@Ikwilzwangerworden wat ontzettend fijn dat je zo’n goede echo weer had! Geeft het je ook steeds meer wat vertrouwen nu? @Mai1998 wat vervelend dat je last heb van die hormoonwisselingen en dan ook nog voor IVF best lang moet prikken. @Anoniempje082022 Wat een domper dat je weinig eiblaasjes had. Ik hoop oprecht dat er nog een aantal gaan groeien want ik kan mij voorstellen dat je hierdoor nu veel spanning voelt! @Lieke2022 jij hebt vandaag weer een meting toch? Succes! Hopelijk is er nu wat meer te zien! Ik ben ook team veel te vroeg behalve als ik vanaf m’n werk ga dan ben ik meestal op tijd. Bij mij loopt het de laatste tijd ook echt vaak uit. @LittleStarfish wat naar dat je het idee hebt dat de miskraam er nog niet uit is en je pas 16 april een echo krijgt ook. Wat een botte reactie van je huisarts dat je maar moet wachten op fertiliteit terwijl dat nu juist iets zou zijn waar je nu wat mee kan in dit hele lange proces van wachten ook. @Lauren1993 Sterkte vandaag met je hystroscopie als je hem nog niet gehad hebt en anders hoop ik dat het goed gegaan. @Lelie92 Wat heb je een geduld nodig met de lucrin. Maar als jou gevoel zegt dat je nog een maand langer lucrin wil gebruiken zou ik dat zeker overwegen aangezien je je gevoel echt wel mag volgen.
Ik heb vanochtend weer een meting gehad en heb huilend in de kamer bij de arts gezeten heb omdat ik het wachten - en het slechte nieuws elke keer - zo zat ben. Thanks hormonen. Haha. Nou er gebeurde nog niet zoveel. Er zijn een aantal eiblaasjes uit de startblokken en nèt boven de 10mm. Nu wil de arts niet ophogen omdat ik de vorige keer veel te veel eiblaasjes had. Nu moet ik doorgaan met prikken voor 4 dagen en maandag opnieuw een echo. Ik hoop oprecht dat er maar 1 of 2 dominante eiblaasjes zijn en dat er niet weer teveel groter zijn. Aangezien er nu al een stuk of 4 boven de 10mm zijn. Nu maar weer 4 dagen geduldig afwachten..
Amh is wel geprikt en die is 'goed'. Wel laag zodat overstimulatie dus nooit mogelijk zou zijn en dat blijkt ook wel haha. Fsh is nooit gemeten. Ga toch wel daar om vragen en nieuwe amh meting als het weer niet goed gaat want dit trek ik ook slecht. Denk je dat je een goede 2de kans krijgt en dan zit je weer in onzekerheid of het wel goed komt en niet weer mis gaat. Fijn dat je wel even kan genieten van het niet hebben van ziekenhuis afspraken maar wat een boel andere afspraken heb je dan met alles wat je probeert. Maar wel logisch want je wil een zo goed mogelijke start hebben voor deze nieuwe poging. Heb je veel embryo's of maar 1? Duim echt voor jou dat het goed komt!
Bah wat een onzekerheid. Zeker met het oog op de vorige keer… Je wil gewoon niet alles voor niks doen. Ik duim ervoor dat ze niet allemaal gaan door zetten en er twee power eieren klaarstaan maandag!
Nou er was één eitje te zien van ongeveer 14,5 mm. Hij was een beetje moeilijk te meten. De ene keer was hij 13 mm en de andere keer een kleine 15 mm. BMS was al mooi 9 mm. Stiekem ben/was ik wel een beetje teleurgesteld. Aangezien ik van mezelf altijd een eisprong heb voelt het een beetje alsof ik voor niks Puregon gespoten heb.. Het liefst had ik twee eitjes gehad. Maar goed na het bericht van jouw @Leonie1208 relativeert het een beetje en moet ik blij zijn dat het niet de andere kant op slaat. Zaterdagochtend opnieuw meten. De vierde keer deze ronde.. Hopelijk neemt hij geen groeispurt en is het niet te laat. We twijfelden een beetje of we morgen zouden meten, maar er was geen plek meer. Ik weet eigenlijk niet of het lab open is op zondag dus misschien kunnen we helemaal geen IUI doen deze ronde als het zo uitkomt
He wat gek inderdaad want eerst slikte je toch pillen die wel werkte? Neem aan dat ze op zondag wel open zijn want anders is het ook een beetje gek dat ze je zaterdag laten komen toch? Soms zou je echt willen dat ze de stappen die na iets volgen ook vast toelichten zodat je weet hoe het er daarna uit ziet.
