Bij het Mmc in Veldhoven. Ik wacht morgen even af. Mijn gevoel zegt dat ze waarschijnlijk niks ziet maar ik hoop het wel heel erg eigenlijk. Niet dat ik iets wil hebben maar dat bevestigd wel mijn gevoel/buikpijn/rugpijn(en de andere klachten) en zullen ze wel verder gaan kijken... maar goed... ik ga eens kijken naar een endometriose kliniek, wist niet dat dat bestond. Wat voor onderzoeken doen ze daar dan anders in het begin waarmee ze het wel opsporen?
Ik wacht morgen even af maar zit daar wel aan te denken ja... Wellicht dat ik dat ook aangeef morgen. Als jullie niet verder zoeken dan wil ik een second opinion maarja ik vind die arts(buiten dit) wel heel fijn eigenlijk dus vind dat ook lastig.
Meid ik snap je helemaal. Test wanneer jij er klaar voor bent, 9DPO kan je positief testen maar ook weer niet ondanks het wel positief is. Maar als je het nog niet aandurft dan vooral niet doen. Ik hoop het zo voor je dat als je besluit te testen en gewoon twee streepjes staan. ♥️
Oh meiden… ik zie “iets” en dat “iets” is zo moeilijk op de foto te krijgen dat ik mij afvraag wat er hier van over blijft.. Hopelijk wat duidelijker als het opdroogt…
@Lieke2022 Natuurlijk denk ik aan jullie,, heel vaak zelfs! En ik snap je angst ook heeel goed. De negatieve testen in december waren gewoon altijd het allerkutst. Het is een maand zoals elke andere, maar toch voelt het extra confronterend dat het én kerst is én het kalenderjaar weer om is. En in jouw geval ook nog eens de perfecte omstandigheden voor een IUI, dus driedubbelop heftig allemaal. Maar ooooohhhhh ik zie ook een klein beetje iets! Wat super spannend! Mijn eerste ochtendtesten waren altijd veel lichter, dus ga je nog eens testen eind vanochtend of vanmiddag? Ik ben zo benieuwd!
Ja een kliniek of bij een ander endometriose expertise centrum in een ziekenhuis. Niet alle ziekenhuizen zijn allemaal even goed in het herkennen van endometriose. Ze doen daar dus ook niet persé andere testen geloof ik, maar er werken gewoon gynaecologen die VEEL beter zijn in het herkennen van endometriose en adenomyose op echo's en MRI scans!
Ja ik zie het ook wel, en inderdaad wat Lelie zegt. Bij die testen kunnen ze bij de tweede of later ineens ietsjes donker zijn. Zo spannend leuk! ♥️
Opgedroogd beter zichtbaar. Aaaah @Lelie92 ik wilde het rekken tot morgen, maar denk niet dat het gaat
Ja als ik zo las buiten de klinieken om is dit al een beter ziekenhuis… Wij wonen dichtbij het Catharina en die wilde ik op voorhand al niet, ook niet voor de eventuele bevalling zelf. Maar ik zal vanmiddag eens afwachten en heb inderdaad ook iets gelezen over een MRI of ze dat doen nog als ze niks vinden…
Ik denk ook dat als je gister had gedaan je wss net te weinig had gezien en je jezelf helemaal gek had gemaakt naast je bui die je al had. Dus het had zo moeten zijn denk ik dan dat je het toch vandaag deed ♥️♥️
Omg omg Lieke Zorg dat je echt minimaal 3 u niks drinkt, anders is hij straks niet zichtbaar en ben je teleurgesteld voor niks. Of toch wachten tot morgen!
Hahaha dat is schijn hoor! Ben vandaag denk ik 63634737 keer naar de badkamer gelopen om die testen te bekijken..