Wens voor een eerste kindje - als het wat langer duurt

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bloemkooltje, 3 jun 2023.

  1. Bloemkooltje

    Bloemkooltje Bekend lid

    27 mei 2022
    776
    822
    93
    Vrouw
    Ach neeeee! Wat rot!
    Oh kan me zo voorstellen hoe kwaad je nu bent… waarom nou! Wat een ellende man.
     
  2. Minkx

    Minkx Bekend lid

    25 okt 2021
    925
    1.136
    93
    Vrouw
    @Lelie92 *knuffel* Wat een enorme tegenvaller... Hoe groot was de grootste follikel bij de laatste echo?
     
  3. Lelie92

    Lelie92 Actief lid

    22 feb 2023
    425
    469
    63
    Vrouw
    Bedankt voor het meeleven allemaal, lieverds! Was echt een dikke vette teleurstelling weer inderdaad. Vrijdag de 13e heeft zijn werk gedaan.
    Ik heb gesmeekt om een escape IUI maar dat wilden ze niet doen met 3 follikels, dus we zijn naar huis geracet en hebben het lekker zelf geprobeerd inderdaad @Anoniempje082022. Hoop dat we op tijd waren, afgelopen dagen niks gedaan om zaadkwaliteit te ontlasten. Nemen alle risico op een drieling graag voor lief, voel me echt even kwaad op de wereld en baldadig en ga zo een fles wijn open maken.

    @Minkx Eergister was de grootste 20mm, 2 dagen daarvoor was die 16mm. Moest eergisteravond de ovitrelle en gonapeptyl zetten. Hoe groot waren ze bij jou?
     
    Milou94 en Lieke2022 vinden dit leuk.
  4. Bloemkooltje

    Bloemkooltje Bekend lid

    27 mei 2022
    776
    822
    93
    Vrouw
    Wát een dag zo joh Lelie…
    Wat jammer van die iui ook! Stomme regels ook altijd.. en dat je dan zelf moet beslissen het risico te nemen op een drieling.
    Vrijdag de 13e doet z’n naam eer aan….
    Meid, neem geen glas wijn joh. Neem lekker een hele fles, dik verdient vandaag na deze teleurstelling.
     
  5. Lelie92

    Lelie92 Actief lid

    22 feb 2023
    425
    469
    63
    Vrouw
    Ja echt. En ja gaan we doen, we zijn al halverwege de fles:thumup:. Lang geleden dat ik thuis aan de wijn ben geweest!
     
  6. Mai1998

    Mai1998 Bekend lid

    21 mrt 2023
    992
    767
    93
    Vrouw
    Nee dat meen je niet! Wat een ongeluk zeg, op zo'n kutdag. Hopelijk hebben jullie zelf er nog een geluksmomentje van gemaakt. Dikke knuffel en geniet van de wijn!
     
  7. Didi5555

    Didi5555 Bekend lid

    4 apr 2021
    550
    414
    63
    Vrouw
    @Lelie92 erg balen zeg! Dan ben je der mentaal klaar voor & dan dit. Hopelijk kun je snel weer verder!!

    Meiden, mag ik hier meeschrijven? Zal me kort even voorstellen. Wij zijn nu 5 jaar bezig, zonder het gewenste resultaat.
    Na 4 IUI en 5 tps waren we eindelijk zwanger. Helaas liep het niet goed af & kregen we een vroeggeboorte.

    Na het verlies van onze zoon, kreeg ik een kijkoperatie ivm endo. Eindelijk herstelt in februari kon ik beginnen met IVF, helaas werd deze afgebroken, omdat ze iets afwijkends zagen. Na maanden van onderzoek bleek het toch niks ergs te zijn en konden we verder. In juni heb ik de punctie gehad. Nu 2 cryos over. Geen geweldige opbrengst (we denken ook aan een overstap). Na een lange pauze/vakantie gisteren pregnyl geprikt en hopelijk volgende week vrijdag de tp.
     
  8. EMMB

    EMMB Actief lid

    7 jun 2022
    393
    437
    63
    Vrouw
    #1108 EMMB, 14 okt 2023
    Laatst bewerkt: 14 okt 2023
    Het schiet nog niet echt op..

    Deze week echt een slechte week..:$ Emoties gaan van links naar rechts, ik ben al de hele week met vlagen misselijk (ik ging hopen, maar de test was wit..), ik zag gister de zoveelste zwangerschap aankondiging voorbij komen op Facebook, en ik ben per 1 november mijn baan kwijt wat toch wel veel stress oplevert..

    Niks lijkt me te kunnen opvrolijken.. Ik ben zo bang dat de stress van mijn werk dan weer invloed heeft op onze kinderwens, wat vervolgens nóg meer stress geeft..:cry:

    Hopelijk snel een positieve ovulatietest, dan is dat in ieder geval duidelijk, en hoef ik me daar eventjes niet druk om te maken.:(

    (sorry, moest even luchten)
     

    Bijgevoegde bestanden:

  9. Bloemkooltje

    Bloemkooltje Bekend lid

    27 mei 2022
    776
    822
    93
    Vrouw
    Welkom! Wat een enorm lange en heftige weg hebben jullie al moeten afleggen zeg.. heftig! En wat een geduld moeten jullie hebben..
     