Jaa klopt met letrozol had ik poging 2 en 3 wel twee eitjes, maar poging 4 ook maar eentje. Als deze ronde niet lukt moet ik waarschijnlijk ophogen met de Puregon. Als het eitje langzaam groeit kan de IUI ook pas maandagochtend plaatsvinden. Dus het is weer even afwachten. Ga voor de zekerheid morgenochtend een ovulatietest doen. Mocht deze een smiley geven hang ik gelijk aan de telefoon
Ik snap wel dat je teleurgesteld bent want het ziekenhuis, en jijzelf, willen het liefst 2 eitjes. Het is wel echt zoeken naar de juiste dosering dus ik denk dat ze de volgende keer wel gaan ophogen. Ik zou het raar vinden dat je zaterdag mag komen en zondag het lab dicht zou zijn.. Ik duim met je mee dat dit gewoon het gouden ei gaat zijn! Ik heb gewoon pech (of geluk) dat ik makkelijk te stimuleren ben en daardoor snel veel eitjes heb. Maar ik ben bang dat er nu weer teveel gaan groeien maar dat het alleen wat langzamer gaat. Maar we zullen zien maandag en blijven hopen dat het er max 2 zijn.
Dan is het misschien maar goed dat die fertiliteitsarts er dan wellicht meer in te zeggen heeft. Nu heeft hij het besproken met de verloskundige die er dus wel iets van vond maar hij heeft haar als het waren overruled. Maarja in positieve zin heeft hij het ook nog niet helemaal van de baan geschoven... Ik ben ook zeer benieuwd wat mijn waardes vandaag waren, heb opnieuw geprikt deze middag. Ben de hele tijd de pagina aan het refreshen Heb daarnet een test weer gedaan en deze was nog net geen knaltest... weet niet of dat iets wil zeggen of het vruchtje er nou wel of niet uit is..? Maar HCG zit nog volop in mijn lichaam in ieder geval.
Ja het is nu zo dat ik ieder moment aan een fertiliteitsarts gekoppeld ga worden en daarmee wil de huisarts sparren en kijken of er een internist nog nodig is. Ook vandaag weer moeten testen dus ben benieuwd wat dat nog teweeg gaat brengen. Ik hou dat in mijn achterhoofd inderdaad dat als deze ook moeilijk gaat doen ik verder ga kijken. Mijn voorkeur voor dit ziekenhuis was wel deze omwille dat mijn reumatoloog daar ook gevestigd zit dus de samenwerking makkelijker zou maken maar dat is geen reden om te blijven als de fertiliteitsarts me niet aanstaat inderdaad.
Nee, ik had het wel gezegd van joh wellicht moeten we dat nu al doen? En was zijn antwoord eigenlijk van nee ik wil eerst de mening van de fertiliteitsarts afwachten of die het goed lijkt om een internist in te vliegen. En ik denk dan van pfff al die wachttijden, stuur me nou maar gewoon door. Anders is de fertiliteitsarts straks zo ver en moeten we nog 3 maanden wachten op de internist bij wijze van spreken... Maar hopelijk weet de fertiliteitsarts er straks genoeg van, heb het wel benoemd in de vragenlijst die we in moesten vullen, "graag iemand met de meeste verstand van schildklier aub!"
Ik ben team te vroeg, mijn vriend team te laat of net op tijd... Terwijl ik dan denk, maar wat als het parkeren tegen valt of het lopen ernaar toe of iets dergelijks. Hoe rustiger aan hij doet hoe zenuwachtiger ik dan ook wordt
@Lieke2022 Wat shit dat het nog niet op het punt zat wat je gehoopt had, maar de kans is nog niet verkeken dus hopelijk zit het zaterdag op het perfecte punt en kan je zondag de IUI uitvoeren op een perfect moment, en met goed resultaat!! ❤️ @Lelie92 Ik snap je gevoel met 4 maanden ipv 3, als je gevoel dit zegt dan zou ik er zeker goed over nadenken. Het liefst wil je zo snel mogelijk natuurlijk maar als je net een maandje meer pakt, het kan geen kwaad eerder juist dat het een positievere kans maakt. Wellicht overleggen met de Arts of die daar nog iets in kan betekenen wat te doen? ❤️ @Leonie1208 & @Anoniempje082022 Ook voor jullie hoop ik de volgende afspraak op de perfecte eitjes en dat deze ronde met succes geslaagd mag/kan worden!! ❤️ @Lauren1993 Hoe is het bij jou gegaan? ❤️ Of heb je het al ergens geschreven, dan sorry er waren zoveel berichten. Probeer ze allemaal bij te houden haha @GezelligZwangerWorden Succes morgen ❤️
Wat lief dat je hier aan denkt! De hysteroscopie zelf vind ik zo vreselijk. Weer flauw gevallen. Volgende keer mag ik het onder een roesje. Ze waren blij verrast dat mijn baarmoeder zichzelf zo goed hersteld heeft! En geen nieuwe verklevingen om te zien. Morgen hebben we nog gesprek voor een plan van aanpak. Wij zouden het liefst nu even een halfjaartje zelf nog proberen. Even de rust terug krijgen en na half jaar beginnen met ivf.
