Wens voor een eerste kindje - lijst Dit is een groepje voor meiden die graag zwanger willen worden van hun eerste kindje. In het bijzonder voor meiden waarbij het al wat langer duurt, met of zonder behulp van de medische molen. - Ben je nieuw en al wat langer bezig met zwanger worden? Welkom, zet jezelf erbij op de lijst! - Ben je nieuw en pas net begonnen met zwanger proberen te worden? Het topic Zwanger worden van eerste kindje is dan misschien meer iets voor jou. NOD: Lieke2022- 30 jaar - 27 februari IUI4 LittleStarfish - 29 jaar - 2 maart EMMB - 30 jaar - 4 maart Pioenroos91 -32 jaar - 6 maart NOD (nog) onbekend: Lelie92 - 30 jaar - ICSI 4 Noor93 - 30 jaar - even pauze Kmoon - 29 jaar Kitten93 - 30 jaar Linn93 - 30 jaar - 1e ronde met letrozol Gryanne - 32 jaar Leonie1208 - wachtmaand IUI ivm miskraam GezelligZwangerWorden - 29 jaar - break ivm operatie Mai1998 - 25 jaar - aan de pil voor start ICSI 2.0 Zwanger: Soof1992 - 31 jaar Kaas123 - 37 jaar Minkx - 33 jaar Bloemkooltje - 30 jaar Frasseke - 29 jaar Lot23 - 31 jaar Ikwilzwangerworden - 31 jaar Afspraken Leonie1208 - 13 feb - afspraak fertiliteitsarts Pioenroos91 - 15 feb - HSG onderzoek Soof1992 - 20 feb - controle vk (39) Gryanne - 26 feb - intake Spaarne gasthuis Mai1998 - 26 feb - intake ICSI 2.0 LittleStarfish - 7 mrt - Gynaecologische Echo Ikwilzwangerworden - 11 mrt - eerste echo ziekenhuis GezelligZwangerWorden - 5 april - Afspraak uitgangsecho en consult IVF
Wens voor een eerste kindje - lijst Dit is een groepje voor meiden die graag zwanger willen worden van hun eerste kindje. In het bijzonder voor meiden waarbij het al wat langer duurt, met of zonder behulp van de medische molen. - Ben je nieuw en al wat langer bezig met zwanger worden? Welkom, zet jezelf erbij op de lijst! - Ben je nieuw en pas net begonnen met zwanger proberen te worden? Het topic Zwanger worden van eerste kindje is dan misschien meer iets voor jou. NOD: Lieke2022- 30 jaar - 27 februari IUI4 LittleStarfish - 29 jaar - 2 maart EMMB - 30 jaar - 4 maart Pioenroos91 -32 jaar - 6 maart NOD (nog) onbekend: Lelie92 - 30 jaar - ICSI 4 Noor93 - 30 jaar - even pauze Kmoon - 29 jaar Kitten93 - 30 jaar Linn93 - 30 jaar - 1e ronde met letrozol Gryanne - 32 jaar Leonie1208 - wachtmaand IUI ivm miskraam GezelligZwangerWorden - 29 jaar - break ivm operatie Mai1998 - 25 jaar - aan de pil voor start ICSI 2.0 Zwanger: Soof1992 - 31 jaar Kaas123 - 37 jaar Minkx - 33 jaar Bloemkooltje - 30 jaar Frasseke - 29 jaar Lot23 - 31 jaar Ikwilzwangerworden - 31 jaar Afspraken Leonie1208 - 13 feb - afspraak fertiliteitsarts Pioenroos91 - 15 feb - HSG onderzoek Soof1992 - 20 feb - controle vk (39) Gryanne - 26 feb - intake Spaarne gasthuis Mai1998 - 26 feb - intake ICSI 2.0 LittleStarfish - 7 mrt - Gynaecologische Echo Ikwilzwangerworden - 11 mrt - eerste echo ziekenhuis GezelligZwangerWorden - 5 april - Afspraak uitgangsecho en consult IVF Lauren- 4 april controle hysteroscopie, na verwijderen verklevingen (syndroom van Asherman)
Wat fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad en dat de reacties leuk waren! Wel balen dat je slecht nieuws kreeg. Wat was er, als je dat wil delen, en waarom dan pas eind april prikken? Hopelijk maandag alsnog een verrassende uitkomst van het gesprek dat het toch beter lijkt dan gedacht.
Hmm had wel gehoopt onderhands ongesteld te zijn, maar het is denk ik door de operatie helemaal door de war. Ik kreeg bijna 2 weken na de operatie (op dag 16 van mijn cyclus) opeens veel bloedverlies en ze zeiden dat dat nog te maken kon hebben met de operatie. Geen idee of daardoor nu mijn hele cyclus niet meer klopt? Jammer want had heel erg gehoopt dat we binnen 2 weken weer van start konden gaan… nog even geduld dus.
Is het niet mogelijk dat dat je menstruatie was? Ik ben tijdens mijn pubertijd een paar keer geopereerd en werd altijd eerder dan normaal ongesteld! Die operaties hadden trouwens niets te maken met mijn baarmoeder of iets dergelijks maar ik kan met wel voorstellen dat hormonen na een operatie helemaal over kop
Dag 16 zou wel extreem vroeg zijn, meestal is ovulatie pas rond die tijd bij mij, dus acht het onwaarschijnlijk. Doe voor de zekerheid wat ovulatietesten maar daar ook nog geen verandering… Denk dat ik toch geduldiger moet zijn wat fijn trouwens dat je zo van je bruiloft heb genoten. Hoe was iedereen zijn reactie?
Even een snelle update. Ik hoop snel weer echt mee te kunnen praten en te schrijven met jullie want ik gun het jullie allemaal, een lief wondertje. Gistermiddag zijn wij papa en mama geworden van een heel lief meisje. Na vier hele pittige dagen met mislukt ballonnetje, extreme pijnen ook bij tabletjes etc en na een volledige ontsluiting zelf uitgeput zijn omdat ze na 20min persen geen steek verder kwam in het geboortekanaal en ik sowieso al belast ben met een energitische beperking om het zo even te zeggen, is er gekozen voor een keizersnede. Pittig alles bij elkaar, maar zo blij dat ze er is. Onvoorstelbaar dat ze 24u geleden nog in m’n buik zat.
Jeetje Soof, wat een dagen heb jij achter de rug! Vier dagen… heftig! Ben blij voor je dat ze er is en ik gun je een spoedig herstel en vooral dat je van haar kunt gaan genieten de komende tijd! Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Hopelijk kom je snel weer bij van de heftige dagen.
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie mooie meisje❤️ Wat een pittig verhaal! Ik hoop dat je snel kunt gaan genieten en herstelt! Laat je lekker vertroetelen de komende tijd
Wat fijn dat jullie zo’n heerlijke dag gehad hebben met elkaar! Poeh schrik wel van het tweede druk van je bericht. Hopelijk niks erg! Knuffel.
Ooh even lastig dus allemaal, maar helemaal goed gekomen! Van harte gefeliciteerd met jullie kleine meid!!
Wat ontzettend fijn dat ze er eindelijk is Soof!! Van harte gefeliciteerd ❤❤❤ Het klinkt als een enorm pittige bevalling, hopelijk kan je de komende tijd in alle 'rust' herstellen
Nou dames, ik kom net terug van het zh en het valt allemaal weer enorm mee. Voor niks in zak en as gezeten.. Afgelopen dinsdag was ik ongesteld geworden en had ik meteen het zh gebeld om dit door te geven. Er was mij verteld dat ik meteen met de pil mocht beginnen om eind maart weer te gaan prikken. Aan de telefoon kreeg ik echter te horen dat het enorm druk was en ik op z'n vroegst eind april begin mei pas met de pil mocht beginnen. Dit voelde voor mij echt als het eind van de wereld en het hoefde van mij allemaal niet meer (ik weet het, heel dramatisch maar ik geef de hormonen maar de schuld)! Ik heb toen maar besloten gewoon wel met de pil te beginnen omdat ik er erg tegen op keek om weer in de weer te gaan met ovulatietesten en temperaturen om alles in de gaten te houden. Nou dat was een geweldige beslissing, want daardoor mag ik in week 12 alweer beginnen met prikken! Nog 3 weekjes de pil en dan beginnen we gewoon weer helemaal opnieuw! Ik krijg een hogere dosis dit keer, dus ik ben erg benieuwd hoe ik alles ga vinden
Hé wat stom dat ze dat zo gezegd hebben, lekkere timing ook.. Super goed van je dat het je mooie dag niet hebt laten verpesten. En zo fijn dat het toch nog mee valt en je binnenkort weer mag beginnen!
Wat stom dat ze dat dan in eerste instantie aangeven zeg. Alleen maar onnodige stress! Mag toch hopen dat ze dat zelf ook wel snappen. Maar goed gelukkig loopt het toch anders en heb je weer een vooruitzicht!
Pff wat een opluchting! Fijn dat het 'maar' 3 weken is voor je weer van start kan. Zo vervelend dat je eerst het idee krijgt dat het nog maanden duurt terwijl dat niet zo is. En waarom doen ze een hogere dosis? Had je de vorige keer weinig follikels? Ik herinner het mij allemaal niet meer van iedereen. Klinkt wel herkenbaar trouwens. Ik kreeg ook de indruk dat het mininaal 1 maand zou duren voor ik aan de pil mocht, maar dat bleek ook direct de eerste menstruatie te zijn. Volgens mij zit ik ook rond week 12/13 dat ik mag beginnen met de eerste prikken, maar moet nog bevestiging krijgen van het prik schema. Succes alvast! Hopelijk kan je eerst nog nagenieten van je huwelijk en kan je dan vol goede moed verder.
Woehoe gelukkig maar! En ik snap je hoor, je wacht allang genoeg en dan boeit een ziekenhuis agenda je al helemaal niet. Fijn dat het toch gewoon kan!