Ooh wat super zeg!! Echt zo fijn voor jullie dat er meteen wat gedaan wordt. Ik heb dus wel de rustige zomer door de zomer sluiting van de afdeling, maar daarna ook IVF. Hopelijk kunnen we beide in/direct na de zomer goed nieuws delen!! Alvast heel veel succes met het traject!! Ik duim voor je!
Ik vind het inderdaad wel fijn om nu zeker te weten dat we geholpen worden, en niet langer wat aan hoeven te kloten. Maar omdat ik er zo van uit ging dat we nog maanden moesten wachten had ik mij hier helemaal niet op voorbereid, ik was gewoon helemaal in de war hahaa! Maar wel blij! Wat zou dat heeeerlijk zijn! Mijn vriend en ik zijn beide in april jarig, en verder hebben we nog 13 andere verjaardagen in april, dus het zou mij niks verbazen als het een april baby wordt haha EDIT: oke laat maar, dan zou het in juli al moeten lukken haha, dat is misschien een beetje te hoopvol helaas Spannend!!!
@Mai1998 Haha. Nu je het zegt. Dan moet het wel heel rap gaan nu. Maar het lijkt me in elk geval heel fijn om met kersverse baby op pad te gaan, en dat het dan mooi weer is. Ik haat herfst en winter
Wens voor een eerste kindje - lijst Dit is een groepje voor meiden die graag zwanger willen worden van hun eerste kindje. In het bijzonder voor meiden waarbij het al wat langer duurt, met of zonder behulp van de medische molen. - Ben je nieuw en al wat langer bezig met zwanger worden? Welkom, zet jezelf erbij op de lijst! - Ben je nieuw en pas net begonnen met zwanger proberen te worden? Het topic Zwanger worden van eerste kindje is dan misschien meer iets voor jou. - Ben je nieuw en al zwanger? Gefeliciteerd, je kunt jezelf in dat geval aanmelden bij 1 van de zwangeren clubs zodat dit vooral een 'zwanger worden club' blijft. De meiden die zwanger worden in dit topic staat het natuurlijk vrij om gezellig mee te blijven kletsen en elkaar te blijven volgen! NOD: Bloemkooltje - 29 jaar - ronde 18 - ergens in juni Mai1998 - 25 jaar - 7 juni Noor93 - 29 jaar - ronde 15 - mid juni Frasseke - 28 jaar - ronde 24 - Max 25 juni Lieke2022 - 30 jaar - ronde 22 - ergens eind juni Soof1992 - 31 jaar - ronde 1 na IVF+PGT - ergens tussen 25-30 juni. NOD (nog) onbekend: Ikwilzwangerworden - 30 jaar - ronde 11 Mai1998 - 25 jaar - verwacht rond 6 juli Zwanger: Afspraken: Mai1998 - 15 juni - bespreken keuze IUI of IVF Bloemkooltje - 21 juni - operatie Soof1992 - 23 juni - eindgesprek IVF+PGT Lieke2022 - 5 juli - uitslag HSG en vervolg bespreken Als je jezelf toevoegt of iets aanpast, graag even dubbel checken of je de laatste lijst hebt gepakt en vergeet niet de [ QUOTE] [ /QUOTE] aan het einde weg te halen.