    Didi5555 vindt dit leuk.
  10. Bloemkooltje

    Bloemkooltje Bekend lid

    27 mei 2022
    776
    822
    93
    Vrouw
    Is niet erg, gewoon even luchten hier. Is helemaal niet erg!
    Die vervelende zwangerschaps aankondigingen ook altijd. Niks aan! Je zit wel even in een lastig parket joh, met je baan en de stress rondom de kinderwens. Het is helemaal niet gek dat je daar zoveel stress van krijgt.
    Ik denk echt dat stress geen invloed heeft op je kinderwens. Dat is dat broodje aap verhaal dat iedereen altijd aanhaalt.. ‘ja stress is ook niet goed’. Maar stressen om stress, heeft ook totaal geen zin.
    Als je stress hebt heb je stress. Dan kun je het beste accepteren dat dat zo is. Je doet je best, je doet er alles aan! En meer dan je best kan je niet doen. En dat maakt deze hele situatie ook zo belachelijk frustrerend. Meid, je doet het goed! Dikke knuffel.
     
    Lieke2022, Mai1998 en EMMB vinden dit leuk.
  11. Noor93

    Noor93 Lid

    12 dec 2022
    80
    52
    18
    Vrouw
    Ja, klopt! Mijn partner is beland in een zware depressie, waardoor de kinderwens nu even helemaal niet aan de orde is. :( Het voelt een beetje gek om dan nog mijn NOD op het lijstje te hebben en mee te schrijven, als ik er op dit moment niet mee bezig kan zijn. Ik lees nog wel mee zo nu en dan, maar sta een beetje in survivalmodus.
     
  12. Mai1998

    Mai1998 Bekend lid

    21 mrt 2023
    992
    767
    93
    Vrouw
    Natuurlijk, welkom!! Wat een lange weg hebben jullie al gehad zeg.. Hopelijk volgende week een gouden tp!
     
    Didi5555 vindt dit leuk.
  13. Mai1998

    Mai1998 Bekend lid

    21 mrt 2023
    992
    767
    93
    Vrouw
    Helemaal eens met wat @Bloemkooltje zegt! Ik geloof er echt niet in dat stress het gene is wat er voor zorgt dat iemand niet zwanger wordt. Stress over stress is vooral gewoon heel erg klote voor je gemoedstoestand, want het versterkt elkaar alleen maar. En je zit gewoon ook in een moeilijke situatie, door je werk. Hele dikke knuffel en sterkte!
     
    EMMB vindt dit leuk.
  14. Mai1998

    Mai1998 Bekend lid

    21 mrt 2023
    992
    767
    93
    Vrouw
    Wat naar voor jullie, ook voor jou natuurlijk ontzettend zwaar.. Veel sterkte voor jullie beiden!
     
    Noor93 vindt dit leuk.
  15. EMMB

    EMMB Actief lid

    7 jun 2022
    393
    437
    63
    Vrouw
    Dankjewel! ♡

    Mijn man is net een maand bezig met een nieuwe opleiding, dus ook dat brengt wat veranderingen met zich mee. Ik denk dat alles bij elkaar gewoon voor veel onrust zorgt momenteel, en ik ben iemand die wel van rust en regelmaat houd, dus dat is even wennen.

    Uiteindelijk komt het wel weer goed, maar ik heb even last van een herfst-dipje.:( Maar ook dat mag.
     
    Bloemkooltje vindt dit leuk.
  16. EMMB

    EMMB Actief lid

    7 jun 2022
    393
    437
    63
    Vrouw
    Dankjewel. ♡
     
    Bloemkooltje vindt dit leuk.
  17. Bloemkooltje

    Bloemkooltje Bekend lid

    27 mei 2022
    776
    822
    93
    Vrouw
    Ach Noor, wat heftig allemaal voor je!
    Je kan ook altijd je NOD eraf halen of wel laten staan en gewoon meekletsen hè. Wat jij wil! Je bent hier wat mij betreft ook altijd welkom om even van je af te schrijven! Ik hoop dat je partner zich snel wat beter mag voelen en dat jij uit de survivalmodus kan komen!! Knuffel!
     
    Noor93 vindt dit leuk.
  18. Bloemkooltje

    Bloemkooltje Bekend lid

    27 mei 2022
    776
    822
    93
    Vrouw
    Het is ook koud en het regent. Daar wordt niemand blij van! Ik heb zelf wel zin in kerst.. en overweeg de kerstversiering binnenkort gewoon alvast op te hangen. Kan mij het schelen! Maak er maar wat moois van..
    Onrust is nooit fijn. Ik ga daar ook helemaal niet goed op dus ik kan me daar best wat bij voorstellen! Ik hoop dat de rust snel terug mag komen en het gewoon weer een beetje go with the flow is voor jou!
     
    Lelie92, EMMB en Lieke2022 vinden dit leuk.
  19. Lieke2022

    Lieke2022 Fanatiek lid

    17 mei 2022
    2.180
    2.124
    113
    Vrouw
    Welkom! Natuurlijk welkom om mee te kletsen. Wat een lange weg hebben jullie al afgelegd.. hopelijk snel mooi nieuws!
     
    Didi5555 vindt dit leuk.
  20. Lieke2022

    Lieke2022 Fanatiek lid

    17 mei 2022
    2.180
    2.124
    113
    Vrouw
    Ik twijfel ook wel eens over stress maar je hebt helemaal gelijk..
     
    Bloemkooltje vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina