Heel fijn!! Inderdaad lekker die afspraak laten staan, al is het alleen maar om van hen te horen dat het een goede uitslag is . En mocht het in de komende periode nog nodig zijn daar terug te komen hoef je tenminste niet zo lang te wachten. Alhoewel je nu ook al super snel daar terecht kon.
Wens voor een eerste kindje - lijst Dit is een groepje voor meiden die graag zwanger willen worden van hun eerste kindje. In het bijzonder voor meiden waarbij het al wat langer duurt, met of zonder behulp van de medische molen. - Ben je nieuw en al wat langer bezig met zwanger worden? Welkom, zet jezelf erbij op de lijst! - Ben je nieuw en pas net begonnen met zwanger proberen te worden? Het topic Zwanger worden van eerste kindje is dan misschien meer iets voor jou. NOD: LittleStarfish - 30 jaar - 28 november Leonie1208 - 33 jaar - december AimeSoof - 33 jaar - 28 november Lieke2022 - 31 jaar - 11 december NOD (nog) onbekend: Lynn2023 - 31 jaar - ICSI 2.2 Annegry91 - 32 jaar Zwanger: Kaas123 - 37 jaar Lot23 - 31 jaar Ikwilzwangerworden - 31 jaar EMMB - 30 jaar Pingpongpcos - 30 jaar GezelligZwangerWorden - 29 jaar Afspraken: 2 december - Leonie1208 - startgesprek ivf 2 december - AimeeSoof - man afspraak uroloog 5 december- Lieke2022 - onderzoeken Gent 17 december- Lieke2022 - onderzoeken Gent bespreken 19 december - Wildflower - onderzoeken Gent bespreken / startgesprek Bevallen: Soof1992 - februari 2024 Bloemkooltje - 22 mei 2024 Minkx - 3 juni 2024 Frasseke - 4 aug 2024
Wens voor een eerste kindje - lijst Dit is een groepje voor meiden die graag zwanger willen worden van hun eerste kindje. In het bijzonder voor meiden waarbij het al wat langer duurt, met of zonder behulp van de medische molen. - Ben je nieuw en al wat langer bezig met zwanger worden? Welkom, zet jezelf erbij op de lijst! - Ben je nieuw en pas net begonnen met zwanger proberen te worden? Het topic Zwanger worden van eerste kindje is dan misschien meer iets voor jou. NOD: LittleStarfish - 30 jaar - 28 november Leonie1208 - 33 jaar - december AimeeSoof - 33 jaar - 28 november Lieke2022 - 31 jaar - 11 december NOD (nog) onbekend: Lynn2023 - 31 jaar - ICSI 2.2 Annegry91 - 32 jaar Zwanger: Kaas123 - 37 jaar Lot23 - 31 jaar Ikwilzwangerworden - 31 jaar EMMB - 30 jaar Pingpongpcos - 30 jaar GezelligZwangerWorden - 29 jaar Afspraken: 2 december - Leonie1208 - startgesprek ivf 2 december - AimeeSoof - man afspraak uroloog 5 december- Lieke2022 - onderzoeken Gent 17 december- Lieke2022 - onderzoeken Gent bespreken 19 december - Wildflower - onderzoeken Gent bespreken / startgesprek Bevallen: Soof1992 - februari 2024 Bloemkooltje - 22 mei 2024 Minkx - 3 juni 2024 Frasseke - 4 aug 2024
Wanneer je de lijst kopieert moet je even op ''reageer'' drukken en dan de ''quote'' weghalen. Dan blijven de kleurtjes staan.
Wens voor een eerste kindje - lijst Dit is een groepje voor meiden die graag zwanger willen worden van hun eerste kindje. In het bijzonder voor meiden waarbij het al wat langer duurt, met of zonder behulp van de medische molen. - Ben je nieuw en al wat langer bezig met zwanger worden? Welkom, zet jezelf erbij op de lijst! - Ben je nieuw en pas net begonnen met zwanger proberen te worden? Het topic Zwanger worden van eerste kindje is dan misschien meer iets voor jou. NOD: Leonie1208 - 33 jaar - december AimeSoof - 33 jaar - 28 november Lieke2022 - 31 jaar - 11 december NOD (nog) onbekend: Lynn2023 - 31 jaar - ICSI 2.2 Annegry91 - 32 jaar LittleStarfish - 30 jaar Zwanger: Kaas123 - 37 jaar Lot23 - 31 jaar Ikwilzwangerworden - 31 jaar EMMB - 30 jaar Pingpongpcos - 30 jaar GezelligZwangerWorden - 29 jaar Afspraken: 2 december - Leonie1208 - startgesprek ivf 2 december - AimeeSoof - man afspraak uroloog 5 december- Lieke2022 - onderzoeken Gent 17 december- Lieke2022 - onderzoeken Gent bespreken 19 december - Wildflower - onderzoeken Gent bespreken / startgesprek Bevallen: Soof1992 - februari 2024 Bloemkooltje - 22 mei 2024 Minkx - 3 juni 2024 Frasseke - 4 aug 2024
@Lieke2022 Je was me net voor, ik was m ook weer terug aan het zetten Hier zijn de rode duivels zojuist doorgebroken…
Ik heb morgen m’n eerste follikelmeting maar ben totaal niet fit. Verkouden, hoesten, stem is weg.. dan denk ik al meteen dat t niks kan worden deze maand..
Heel herkenbaar, was hier hetzelfde.. maar goed je weet het nooit! Misschien ben je over een weekje al wat fitter.
Jaa hé! Moet toch eerlijk bekennen dat ik vannacht wel even wakker heb gelegen. Een drieling zou echt te intens zijn.. maar goed we wachten maar af.
Ik heb ook al een aantal keren 3 eitjes gehad. De eerste IUI waar ik zwanger van raakte maar toen was er ook maar 1 vruchtje. Maar ik snap dat het je wel eens kan aanvliegen. Had ik de laatste keer met 3 eitjes ook.
@AimeeSoof fijn dat je (als deze keer niet gelukt is) nog wel door kan met IUI. Tenminste lijkt mij fijn om niet meteen naar icsi door te moeten.
Jaa ik sta nu ook weer met beide benen op de grond hoor, maar had even zo'n moment dat ik dacht: geloof niet dat ik dat per se heel leuk zou vinden de eerste jaren . Maargoed weer terug bij mijn ''zen'' modus.
Jawel.. ben er een beetje klaar mee met nog geloven dat het ons zelf wel zou moeten lukken. Daar zit inmiddels ook alweer een flinke periode tussen… dusja ik hoop er wel op dat ze iets meer wil gaan doen. Weet alleen niet of dat zij pas is gaan tellen vanaf de bloed verdunners. Ik zit al bij de gyn van biometrie/fertiliteits poli dus de drempel is al lager zeg maar. TSH was 1.7 dus die is nog netjes nog steeds. De vorige keer was ie 1.4. En FT4 op 19, gelijk aan de vorige keer.
Hopelijk wordt je snel beter en ben je fit genoeg voor de innesteling! Dan zou er niks aan het handje moeten zijn toch