Wens voor een eerste kindje - als het wat langer duurt

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bloemkooltje, 3 jun 2023.

1. Leonie1208

Leonie1208 Bekend lid

31 mei 2023
    650
    508
    93
    Vrouw
    Fijn dat je je weer wat beter gaat voelen! Oh das een lekkere nacht dan! Haha, ik zwicht elke maand voor succesverhalen over wat ik dan maar voel of heb ik de wachtweken!

Het liefst test ik pas ná nod als ik nog geen bloedverlies heb gehad alleen dat zou vrijdag betekenen en dan moet ik gewoon werken. Denk dat ik woensdag ga testen als ik de komende dagen nog geen bloed zie. Dan is het 13 dpo en 15 dagen na gonasi dus verwacht dat ik dan wel een streepje moet zien als ik zwanger zou zijn.
    Ik durf gewoon niet te testen. Ik heb de gonasi er ook nooit uitgetest.

2. LittleStarfish

LittleStarfish Bekend lid

2 feb 2024
    686
    389
    63
    Vrouw
    Het is en blijft ook een spannend iets.. doe je het wel heb je een soort van zekerheid. Of het raak is of niet.. Doe je het nog niet is het nog steeds gewoon mogelijk dat het er wel gewoon is. Ik win het op een gegeven moment niet meer van de spanning. En ik moet aan de trombose waardoor ik het beter zo snel mogelijk moet weten als het zover is… lastig allemaal :roflmao:

3. Leonie1208

Leonie1208 Bekend lid

31 mei 2023
    650
    508
    93
    Vrouw
    Oh dan snap ik dat je het eigenlijk zo snel mogelijk wil weten idd.. Als ik nu test kan het nog vals positief zijn door de gonasi dus dat houdt mij dan ook nog wel tegen, haha.

4. LittleStarfish

2 feb 2024
    686
    389
    63
    Vrouw
    Ik dacht dat de meeste die er rond 9/10 DPO wel uit hadden of was alleen bij Ovitrelle dan wellicht?

5. Leonie1208

Leonie1208 Bekend lid

31 mei 2023
    650
    508
    93
    Vrouw
    Wat ik op het forum las is dat de gonasi vaak langer zichtbaar blijft.. Maar ja.. heb het zelf natuurlijk nooit gecheckt!

6. LittleStarfish

2 feb 2024
    686
    389
    63
    Vrouw
    Oeh zou ik wel benieuwd naar zijn dan:rolleyes: Maarja anderzijds doordat je later test, na NOD, is het bij positief dat je je eerste echo ook sneller hebt gevoelsmatig.. :roflmao:

En ook bij negatief overigens, zit je weer sneller in het ritme en hoef je niet nog eens een halve week of langer te wachten tot je ongi wordt… :o:

7. Wildflower

Wildflower Actief lid

19 okt 2024
    302
    146
    43
    Vrouw
    Hi allemaal, na 2 teleurstellende ICSI pogingen wil ik tijdens onze 3e poging ook graag gaan meekletsen. Deze zal waarschijnlijk eind december/begin januari opgestart worden. We zijn voor deze poging overgestapt van NL naar het UZ Gent.
    Tijdens ons eerste gesprek daar werd genoemd dat ze de stimulatie in de luteale fase of tijdens de menstruatie opstarten. In NL heb ik alleen nog maar een stimulatie opgestart tijdens mijn menstruatie. Iemand ervaringen met opstart tijdens luteale fase? Zit daar een verschil in?

8. Lieke2022

Lieke2022 Fanatiek lid

17 mei 2022
    3.179
    3.178
    113
    Vrouw
    Jeetje wat een domper! Hopelijk was het gewoon een eenmalige tegenvaller.. Zeker omdat uit eerdere onderzoeken wel is gebleken dat de
    Ik vind knap dat je het zo lang volhoudt! Mij lijkt dat niet, maar wat je zegt je menstruatie is dan wel sneller. Ik zit altijd dagen af te wachten wanneer het eindelijk doorkomt. :p Hopelijk blijft hij lekker weg deze maand!

9. Lieke2022

Lieke2022 Fanatiek lid

17 mei 2022
    3.179
    3.178
    113
    Vrouw
    Gent was goed! Beetje routine onderzoeken die we al hebben gehad dus verwacht er weinig bijzonders van, maar goed het moet maar. :p

Lelie92 vindt dit leuk.
  10. Lieke2022

Lieke2022 Fanatiek lid

17 mei 2022
    3.179
    3.178
    113
    Vrouw
    Welkom! Wat hebben jullie al een weg afgelegd. Ook de overstap gemaakt naar Gent lees ik, wat spannend! En misschien ook fijn wat nieuws? Heb je al een intake gehad?
    Ik heb eigenlijk nog nooit gehoord dat ze deze ook in de LF op kunnen starten. Ben erg benieuwd!

