Menstruatie is zojuist doorgebroken, keurig op tijd dus Alleen dat bruinverlies op 8 dpo al blijft vreemd maarja
Wens voor een eerste kindje - lijst Dit is een groepje voor meiden die graag zwanger willen worden van hun eerste kindje. In het bijzonder voor meiden waarbij het al wat langer duurt, met of zonder behulp van de medische molen. - Ben je nieuw en al wat langer bezig met zwanger worden? Welkom, zet jezelf erbij op de lijst! - Ben je nieuw en pas net begonnen met zwanger proberen te worden? Het topic Zwanger worden van eerste kindje is dan misschien meer iets voor jou. - Ben je nieuw en al zwanger? Gefeliciteerd, je kunt jezelf in dat geval aanmelden bij 1 van de zwangeren clubs zodat dit vooral een 'zwanger worden club' blijft. De meiden die zwanger worden in dit topic staat het natuurlijk vrij om gezellig mee te blijven kletsen en elkaar te blijven volgen! NOD: EMMB - 29 jaar - 6 oktober Noor93 - 30 jaar - 9 oktober Lieke2022 - 30 jaar - 16 oktober Kitten93 - 30 jaar - 21 oktober NOD (nog) onbekend: Linn93 - 30 jaar - 30/6 gestart met Dostinex (1x per week 0,25 milligram) ivm verhoogd prolactine Mai1998 - 25 jaar - 1 september begonnen met Decapeptyl voor lang schema ICSI Leonie - 32 jaar - rustmaand iui Lelie92 - 30 jaar Frasseke - 29 jaar - Cryo TP Nov Minkx - 32 jaar - 13/9 Start kort schema ICSI Bloemkooltje - pauze, even geen zin Zwanger: Soof1992 - 31 jaar Ikwilzwangerworden - 30 jaar Kaas123 - 37 jaar Afspraken september: Mai1998 - 20 september: eerste follikel meting Minkx - 20 september: eerste follikel meting Kaas123 - 22 september bespreken uitslagen second opinion bij dreigende POI Afspraken oktober: Soof1992 - 16 okt: 20-weken echo (20+6) Kitten93 - 31 okt: afspraak internist Als je jezelf toevoegt of iets aanpast, graag even dubbel checken of je de laatste lijst hebt gepakt en vergeet niet de [ QUOTE] [ /QUOTE] aan het einde weg te halen.
Balen.. Ik kan mij voorstellen dat je dan tegen beter weten in toch elke maand weer hoopt op een innestelingsbloeding. Was je progesteron al eens geprikt na een ovulatie?
Wens voor een eerste kindje - lijst Dit is een groepje voor meiden die graag zwanger willen worden van hun eerste kindje. In het bijzonder voor meiden waarbij het al wat langer duurt, met of zonder behulp van de medische molen. - Ben je nieuw en al wat langer bezig met zwanger worden? Welkom, zet jezelf erbij op de lijst! - Ben je nieuw en pas net begonnen met zwanger proberen te worden? Het topic Zwanger worden van eerste kindje is dan misschien meer iets voor jou. - Ben je nieuw en al zwanger? Gefeliciteerd, je kunt jezelf in dat geval aanmelden bij 1 van de zwangeren clubs zodat dit vooral een 'zwanger worden club' blijft. De meiden die zwanger worden in dit topic staat het natuurlijk vrij om gezellig mee te blijven kletsen en elkaar te blijven volgen! NOD: EMMB - 29 jaar - 6 oktober Noor93 - 30 jaar - 9 oktober Lieke2022 - 30 jaar - 16 oktober Kitten93 - 30 jaar - 21 oktober NOD (nog) onbekend: Linn93 - 30 jaar - 30/6 gestart met Dostinex (1x per week 0,25 milligram) ivm verhoogd prolactine Mai1998 - 25 jaar - 1 september begonnen met Decapeptyl voor lang schema ICSI Leonie - 32 jaar - rustmaand iui Lelie92 - 30 jaar Frasseke - 29 jaar - Cryo TP Nov Minkx - 32 jaar - 13/9 Start kort schema ICSI Bloemkooltje - pauze, even geen zin Zwanger: Soof1992 - 31 jaar Ikwilzwangerworden - 30 jaar Kaas123 - 37 jaar Afspraken september: Mai1998 - 22 september: tweede follikel meting Minkx - 20 september: eerste follikel meting Kaas123 - 22 september bespreken uitslagen second opinion bij dreigende POI Afspraken oktober: Soof1992 - 16 okt: 20-weken echo (20+6) Kitten93 - 31 okt: afspraak internist Als je jezelf toevoegt of iets aanpast, graag even dubbel checken of je de laatste lijst hebt gepakt en vergeet niet de [ QUOTE] [ /QUOTE] aan het einde weg te halen.
