Wens voor een eerste kindje - lijst Dit is een groepje voor meiden die graag zwanger willen worden van hun eerste kindje. In het bijzonder voor meiden waarbij het al wat langer duurt, met of zonder behulp van de medische molen. - Ben je nieuw en al wat langer bezig met zwanger worden? Welkom, zet jezelf erbij op de lijst! - Ben je nieuw en pas net begonnen met zwanger proberen te worden? Het topic Zwanger worden van eerste kindje is dan misschien meer iets voor jou. - Ben je nieuw en al zwanger? Gefeliciteerd, je kunt jezelf in dat geval aanmelden bij 1 van de zwangeren clubs zodat dit vooral een 'zwanger worden club' blijft. De meiden die zwanger worden in dit topic staat het natuurlijk vrij om gezellig mee te blijven kletsen en elkaar te blijven volgen! NOD: Linn93 - 30 jaar - 21 november EMMB - 30 jaar - 4 december NOD (nog) onbekend: Leonie - 32 jaar - rustmaand iui Lelie92 - 30 jaar - ICSI 4 Noor93 - 30 jaar - even pauze Ikwilzwangerworden - 30 jaar - menstruatie afwachten na MA Mai1998 - ICSI 1.3 ergens eind november Lieke2022 - Start IUI 1 Lelie92 - 30 jaar Kmoon - 29 jaar Kitten93 - 30 jaar Zwanger: Soof1992 - 31 jaar Kaas123 - 37 jaar Minkx - 33 jaar Bloemkooltje - 30 jaar Frasseke - 29 jaar Afspraken november Mai1998 - 24 nov tweede follikelmeting Minkx - 27 nov termijnecho & intake prenatale diagnostiek Lieke2022 - 24 november, follikel echo Soof1992 - 30 nov controle VK Afspraken december Frasseke - 1 dec check-up ivm deelname onderzoek Frasseke - 14 dec eerste echo Als je jezelf toevoegt of iets aanpast, graag even dubbel checken of je de laatste lijst hebt gepakt en vergeet niet de [ QUOTE] [ /QUOTE] aan het einde weg te halen.
Wens voor een eerste kindje - lijst Dit is een groepje voor meiden die graag zwanger willen worden van hun eerste kindje. In het bijzonder voor meiden waarbij het al wat langer duurt, met of zonder behulp van de medische molen. - Ben je nieuw en al wat langer bezig met zwanger worden? Welkom, zet jezelf erbij op de lijst! - Ben je nieuw en pas net begonnen met zwanger proberen te worden? Het topic Zwanger worden van eerste kindje is dan misschien meer iets voor jou. - Ben je nieuw en al zwanger? Gefeliciteerd, je kunt jezelf in dat geval aanmelden bij 1 van de zwangeren clubs zodat dit vooral een 'zwanger worden club' blijft. De meiden die zwanger worden in dit topic staat het natuurlijk vrij om gezellig mee te blijven kletsen en elkaar te blijven volgen! NOD: Linn93 - 30 jaar - 21 november EMMB - 30 jaar - 4 december NOD (nog) onbekend: Leonie - 32 jaar - rustmaand iui Lelie92 - 30 jaar - ICSI 4 Noor93 - 30 jaar - even pauze Ikwilzwangerworden - 30 jaar Mai1998 - ICSI 1.3 ergens eind november Lieke2022 - Start IUI 1 Lelie92 - 30 jaar Kmoon - 29 jaar Kitten93 - 30 jaar Zwanger: Soof1992 - 31 jaar Kaas123 - 37 jaar Minkx - 33 jaar Bloemkooltje - 30 jaar Frasseke - 29 jaar Afspraken november Mai1998 - 24 nov tweede follikelmeting Minkx - 27 nov termijnecho & intake prenatale diagnostiek Lieke2022 - 24 november, follikel echo Soof1992 - 30 nov controle VK Afspraken december Frasseke - 1 dec check-up ivm deelname onderzoek Ikwilzwangerworden - 5 december hysteroscopie baarmoeder Frasseke - 14 dec eerste echo Als je jezelf toevoegt of iets aanpast, graag even dubbel checken of je de laatste lijst hebt gepakt en vergeet niet de [ QUOTE] [ /QUOTE] aan het einde weg te halen.
