Afspraak Endocrinoloog Soof1992 - 20 feb - controle vk (39) Gryanne - 26 feb - intake Spaarne gasthuis GezelligZwangerWorden - Afspraak uitgangsecho en consult IVF LittleStarfish - 7 mrt - Gynaecologische Echo Ikwilzwangerworden - 11 mrt - eerste echo ziekenhuis
Hierbij mijn test op 13 dpo! Ik had wel even stress want ik had daarnaast ook dipsticks van easy@home en sensitest gedaan en die waren dus lichter dan gister. En deze juist weer donkerder. Ik weet dus even niet wat ik daarvan moet denken maar ik hou het maar bij 1 soort test. Maar je schrikt wel even! Zojuist het ziekenhuis gebeld en ze willen dat ik eerst daar heen kom. Dus 11 maart eerste echo. Dat is dan met ongeveer 6,5 week. Dat wordt dus 2,5 week afzien!
Wens voor een eerste kindje - lijst Dit is een groepje voor meiden die graag zwanger willen worden van hun eerste kindje. In het bijzonder voor meiden waarbij het al wat langer duurt, met of zonder behulp van de medische molen. - Ben je nieuw en al wat langer bezig met zwanger worden? Welkom, zet jezelf erbij op de lijst! - Ben je nieuw en pas net begonnen met zwanger proberen te worden? Het topic Zwanger worden van eerste kindje is dan misschien meer iets voor jou. NOD: Mai1998 - 25 jaar - 21 februari Lieke2022- 30 jaar - 27 februari IUI4 LittleStarfish - 29 jaar - 2 maart EMMB - 30 jaar - 4 maart Pioenroos91 -32 jaar - 6 maart NOD (nog) onbekend: Lelie92 - 30 jaar - ICSI 4 Noor93 - 30 jaar - even pauze Kmoon - 29 jaar Kitten93 - 30 jaar Linn93 - 30 jaar - 1e ronde met letrozol Gryanne - 32 jaar Leonie1208 - wachtmaand IUI ivm miskraam GezelligZwangerWorden - 29 jaar - break ivm operatie Zwanger: Soof1992 - 31 jaar Kaas123 - 37 jaar Minkx - 33 jaar Bloemkooltje - 30 jaar Frasseke - 29 jaar Lot23 - 31 jaar Ikwilzwangerworden - 31 jaar Afspraken Leonie1208 - 13 feb - afspraak fertiliteitsarts Pioenroos91 - 15 feb - HSG onderzoek Soof1992 - 20 feb - controle vk (39) Gryanne - 26 feb - intake Spaarne gasthuis LittleStarfish - 7 mrt - Gynaecologische Echo Ikwilzwangerworden - 11 mrt - eerste echo ziekenhuis GezelligZwangerWorden - 5 april - Afspraak uitgangsecho en consult IVF
Ik snap heel goed dat je daarvan schrikt en gaat twijfelen. Ook natuurlijk logisch omdat je het een en ander meegemaakt hebt al. De sensitest staat er sowieso om bekend dat deze vrijwel nooit knaltesten worden en dus licht blijven. En schijnbaar zit er dan ook nog verschil in de 10 of 25 mIU/ml. De 25 vind ik zelf dus ook veel beter/gevoeliger werken dan die van 10. Dus zou je daar niet te druk om maken. Maar nog even afwachten en dan mag je naar je kleintje kijken en luisteren, succes die 2,5 week wachten ❤️❤️
Denk dat het schrikken blijft totdat je over een aantal echo's heel veel bevestiging heb gehad. Voor nu ben je gewoon hartstikke zwanger!
Ik voel niks nada nop weer.. voelde jij wat? aan de ene kant wil ik het wel, maar aan de andere kant ook niet. Het zou goed zijn om vroeg te testen omdat ik, volgens mij, dan moet stoppen met de medicatie voor mijn schildklier. Dus hoe eerder ik het weet, hoe beter. Ben wel suuuper moe. Kan de hele dag door slapen. Maar eigenlijk geen andere dingen. Ik haat deze dagen inmiddels ook echt..
Je kunt het altijd proberen maar het is volgens mij ook nog de periode dat het nog kan innestelen. Maar doen wat goed voelt Ik kan me nooit inhouden haha… Ik heb met mezelf afgesproken dat ik op dag 26 ga testen, ik hoop dat ik dat volhoud 11-12 DPO ben ik dan. Ik vind het erg lastig omdat mijn ovulatie test op 15 februari positief was maar de app de eisprong een dag later noteert? Dus vanaf wanneer tel ik dan? Wat doen jullie?
Voor mijn gewoon heb ik hier de afgelopen jaren vooral streepjes gezien bij 9DPO als het idd zo was Wij doen nu IUI dus dat is sowieso makkelijker tellen. Daarvoor deed ik altijd wat jij deed: positieve test, dag erna eisprong en dag erna 1DPO
Ik had het ook puur gedaan al op 8dpo omdat ik die middag weg ging en wist of ik kon drinken of niet. Ik heb de hele tijd steken links en rechts onder, regelmatig hoofdpijn vooral in de ochtend en gloei wangen richting de avond. En flinke last van mijn onderrug. Maar dat heb ik altijd al wel dus dat heeft maar heel weinig nodig dat het zeer gaat doen. Moe valt nog wel mee!
Daar heb je gelijk in inderdaad Is wel fijn als die streep dan ook meteen op komt. Bij mij beide keren pas vanaf cyclus dag 26 dat ik een streep zie…
Bedankt voor de lieve berichtjes!❤ Ik kom even snel spieken uit onze roze wolken haha, we hebben echt een geweldige dag gehad woensdag en de reacties van iedereen waren echt geweldig!! Verder dinsdag k*t nieuws gehad vanuit het zh, waardoor ik er echt compleet door heen zat.. Gelukkig heeft het onze bruiloft niet al te veel verpest. Maandag heb ik een afspraak in het zh om alles toch nog een keer door te spreken maar ik verwacht het "ergste" (pas eind april weer prikken)..