Wens voor een eerste kindje - lijst Dit is een groepje voor meiden die graag zwanger willen worden van hun eerste kindje. In het bijzonder voor meiden waarbij het al wat langer duurt, met of zonder behulp van de medische molen. - Ben je nieuw en al wat langer bezig met zwanger worden? Welkom, zet jezelf erbij op de lijst! - Ben je nieuw en pas net begonnen met zwanger proberen te worden? Het topic Zwanger worden van eerste kindje is dan misschien meer iets voor jou. NOD: Mai1998 - 26 jaar - 31 juli Pingpongpcos - 30 jaar - 4 augustus Leonie1208 - 32 jaar - 10 augustus GezelligZwangerWorden - 29 jaar - 4 september RimiLeno15 - 31 jaar - ronde 51, IUI4 - 20 augustus NOD (nog) onbekend: Lelie92 - 30 jaar - ICSI 5 Noor93 - 30 jaar - even pauze Kmoon - 29 jaar Kitten93 - 30 jaar Linn93 - 30 jaar - 1e ronde met letrozol AltijdBlijvenDromen -32 jaar - BAM-traject Lynn2023 - 31 jaar - ICSI 2.2 Lieke2022 - 31 jaar Gryanne - 32 jaar LittleStarfish - 30 jaar Zwanger: Kaas123 - 37 jaar Frasseke - 29 jaar Lot23 - 31 jaar Ikwilzwangerworden - 31 jaar EMMB - 30 jaar Pingpongpcos - 30 jaar Afspraken: LittleStarfish - 15 augustus - Onderzoek LAC Mai1998 - 22 augustus - uitslagen onderzoeken Gent en afspraak voor PGT Leonie1208 - 26 augustus - evaluatie IUI/start IVF bespreken? GezelligZwangerWorden - 27 augustus - Gesprek start IUI LittleStarfish - 30 augustus - uitslagen LAC Lieke2022 - 25 oktober - intake Gent Bevallen: Soof1992 - februari 2024 Bloemkooltje - 22 mei 2024 Minkx - 3 juni 2024[/QUOTE]
Bahbahbah, dikke knuffel!❤️Hopelijk kan je deze maand zonder hormonen even goed tot rust komen en je weer opladen voor ivf!
Wat naar weer! Dan kan je soms toch even helemaal gek worden van je eigen lichaam wat al die gemengde signalen geeft.. Nu vol goede moed weer door, terwijl je weet dat dezelfde spannende weken er weer aankomen Hier gaat het redelijk.. Nog 2 weken wachten en dan krijgen we hopelijk eindelijk "antwoorden" en in ieder geval een nieuw plan! Als ik er aan denk word ik enorm zenuwachtig, en ik denk er bijna elk moment aan dus ik ben een hoopje zenuwen de komende weken haha
Wens voor een eerste kindje - lijst Dit is een groepje voor meiden die graag zwanger willen worden van hun eerste kindje. In het bijzonder voor meiden waarbij het al wat langer duurt, met of zonder behulp van de medische molen. - Ben je nieuw en al wat langer bezig met zwanger worden? Welkom, zet jezelf erbij op de lijst! - Ben je nieuw en pas net begonnen met zwanger proberen te worden? Het topic Zwanger worden van eerste kindje is dan misschien meer iets voor jou. NOD: Mai1998 - 26 jaar - 31 juli Pingpongpcos - 30 jaar - 4 augustus Leonie1208 - 32 jaar - 10 augustus GezelligZwangerWorden - 29 jaar - 4 september RimiLeno15 - 31 jaar - ronde 51, IUI4 - 20 augustus NOD (nog) onbekend: Lelie92 - 30 jaar - ICSI 5 Noor93 - 30 jaar - even pauze Kmoon - 29 jaar Kitten93 - 30 jaar Linn93 - 30 jaar - 1e ronde met letrozol AltijdBlijvenDromen -32 jaar - BAM-traject Lynn2023 - 31 jaar - ICSI 2.2 Lieke2022 - 31 jaar Gryanne - 32 jaar LittleStarfish - 30 jaar Zwanger: Kaas123 - 37 jaar Lot23 - 31 jaar Ikwilzwangerworden - 31 jaar EMMB - 30 jaar Pingpongpcos - 30 jaar Afspraken: LittleStarfish - 15 augustus - Onderzoek LAC Mai1998 - 22 augustus - uitslagen onderzoeken Gent en afspraak voor PGT Leonie1208 - 26 augustus - evaluatie IUI/start IVF bespreken? GezelligZwangerWorden - 27 augustus - Gesprek start IUI LittleStarfish - 30 augustus - uitslagen LAC Lieke2022 - 25 oktober - intake Gent Bevallen: Soof1992 - februari 2024 Bloemkooltje - 22 mei 2024 Minkx - 3 juni 2024 Frasseke - 4 aug 2024
Hoi dames, Al lang niets meer van me laten horen, maar wel altijd meegelezen en heel hard meegehoopt voor jullie. Ik ben afgelopen zondag met 41 weken en 2 dagen bevallen van ons dochtertje. We zijn nog lekker aan elkaar aan het wennen, maar het gaat steeds beter. Ik hoop dat jullie ook allemaal door mogen naar dat positieve resultaat!! Ik blijf jullie volgen!
Ach meid, wat een spanning inderdaad. Ik hoop dat je de komende 2 weken een beetje door komt, en dat er dan een mooi plan voor jullie ligt! Waar zit je dan in je cyclus?