Wens voor een eerste kindje - lijst Dit is een groepje voor meiden die graag zwanger willen worden van hun eerste kindje. In het bijzonder voor meiden waarbij het al wat langer duurt, met of zonder behulp van de medische molen. - Ben je nieuw en al wat langer bezig met zwanger worden? Welkom, zet jezelf erbij op de lijst! - Ben je nieuw en pas net begonnen met zwanger proberen te worden? Het topic Zwanger worden van eerste kindje is dan misschien meer iets voor jou. - Ben je nieuw en al zwanger? Gefeliciteerd, je kunt jezelf in dat geval aanmelden bij 1 van de zwangeren clubs zodat dit vooral een 'zwanger worden club' blijft. De meiden die zwanger worden in dit topic staat het natuurlijk vrij om gezellig mee te blijven kletsen en elkaar te blijven volgen! NOD: EMMB - 30 jaar - 4 december NOD (nog) onbekend: Leonie - 32 jaar - rustmaand iui Lelie92 - 30 jaar - ICSI 4 Noor93 - 30 jaar - even pauze Ikwilzwangerworden - 30 jaar Mai1998 - ICSI 1.3 ergens eind november Lieke2022 - Start IUI 1 Lelie92 - 30 jaar Kmoon - 29 jaar Kitten93 - 30 jaar Linn93 - 30 jaar - 1e ronde met letrozol Zwanger: Soof1992 - 31 jaar Kaas123 - 37 jaar Minkx - 33 jaar Bloemkooltje - 30 jaar Frasseke - 29 jaar Afspraken november Mai1998 - 24 nov tweede follikelmeting Minkx - 27 nov termijnecho & intake prenatale diagnostiek Lieke2022 - 24 november, follikel echo Soof1992 - 30 nov controle VK Afspraken december Frasseke - 1 dec check-up ivm deelname onderzoek Ikwilzwangerworden - 5 december hysteroscopie baarmoeder Frasseke - 14 dec eerste echo Als je jezelf toevoegt of iets aanpast, graag even dubbel checken of je de laatste lijst hebt gepakt en vergeet niet de [ QUOTE] [ /QUOTE] aan het einde weg te halen.
@Linn93 hoe gaat het met jou? Ben je al begonnen met letrozol? En heb je bijwerkingen? Ik heb net 5 dagen tabletten geslikt
Ja klopt! Eerste ronde 2,5mg maar dat deed niet genoeg dus toen opgehoogd naar 5mg. Ik heb geen last van bijwerkingen gelukkig! Hopelijk is dat bij jou ook het geval! Hoeveel mg slik jij? Ben wel benieuwd naar je ervaring met IUI. Dat zou onze vervolgstap zijn mocht het in maart nog niet zijn gelukt, maar weet niet helemaal wat ik me nou moet voorstellen bij dat traject.
Ik ben helaas ongesteld geworden, dus vandaag op cd3 beginnen met de Letrozol, hopelijk vallen de bijwerkingen mee.. Hoe ging het bij jou? Last van bijwerkingen?
Gelukkig geen last! Denk ik haha... Ik slik 2,5 mg. Morgen eerste meting dus ben benieuwd wat het doet. Bij mij moeten er 2-3 eitjes gaan groeien per ronde.. Knap dat je het vol kan houden tot maart. Ik was er helemaal klaar mee haha.
Tot nu toe ook geen last denk ik. Gisteren wel een beetje een opgeblazen gevoel, maar kan ook andere oorzaak hebben. Probeer er ook niet teveel op te focussen.
Gelukkig geen last! Ik mag het nu eerst proberen zonder echo-controles, vind ik enerzijds wel wat spannend. Dan is t afwachten of er op dag 35 een positieve test of menstruatie is (geweest).
@Ikwilzwangerworden Goed dat er wel verder gekeken wordt, maar kan me voorstellen dat het je wel wat opbreekt omdat het zolang duurt. @Linn93 Succes deze ronde! Hopelijk helpt Letrozol je goed! @Lieke2022 Vandaag je eerste meting, lees ik uit het berichtje van gisteren. Ik duim! @Mai1998 Ook voor jou succes vandaag!!