Wens voor een eerste kindje - lijst Dit is een groepje voor meiden die graag zwanger willen worden van hun eerste kindje. In het bijzonder voor meiden waarbij het al wat langer duurt, met of zonder behulp van de medische molen. - Ben je nieuw en al wat langer bezig met zwanger worden? Welkom, zet jezelf erbij op de lijst! - Ben je nieuw en pas net begonnen met zwanger proberen te worden? Het topic Zwanger worden van eerste kindje is dan misschien meer iets voor jou. - Ben je nieuw en al zwanger? Gefeliciteerd, je kunt jezelf in dat geval aanmelden bij 1 van de zwangeren clubs zodat dit vooral een 'zwanger worden club' blijft. De meiden die zwanger worden in dit topic staat het natuurlijk vrij om gezellig mee te blijven kletsen en elkaar te blijven volgen! NOD: EMMB - 29 jaar - 6 oktober Noor93 - 30 jaar - 9 oktober Lieke2022 - 30 jaar - 16 oktober Kitten93 - 30 jaar - 21 oktober NOD (nog) onbekend: Linn93 - 30 jaar - 30/6 gestart met Dostinex (1x per week 0,25 milligram) ivm verhoogd prolactine Mai1998 - 25 jaar - 1 september begonnen met Decapeptyl voor lang schema ICSI Leonie - 32 jaar - rustmaand iui Lelie92 - 30 jaar Frasseke - 29 jaar - Cryo TP Nov Minkx - 32 jaar - ICSI Bloemkooltje - pauze, even geen zin Zwanger: Soof1992 - 31 jaar Ikwilzwangerworden - 30 jaar Kaas123 - 37 jaar Afspraken september: Mai1998 - 22 september: tweede follikel meting Minkx - 23 september: punctie ICSI 1 Kaas123 - 22 september bespreken uitslagen second opinion bij dreigende POI Afspraken oktober: Soof1992 - 16 okt: 20-weken echo (20+6) Kitten93 - 31 okt: afspraak internist Als je jezelf toevoegt of iets aanpast, graag even dubbel checken of je de laatste lijst hebt gepakt en vergeet niet de [ QUOTE] [ /QUOTE] aan het einde weg te halen.
Jeetje, wat gaat dat snel. Vorige week donderdag zette ik de eerste injectie en vanavond alweer de laatste. Zaterdag om 8:30 uur de punctie. Dat is cyclusdag 11. Ik had niet verwacht dat het zo snel kon gaan Ik vind het heel spannend. Ik kwam vanochtend binnen, en de arts zei al direct dat ze waarschijnlijk niet direct uitsluitsel kon geven. Maar de echo liet toen precies zien waar ze op hoopte. Alle eitjes waren ten opzichte van gisteren 2 tot 3 mm gegroeid. De grootste was 19 mm. Er zaten nu 4 eitjes tussen de 15 en 17 mm, en nog 2 kleinere. Ze was heel duidelijk: Ze heeft er alle vertrouwen in dat de eitjes er zaterdag helemaal klaar voor zijn.