Wens voor een eerste kindje - lijst Dit is een groepje voor meiden die graag zwanger willen worden van hun eerste kindje. In het bijzonder voor meiden waarbij het al wat langer duurt, met of zonder behulp van de medische molen. - Ben je nieuw en al wat langer bezig met zwanger worden? Welkom, zet jezelf erbij op de lijst! - Ben je nieuw en pas net begonnen met zwanger proberen te worden? Het topic Zwanger worden van eerste kindje is dan misschien meer iets voor jou. - Ben je nieuw en al zwanger? Gefeliciteerd, je kunt jezelf in dat geval aanmelden bij 1 van de zwangeren clubs zodat dit vooral een 'zwanger worden club' blijft. De meiden die zwanger worden in dit topic staat het natuurlijk vrij om gezellig mee te blijven kletsen en elkaar te blijven volgen! NOD: Bloemkooltje - 29 jaar - ronde 18 - ergens in juni Mai1998 - 25 jaar - 7 juni Noor93 - 29 jaar - ronde 15 - mid juni Ikwilzwangerworden - 30 jaar - ronde 11 - 19 juni Frasseke - 28 jaar - ronde 24 - Max 25 juni Lieke2022 - 30 jaar - ronde 22 - ergens eind juni Soof1992 - 31 jaar - ronde 1 na IVF+PGT - ergens tussen 25-30 juni. NOD (nog) onbekend: Mai1998 - 25 jaar - verwacht rond 6 juli Zwanger: Afspraken: Mai1998 - 15 juni - bespreken keuze IUI of IVF Bloemkooltje - 21 juni - operatie Soof1992 - 23 juni - eindgesprek IVF+PGT Lieke2022 - 5 juli - uitslag HSG en vervolg bespreken Als je jezelf toevoegt of iets aanpast, graag even dubbel checken of je de laatste lijst hebt gepakt en vergeet niet de [ QUOTE] [ /QUOTE] aan het einde weg te halen.
Ik heb mezelf maar even met mijn NOD op 10 dpo gezet. Ik weet gewoon niet wat mijn NOD is. Dat is elke keer weer een verrassing. Maar de 10 dpo heb ik nog nooit gehaald dus ik vind het een goed doel!
Ach.. wat rot! Heel logisch dat je dan even in een dip zit. Het is ook amper te bevatten vind ik dat het sommige mensen dus lukt met 1x onveilige seks. Hoe dan? Ik hoop dat je inmiddels wat uit je dipje gekropen bent en je weer wat beter voelt! Knuffel! Wat spannend! Kan me voorstellen dat je even moet schakelen! Ik ben benieuwd wat het wordt en ik hoop dat je snel mag lukken, al is er in ieder geval eindelijk actie vanuit het ziekenhuis! Ik duim voor je dat dat lukt! Maar liever nog dat je je DPO overgaat... hihi
Meiden! Hoe doen jullie met FerfilityFriend met cervixslijm noteren? Ik merk dat ik dat superlastig vind!
Wat spannend! En wat fijn tegelijkertijd dat er meteen stappen worden gezet. Ik kan me voorstellen dat het echt even dubbel voelt.
Vaak voel ik rond CD 9 wat druppelen. Dan is het dus waterig. En vaak is het 1 of 2 dagen voor de eisprong slijmerig (egg white). En na de eisprong kleurt het wit (creamy) en als het verder opdroogt wordt het plakkerig (sticky).
Kan iemand mij een beetje ‘good vibes’ sturen? 7DPO en ik heb zoveel spanning! Als ik straks op 12dpo ongesteld word is ‘t over en uit, door naar operatie. En ik heb zoveel kwaaltjes deze keer, maar kwaaltjes zoals zere borsten betekenden in al die rondes altijd niet zwanger.. boeeeeeee Eigenlijk zijn beide opties ruk. Wel zwanger en niet zwanger. Bah. Hoe overleef ik tot maandag, dan kan ik pas testen..
Pfff zo herkenbaar! Het lijkt soms zo oneerlijk allemaal... Hoop dat we de komende maanden allemaal #teamduurtlang mogen verlaten.
Wat een rotsituatie zit je in Hoop dat je het weekend toch nog een beetje hebt kunnen doorkomen... Vandaag is maandag, heb je al wat duidelijkheid?
Was na m'n vakantie weer met goede moed begonnen met alle baby-gerelateerde dingen uit zicht en apps verwijderen en blablabla, had een grote bestelling gedaan met al m'n favoriete drankjes... En nu een week later heb ik toch alle dingen weer opgezocht, fertilityfriend check ik via de browser, en m'n drankpakket is zoekgeraakt bij PostNL hahaha. I tried. Vandaag of morgen begint volgens mij m'n volgende cyclus helaas weer.