Wens voor een eerste kindje - als het wat langer duurt

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bloemkooltje, 3 jun 2023.

1. Ikwilzwangerworden

Ikwilzwangerworden Bekend lid

28 dec 2022
    680
    543
    93
    Vrouw
    Die ziet er wel duidelijk positief uit!:thumup: Ik ga voor je duimen dat alles goed blijft gaan!

2. Ikwilzwangerworden

28 dec 2022
    680
    543
    93
    Vrouw
    Lief! Dankjewel!
    Nu heb ik ook nog een fikse griep. Lig de hele dag al op bed. Maar ga de afspraak echt niet afzeggen. Duurt allemaal al lang genoeg:p

3. Lelie92

Lelie92 Bekend lid

22 feb 2023
    518
    568
    93
    Vrouw
    Wowww wat zie ik nu! Die is zeker duidelijk! Hoeveel dpo zou je nu ongeveer zijn? Ik duim dat ie prachtig gaat oplopen!!

4. Lelie92

Lelie92 Bekend lid

22 feb 2023
    518
    568
    93
    Vrouw
    Wat een prachtembryo! Heel goed dat je een beetje vertrouwen hebt, dat mag gewoon! Ik hoop dat ie lekker aan het innestelen is❤️

Mai1998 vindt dit leuk.
  5. Lelie92

Lelie92 Bekend lid

22 feb 2023
    518
    568
    93
    Vrouw
    @EMMB wat jammer weer kan me voorstellen dat het extra hard aan komt in de maanden na de HSG.

@Ikwilzwangerworden Heel veel succes morgen! Nemen ze ook een biopt af direct?

@Lieke2022 Hoe voel jij je in de dagen na de IUI?

Ik heb vandaag weer een follikelmeting gehad, er doen waarschijnlijk follikels 5 of 6 mee. De kleinste 6e is 9 mm en de grootste 19 mm. Er dit dus wel wat verschil in de follikels, dus ik hoop dat dat een beetje bijtrekt nog. Ik moet morgen direct weer opnieuw heen.

Mai1998 en EMMB vinden dit leuk.
  6. Lelie92

Lelie92 Bekend lid

22 feb 2023
    518
    568
    93
    Vrouw
    Nee nooit de diagnose gekregen, maar wel altijd al heel erg buikpijn tijdens mijn menstruatie. Moest me vroeger altijd ziek melden op dag 1. Het wordt niet erger met de jaren, dus ik weet niet of het echt endometriose is hoor. Maar ik wil gewoon graag dat ze het eens goed gaan bekijken, want het blijft altijd in mijn hoofd zitten. Ik zou heel graag een MRI willen zodat er eens naar gekeken wordt.

7. Lieke2022

Lieke2022 Fanatiek lid

17 mei 2022
    3.180
    3.179
    113
    Vrouw
    @Lelie92 Dag van de IUI een beetje last, maar de dagen daarna eigenlijk nergens last van. Check wel 20 keer op een dag of mijn aanvullende bloeduitslagen binnen zijn. :roflmao: Heb nu met mijzelf afgesproken dat ik ieder uur mag kijken en niet meer...
    Gisteren voor de grap een zwangerschapstest gedaan. Er kwam niet gelijk een streep dus toen dacht ik KAK ik heb de Ovitrelle verkeerd gezet, maar gelukkig kwam hij daarna haha. Werd zo enthousiast van de tweede streep terwijl ik heel goed weet dat het van de ovitrelle was. Het was gewoon magisch om te zien ofzo haha. Ik zei ook tegen mijn man: dit gaan we zien als het zover is. :rolleyes:

Jij ook weer lekker druk met de ziekenhuisbezoeken. Moet je ver rijden?

Bloemkooltje vindt dit leuk.
  8. Bloemkooltje

Bloemkooltje Bekend lid

27 mei 2022
    782
    829
    93
    Vrouw
    Spannend, wachten op je bloeduitslagen. Zo herkenbaar zo vaak kijken.. ben ook altijd zo benieuwd!
    Je had gewoon een tweede streep! Mooi dat je dat toch even gedaan hebt, dan kun je je vast inbeelden hoe het gaat zijn als het (hopelijk binnenkort) eindelijk zo ver mag zijn! Ik duim voor je!
    Succes ook met je afspraak morgen met de internist! :thumup:

Dikke knuffel!