Lief ladies! Nou er was één eitje te zien van 14.8 mm. Nog een paar kleintjes, maar die doen nog niet mee. Maandag opnieuw meting. Ook weer opnieuw bloed geprikt voor schildklier! Dan kijken of ik medicatie moet
Wens voor een eerste kindje - lijst Dit is een groepje voor meiden die graag zwanger willen worden van hun eerste kindje. In het bijzonder voor meiden waarbij het al wat langer duurt, met of zonder behulp van de medische molen. - Ben je nieuw en al wat langer bezig met zwanger worden? Welkom, zet jezelf erbij op de lijst! - Ben je nieuw en pas net begonnen met zwanger proberen te worden? Het topic Zwanger worden van eerste kindje is dan misschien meer iets voor jou. - Ben je nieuw en al zwanger? Gefeliciteerd, je kunt jezelf in dat geval aanmelden bij 1 van de zwangeren clubs zodat dit vooral een 'zwanger worden club' blijft. De meiden die zwanger worden in dit topic staat het natuurlijk vrij om gezellig mee te blijven kletsen en elkaar te blijven volgen! NOD: EMMB - 30 jaar - 4 december NOD (nog) onbekend: Leonie - 32 jaar - rustmaand iui Lelie92 - 30 jaar - ICSI 4 Noor93 - 30 jaar - even pauze Ikwilzwangerworden - 30 jaar Mai1998 - ICSI 1.3 ergens eind november Lieke2022 - Start IUI 1 Lelie92 - 30 jaar Kmoon - 29 jaar Kitten93 - 30 jaar Linn93 - 30 jaar - 1e ronde met letrozol Zwanger: Soof1992 - 31 jaar Kaas123 - 37 jaar Minkx - 33 jaar Bloemkooltje - 30 jaar Frasseke - 29 jaar Afspraken november Mai1998 - 24 nov tweede follikelmeting Minkx - 27 nov termijnecho & intake prenatale diagnostiek Lieke2022 - 27 november tweede follikelmeting Soof1992 - 30 nov controle VK Afspraken december Frasseke - 1 dec check-up ivm deelname onderzoek Ikwilzwangerworden - 5 december hysteroscopie baarmoeder Frasseke - 14 dec eerste echo Als je jezelf toevoegt of iets aanpast, graag even dubbel checken of je de laatste lijst hebt gepakt en vergeet niet de [ QUOTE] [ /QUOTE] aan het einde weg te halen.
Was echt een super lieve vrouw! De fijnste tot nu toe. Qua schildklier zijn ze de T4 vergeten te prikken. Alleen dan kan je inderdaad zeggen dat er sprake is van een snelle schildklier. Deze is 25 en dus te hoog. Dit in combinatie met de andere waardes betekend volgens mij een te snelle schildklier. Moet wel zeggen dat ik altijd moe ben en nooit lang verzadigd van eten . Dus hoop dat dit gaat helpen!
Dat is altijd fijn als ze een beetje lief zijn, ik heb ook 1 heel onaardige gehad waardoor ik al helemaal met een rotgevoel weg ging. Hopen dat je haar vaker krijgt met echos! En wel grappig dat je dan nu door dit fertiliteitstraject misschien nog wel achter andere kwaaltjes van jezelf komt. Kan dat verholpen worden door medicatie?
Wens voor een eerste kindje - lijst Dit is een groepje voor meiden die graag zwanger willen worden van hun eerste kindje. In het bijzonder voor meiden waarbij het al wat langer duurt, met of zonder behulp van de medische molen. - Ben je nieuw en al wat langer bezig met zwanger worden? Welkom, zet jezelf erbij op de lijst! - Ben je nieuw en pas net begonnen met zwanger proberen te worden? Het topic Zwanger worden van eerste kindje is dan misschien meer iets voor jou. - Ben je nieuw en al zwanger? Gefeliciteerd, je kunt jezelf in dat geval aanmelden bij 1 van de zwangeren clubs zodat dit vooral een 'zwanger worden club' blijft. De meiden die zwanger worden in dit topic staat het natuurlijk vrij om gezellig mee te blijven kletsen en elkaar te blijven volgen! NOD: EMMB - 30 jaar - 4 december NOD (nog) onbekend: Leonie - 32 jaar - rustmaand iui Lelie92 - 30 jaar - ICSI 4 Noor93 - 30 jaar - even pauze Ikwilzwangerworden - 30 jaar Mai1998 - ICSI 1.3 ergens eind november Lieke2022 - Start IUI 1 Lelie92 - 30 jaar Kmoon - 29 jaar Kitten93 - 30 jaar Linn93 - 30 jaar - 1e ronde met letrozol Zwanger: Soof1992 - 31 jaar Kaas123 - 37 jaar Minkx - 33 jaar Bloemkooltje - 30 jaar Frasseke - 29 jaar Afspraken november Minkx - 27 nov termijnecho & intake prenatale diagnostiek Lieke2022 - 27 november tweede follikelmeting Soof1992 - 30 nov controle VK Afspraken december Frasseke - 1 dec check-up ivm deelname onderzoek Mai1998 - 1 december TP cryo 1.3 Ikwilzwangerworden - 5 december hysteroscopie baarmoeder Frasseke - 14 dec eerste echo Als je jezelf toevoegt of iets aanpast, graag even dubbel checken of je de laatste lijst hebt gepakt en vergeet niet de [ QUOTE] [ /QUOTE] aan het einde weg te halen.
Bij mij was er vandaag één eitje van 15.4! Baarmoederslijmvlies was al rond de 10mm en omdat ik dit eitje eigenlijk gewoon 'laat gaan', mag ik zondag de ovitrelle zetten. Dat betekent aanstaande vrijdag de tp!