@Mai1998 Goed dat je jezelf ziek hebt gemeld om even alle rust te nemen! Ik ga voor je duimen morgen! @Minkx Whoop! Trust trust trust. Die resultaten klinken me goed hoor! Op naar de punctie en daarna mooie bevruchtingen en cryo's!
Vandaag de tweede en laatste echo gehad! Ze zijn er helemaal klaar voor en het ziet er allemaal heel mooi uit. Maandag de punctie!
Dag allemaal! Ik laat ook weer even wat van me horen. Het afgelopen IVF jaar van teleurstellingen heeft er behoorlijk ingehakt en ik heb me een tijd heel erg wanhopig, boos, en bang gevoeld. We hebben dus weer even afstand genomen van alles en echt even pauze gehad. Dat heeft me goed gedaan en ik hoop dat ik nu iets meer mentaal klaar ben voor de vierde IVF poging. Deze gaat als het goed is bijna beginnen! Wat spannend om te zien dat hier de IUI en IVF/ICSI ook veel is gestart. Hoe is het gegaan met de puncties @Minkx en @Mai1998? @Lieke2022 Ik voelde je berichtje over die vriendin die zwanger was zo erg, dat blijft echt lastig! Maar ook die zwangerschap gaat voorbij en dan wordt het hopelijk makkelijker.. Hoe is het met de infectie van je vriend afgelopen? Begin je in de volgende cyclus met IUI? @Bloemkooltje Ik zie dat jij ook even voor een welverdiende pauze gaat? Hopelijk gaat alles goed met je!
@Lelie92 Was geen succes. Pijnlijk. Echt pff... En maar 2 eicellen gevonden. En meer dat dat weet ik niet. Geen idee of de bevruchting is gelukt. Dat weten we morgen pas. Bij 1 embryo morgenmiddag (dus dag 3) terugplaatsing. Bij 2 embryo's wachten ze af tot dag 5. Reële kans dus dat deze poging eindigt zonder terugplaatsing, en dan heeft de hele poging nog geen 14 dagen geduurd...
@Lelie92 Wat fijn dat je er weer bent ❤ Hopelijk heeft het je veel rust en nieuwe positieve energie gebracht voor de volgende ronde! Hier vandaag de punctie gehad. Het hele gebeuren zelf viel mij mee qua pijn, en het duurde gelukkig maar kort, maar inmiddels toch echt wel last van mijn buik. Er zijn 8 blaasjes aangeprikt waaruit 4 eitjes zijn gekomen. Morgen hoor ik meer over de bevruchtingen en de eventuele terugplaatsing donderdag!
Welkom terug @Lelie92. Fijn dat de rust jou goed heeft gedaan! Dat is zo belangrijk, jezelf niet vergeten!
Fijn om je terug te zien hier Lely! Hoe gek dat ook klinkt natuurlijk.. kan me voorstellen dat je er behoorlijk doorheen zat. Spannend, de vierde ivf poging joh. Ik duim enorm voor je! Wanneer start je? Ja ik probeer even wat afstand te nemen. Ik zat er echt helemaal doorheen. Elke dag maar huilen.. kon de laatste menstruatie de teleurstelling even niet meer aan. Nu gaat het weer wat beter en kon ik het aardig loslaten gelukkig. Nu we weer in de LF zijn beland (denk ik..) begint de spanning weer wat toe te nemen want hoewel wij deze maand gewoon maar wat hebben gedaan hoop je toch stiekem wel.. heb de ovulatie testen ook gelaten voor wat het is, dus ik heb verder echt even geen idee.
Wat rot om te horen dat het zoveel pijn deed en dat je misschien kans hebt op geen terugplaatsing. Ik baal enorm met je mee! Dikke knuffel en ik hoop dat je toch nog een terugplaatsing kunt krijgen!!