Door mijn miskramen toevallig ook ingelezen op het verschil tussen curretage of hysteroscopie. En het eerste wat ik dacht was van aah gatver waarom kan die hysteroscopie niet ook gewoon onder een roesje... Lijkt me echt verschrikkelijk om mee te moeten maken. Dus super fijn dat het de volgende keer onder een roesje kan en mag. Maar hopelijk is een volgende keer niet meer nodig. En ook super fijn dat het er allemaal goed uitziet! Hopelijk lukt het jullie op eigen kracht deze 6 maanden. ❤️
Ik moet de hysteroscopie sws elk jaar tot ik geen kinderwens meer heb! Maar onder het roesje vind ik het prima haha. Heb jij een curretage gehad? Lijkt mij ook geen fijne ingreep? Ik zie in je onderschrift dat je een aantal miskramen hebt gehad. Wat heftig. Weten ze hoe dit komt?
Jeetje, jaarlijks ook echt... Dan helemaal fijn dat het roesje nu voortaan mag! Voor de laatste miskraam heb ik een week geleden medicijnen ingenomen om het op te wekken. Ik kon kiezen direct voor een curretage. Maar vond dit erg heftig klinken dus gekozen voor de medicijnen. Er is alleen niet echt heel veel gebeurt. Wel wat bloed en ik behoud een bepaalde druk nog in mijn buik/baarmoeder. Beetje zoals ik altijd voel een dag voordat ik ongesteld wordt. Dus 16 april pas een controle, in de hoop dat het nog gaat komen. En zo niet ligt eraan of alles er nog zit, dan direct een curretage. Zit er nog een gedeelte dan afwachten of een hysteroscopie ligt er een beetje aan wat de situatie is. Bij deze heb ik twee keer een echo gehad, waarop de groei heel erg achter bleef en kwam de verloskundige met het idee om de schildklier te testen. En de TSH was inderdaad verhoogd. Dus de vraag is nu gaat er iets mis in mijn lichaam waardoor die schildklier aanslaat of is het alleen de schildklier die de boosdoener is. We zijn nu in ieder geval doorgestuurd naar een fertiliteitsarts. Dus nog even afwachten..
@LittleStarfish Wat stom dat je nu zo terug wordt gezet op het wachtbankje, maar wat Anoniempje zegt klopt ook wel. Juist goed als er samengewerkt wordt! Hopelijk weet je snel wie jouw arts wordt in de fertiliteitskliniek en kunnen jullie samen een plan maken! @Lauren1992 Schrijf je vooral van je af, het is allemaal al niet niets. Het wachten vooral maakt het soms intens. Laat je gevoelens vooral er gewoon zijn. @Anoniempje082022 Ik duim voor je dat je nu wel een poging mag doen, oftewel; dat er wel (net) genoeg eitjes zijn. Wat is trouwens veel volgens jouw arts/ziekenhuis? @Mai1998 Hoe is het met jou? Aan je onderschrift te lezen zou je nu begonnen moeten zijn met ISCI poging 2? @Lelie92 Hoe gaat het met jou? Hoe geniet jij van de tijd dat je even geen ziekenhuisafspraken hebt? Af en toe een wijntje (als je een wijndrinker bent)? Spannend de komende periode met Lucrin etc en het mogen starten met progesteron. Doe vooral wat goed voor jou voelt! @Lieke2022 Ik ben team (te) vroeg. ^_^ Ik kan er niet tegen als ik nét op tijd zou zijn of nog erger, als ik te laat kom. Haha! Vroeger met een vriendin daar wel eens een ruzie over gehad, omdat zij team te laat is, ahahaha! Dan stond ik gerust een half uur te wachten op de afgesproken plek. @Leonie1208 Lekker huilen! Ik duim dat het de volgende keer een beter resultaat is en dat je door kan.