Wens voor een eerste kindje - lijst Dit is een groepje voor meiden die graag zwanger willen worden van hun eerste kindje. In het bijzonder voor meiden waarbij het al wat langer duurt, met of zonder behulp van de medische molen. - Ben je nieuw en al wat langer bezig met zwanger worden? Welkom, zet jezelf erbij op de lijst! - Ben je nieuw en pas net begonnen met zwanger proberen te worden? Het topic Zwanger worden van eerste kindje is dan misschien meer iets voor jou. - Ben je nieuw en al zwanger? Gefeliciteerd, je kunt jezelf in dat geval aanmelden bij 1 van de zwangeren clubs zodat dit vooral een 'zwanger worden club' blijft. De meiden die zwanger worden in dit topic staat het natuurlijk vrij om gezellig mee te blijven kletsen en elkaar te blijven volgen! NOD: Leonie1208 - 32 jaar - 3 december Mai1998- 25 jaar - 12 december ICSI 1.3 Lieke2022 - 30 jaar - 14 december EMMB - 30 jaar - 2 januari (?) NOD (nog) onbekend: Lelie92 - 30 jaar - ICSI 4 Noor93 - 30 jaar - even pauze Ikwilzwangerworden - 30 jaar Kmoon - 29 jaar Kitten93 - 30 jaar Linn93 - 30 jaar - 1e ronde met letrozol Zwanger: Soof1992 - 31 jaar Kaas123 - 37 jaar Minkx - 33 jaar Bloemkooltje - 30 jaar Frasseke - 29 jaar Afspraken december Mai1998 - 1 december TP cryo 1.3 Lelie92 - 1 dec - follikelmeting Ikwilzwangerworden - 5 december hysteroscopie baarmoeder Lieke2022 - 6 december - belafspraak internist Frasseke - 14 dec eerste echo Soof1992 - 18 dec - controle + groeiecho (29+6) Frasseke - 21 dec tweede echo Soof1992 - 27 dec - hartcontrole (31+1) Als je jezelf toevoegt of iets aanpast, graag even dubbel checken of je de laatste lijst hebt gepakt en vergeet niet de [ QUOTE] [ /QUOTE] aan het einde weg te halen.
Pfff.. knap dat jullie het tot maart zelf willen proberen. Ik vond de rondes na de HSG super frustrerend
Ja het wordt nu inderdaad wel frustrerend moet ik zeggen. De vraag blijft waarom het nou niet lukt. De twijfel of er toch niet iets mis is en of we iets fout doen ofzo..
Sjips @EMMB Kan me voorstellen dat het frustrerend begint te worden. Hoop dat jullie toch nog iets van kunnen profiteren van het HSG onderzoek. Weten jullie wel of jullie vanaf maart direct geholpen kunnen worden?
Arts had al aangegeven dan IUI de volgende stap zou zijn. Dus ik denk dat als wij in maart wel klaar zijn voor die stap dat we kunnen starten. Of het gelijk diezelfde cyclus zal zijn weet ik niet zeker. Dat zou ik altijd nog even kunnen navragen.
Vandaag ben ik 15dpo. Bloedverlies van de afgelopen dagen stopte. Menstruatie werd het niet. Daarnet een test gedaan en deze is licht positief. Ik weet niet of het goed gaat want daarvoor vind ik m’n test te licht. Maar er is een 2e streep. Urine was ook totaal niet geconcentreerd. Duimen jullie met mij mee dat het goed zit?
Zo balen!! Ik snap dat het je begint te frustreren dat het niet lukt!! Ik hoop voor jullie dat je toch zwanger bent voor maart!!
Spannend! Heb je een foto? Ik duim met je mee. Misschien is het wat licht omdat je urine niet geconcentreerd was?
Was het je ochtend urine of? Er staat als het goed is ''upload bestand'' dan kan je een foto toevoegen. Spannend!!
Het was geen ochtend urine en ook echt 3kwartier nadat ik daarvoor geplast had.. dus niet geconcentreerd
Dat ziet er goed uit hoor!! Ik zal voor je duimen dat het allemaal goed mag gaan en dat je snel het vertrouwen hebt!!