11. Lelie92

Lelie92 Bekend lid

22 feb 2023
    518
    568
    93
    Vrouw
    Welkom! Wat een weg hebben jullie al moeten ondergaan. En wat super naar om zo snel door je IVF pogingen heen te gaan. Ik heb heel lang meegeschreven aan dit groepje, vandaar dat ik nog mee lees. Ik heb ook de 3e, 4e en 5e ICSI poging in Gent gedaan dus ik weet er een beetje af. Hier ook een lage AMH. Ik moest beginnen een aantal dagen na mijn eisprong met decapeptyl, dus dat was in de luteale fase. Dan vervolgens na een week kreeg ik een uitgangsecho en daarna begon de stimulatie. Zou het kunnen dat ze dat bedoelden? Mij werd verteld dat dit gunstiger was als je een lage AMH hebt!

12. Wildflower

Wildflower Actief lid

19 okt 2024
    302
    146
    43
    Vrouw
    Ja zeker fijn iets nieuws! Hebben inderdaad al een intake gehad en dat was een fijn gesprek. Woorden als 'we gaan zeker de handdoek nog niet in de ring gooien' was wel iets wat we graag wilden horen. Alleen merk ik wel dat ik mijn reserves heb na alle teleurstellingen die we al hebben moeten verwerken. Hebben al vaker vol hoop en verwachting ergens aan begonnen en dan is het wel erg diep vallen als het zo tegenzit.

Annie88 vindt dit leuk.
  13. Wildflower

Wildflower Actief lid

19 okt 2024
    302
    146
    43
    Vrouw
    Dankje! Ja heel naar.. hadden dit zo erg niet aan zien komen. We dachten dat komt helemaal goed na die geslaagde TESE. Nooit verwacht dat we die eerste poging 0 bevruchtingen hadden..
    Mijn AMH is niet super laag, maar wel laag voor mijn leeftijd (vorig jaar 0,87 voor 30 jaar). Heb hem recent weer geprikt maar durf hem nog niet te bekijken :oops::oops: (nog even kop in het zand, dan is er ook niets aan de hand).

Aha dat zou kunnen, ga het tijdens de volgende afspraak dan eens vragen. Ben benieuwd. Super fijn dat het bij jou uiteindelijk (na al die pogingen..) gelukt is! Hoeveel weken ben je nu?

14. Lieke2022

Lieke2022 Fanatiek lid

17 mei 2022
    3.179
    3.178
    113
    Vrouw
    @Lelie92 @Wildflower duurde het lang voordat bij jullie de resultaten online stonden van bloed onderzoek? Heb vrijdagmiddag bloed geprikt, maar kan nog niks zien in Mijn Cozo. Ben toch wel nieuwsgierig :o:

15. Wildflower

Wildflower Actief lid

19 okt 2024
    302
    146
    43
    Vrouw
    Ik stop nog even mijn kop in het zand :cool: dus ik weet niet hoe snel er iets op staat. Heb besloten pas het weekend voor onze volgende afspraak te gaan kijken om niet onnodig lang te piekeren.

16. Lieke2022

Lieke2022 Fanatiek lid

17 mei 2022
    3.179
    3.178
    113
    Vrouw
    Hebben jullie ook pas de eerste onderzoeken gehad in Gent? Dacht miss heb je wel eens eerder bloed geprikt daar :p

17. Wildflower

Wildflower Actief lid

19 okt 2024
    302
    146
    43
    Vrouw
    Nee, we zijn na onze 2e ICSI overgestapt en hebben half oktober de eerste afspraak gehad en direct een week later terug voor de echo + bloedprikken tussen cd 2-5. Las dat jij die afgelopen week hebt gehad? Half december komen we terug voor bespreken behandelplan en ze zeiden dat we waarschijnlijk vrij snel kunnen starten (mgl de week erna al). Ook nog afhankelijk van of het TESE materiaal op tijd is aangekomen.

18. Lieke2022

Lieke2022 Fanatiek lid

17 mei 2022
    3.179
    3.178
    113
    Vrouw
    Aaah lopen een beetje gelijk dus! Wij hebben 17 december een gesprek. Hebben ze jullie al eerder officieel op de wachtlijst geplaatst voor icsi?

19. Leonie1208

Leonie1208 Bekend lid

31 mei 2023
    650
    508
    93
    Vrouw
    Helaas ongesteld geworden. Oh wat baal ik zeg! Had het zoooo gehoopt.. Weet niet of ik nu nog de laatste poging wil doen of wil wachten tot we IVF kunnen doen…

20. Lieke2022

Lieke2022 Fanatiek lid

17 mei 2022
    3.179
    3.178
    113
    Vrouw
    Neeeee!!! Wat klote zeg. Ik ben het even kwijt; kunnen jullie gelijk door of weet je dat nog niet? Miss is een rust maand qua hormonen wel even fijn?

Deel Deze Pagina