Ook voor jouw die weken van zenuwen maar dan voor de antwoorden, ook heel spannend! Ik las dat je niks gehoord had trouwens van de onderzoeken, wat dan goed zou zijn. Kan me heel erg voorstellen dat je iets eruit had willen horen, had ik toen ook. Het geeft je stom gezegd een beetje rust waar je dan aan kan/mag gaan werken. Maar hé zoals hier al beschreven werd, je bent in België, die pakken het al anders aan. Wat ook veel hoop bied ♥️♥️♥️
Jaaa wat fijn! Gefeliciteerd ❤️!! Ik wilde je nog vragen afgelopen week, maar wilde je ook niet te veel druk geven hahaa! Geniet van elkaar
Ik zit dan op cd22, weekje na m'n eisprong gok ik. Je begrijpt dat ik óntzettend hoop dat ik de volgende cyclus mag beginnen haha Ik kreeg helemaal vlinders in m'n buik toen ik zag dat je 'zwanger' in je handtekening had gezet
Ja dat begrijp ik zeeeker! Je kan ze altijd bellen he om het te vragen van tevoren. Heb ik ook heel vaak gedaan, en vonden ze nooit zo erg! Dan kunnen ze je misschien alvast ergens op een lijst zetten. En super lief! Ik durfde het heel lang niet, pas met 8 weken durfde ik het er in te zetten en nog steeds vind ik het eng. Ik hoop echt dat jullie heel snel mogen volgen!
@Frasseke gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! @Mai1998 je hebt dus eigenlijk gewoon opnieuw 2 wachtweken maar dan voor de afspraak.. lijkt mij idd mega lastig om te moeten wachten op uitslagen en dan maar hopen dat je heel snel kan beginnen!
Ik heb de ‘datum’ dat ik uitgerekend zou zijn als ik geen miskraam had overleefd. Het was ook nog de verjaardag van m’n vader. Mijn moeder en ik hebben samen gehuild omdat we zó gehoopt hadden op een andere situatie dan nu het geval was.. Het is wel een opluchting dat deze datum voorbij is en we nu weer verder kunnen kijken. Ik had gehoopt in deze maand rust dat ik het wat meer los kon laten maar ik ben nog steeds iedere dag bezig met onze kinderwens. Erg vermoeiend is dat. Nog een vraagje aan degene die, net als ik, hormonen hebben gespoten/nog spuiten: zijn jullie veel aangekomen in gewicht? Ik merk het namelijk wel. Alle korte broekjes die ik in oktober op vakantie nog aan had krijg ik nu niet eens meer over m’n bovenbenen heen en dat frustreert mij… Nu moet ik ook zeggen dat ik pas 1.5 jaar geleden hersteld ben van een eetstoornis en een te laag gewicht (geen extreem ondergewicht hoor) dus ik hoop dat m’n lichaam zich nu deze maand ook opnieuw een beetje kan herstellen daarin… hoe is het met jullie?
Ik ben destijds ook heel erg aangekomen. Nooit kwamen er kilo’s bij vanaf klein kindje. Altijd ondergewicht gehad. En op 5 maand hormonen (pilletjes + spuit) was er net geen 4 kilo bij.
Ik zie dat echt bijna iedereen deze of volgende week zijn afspraak heeft staan. Zijn jullie al beetje zenuwachtig of kunnen jullie het goed loslaten? @LittleStarfish wat houd eigenlijk een LAC onderzoek in? Is dat gewoon een bloedtest of iets anders? Heel veel succes in ieder geval morgen❤️ @RimiLeno15 IUI4 alweer, was alles goed gegaan? Houd ons op de hoogte
Dankje ♥️ Het is een uitgebreid bloedonderzoek, wat 2-3 weken duurt voor er een uitslag is. Dus de bloedtest zelf stelt niet zoveel voor maar ben er wel enorm zenuwachtig onder Ik testte de vorige keer zwak positief op Lupus Anticoagulans met de onderzoeken naar de herhaalde miskramen. Moet het nu herhaald worden om te zien of het blijvend is of dat het nu weg is wat dan betekend dat ik enkel een ontsteking heb gehad bij de laatste miskraam. Test ik weer positief dan is het blijvend en moet daar ook iets aangedaan worden.
Dikke knuffel voor jou ❤️ Klinkt als een moeilije dag.. Over het aankomen, ik zit in een beetje dezelfde situatie als jij. Ik ben al wel wat langer hersteld (sinds middelbare school), en merk dat ik énorm aangekomen ben het afgelopen jaar. Ik heb juist heel weinig trek als ik de hormonen moet prikken en als ik gestrest ben (oftwel het hele afgelopen jaar) maar alsnog zit er denk wel 10 kilo bij.. Daar kan ik echt enorm van balen, vooral omdat het heel erg in mijn gezicht te zien is, heb gewoon een bolle kop gekregen. Maar ik zag laatst een filmpje op insta waar vrouwen hun gezicht voor en na ivf medicatie deelden, en daardoor voelde ik mij wel weer wat beter omdat ik duidelijk niet de enige ben die hier last van heeft.. Het geeft mij gelukkig niet persé stress of angst voor een terugval, omdat ik weet dat je beter wat voller kunt zijn (geen zwaar overgewicht natuurlijk) dan ernstig ondergewicht als je zwanger wilt worden
Oef dat is wel spannend. Kan echt heel veel vanaf hangen. Aan de ene kant misschien blij dat ze de oorzaak vinden, maar volgens mij is die diagnose niet niks. Is er een behandeling voor? Succes vandaag❤️