Gefeliciteerd Leonie! Ziet er goed uit hoor!

Succes vandaag en beterschap! Je hebt groot gelijk!

Kan ik me goed voorstellen hoor dat je het uitgesloten wilt hebben. Voet bij stuk houden dat je wil dat ze ernaar kijken! En dan inderdaad via MRI of kijkoperatie en niet via een echo want dan kun je het niet goed zien.
    Succes ook vandaag weer! Ik duim voor je!

EMMB vindt dit leuk.
  9. Ikwilzwangerworden

28 dec 2022
    680
    543
    93
    Vrouw
    Hysteroscopie is achter de rug. Het viel me wel vies tegen. Het doet best zeer:confused:
    Nu voornamelijk fikse krampen die moeten gaan afnemen en nog wat bloedverlies en dat water wat ze in je baarmoeder spuiten komt er nog uit.

Het bleek gewoon restweefsel te zijn van de miskraam. Verder zag alles er goed uit en het weefsel hebben ze weggehaald. En ook nog wat ter controle naar het lab. Dus ergens blij dat er verder niks geks is.

Aan het einde zei hij van ja je cyclus kan nu wel een beetje gek gaan doen tot aan je volgende menstruatie. En dan kan je gewoon weer proberen zwanger te worden. En toen dacht ik echt serieus?? Ik ben net ongesteld geweest en nu zeg je me dat ik weer niks kan met deze maand? Ik kon wel janken!

Tuurlijk begrijp ik het wel, maar het valt zo rauw op je dak na 5 maanden…:(

10. Minkx

Minkx Bekend lid

25 okt 2021
    926
    1.136
    93
    Vrouw
    @Ikwilzwangerworden Bedoelde hij daarmee dat je het deze cyclus niet mag proberen dan? Of dat het nu gewoon lastig inschatten is wanneer je eisprong is? Ik zou gewoon je kans grijpen als die zich voordoet :roflmao:

11. Lelie92

Lelie92 Bekend lid

22 feb 2023
    518
    568
    93
    Vrouw
    @Lieke2022 Hahahha ik herken echt heel veel in jouw berichten altijd. Ik heb ook een serieuze ziekenhuisportaalverslaving ontwikkeld in de tijd dat ik nog veel op uitslagen moest wachten. Echt dwangmatig vaak gekeken, vaak ook gewoon op de automatische piloot die site geopend en ingelogd:roflmao:. En woeeeh die test, zo bizar om te zien he!! Ik hoop dat je over een tijdje echt een knaller mag zien van je eigen HSG!
    Het is ongeveer 2 tot 3 uur rijden naar het ziekenhuis, vanochtend zeker wel 3 door alle files. Alle eitjes waren mooi gegroeid!:)

@Bloemkooltje Precies! Er moet gewoon een reden zijn waarom ze niet blijven zitten, en ik ga hem vinden! Hoe gaat het met jou? Wanneer heb je de geslachtsecho?

Lieke2022 en Bloemkooltje vinden dit leuk.
  12. Lelie92

Lelie92 Bekend lid

22 feb 2023
    518
    568
    93
    Vrouw
    Je hebt het weer achter de rug, goed gedaan!! Wat balen dat bericht. Verboden ze je om iets te doen, of zeiden ze dat de kans gewoon kleiner is omdat alles een beetje verstoord kan zijn? Na mijn hysteroscopie met biopt had ik 3 dagen buikpijn en daarna ging alles precies door zoals het altijd al was. Wat @Minkx zegt, ik zou het misschien ook wel gewoon proberen dus!

13. Lelie92

Lelie92 Bekend lid

22 feb 2023
    518
    568
    93
    Vrouw
    @Leonie1208 Heb je vandaag nog getest? Ik ben benieuwd :D

14. Ikwilzwangerworden

28 dec 2022
    680
    543
    93
    Vrouw
    @Lelie92 @Minkx nou hij adviseerde om mijn menstruatie dus eerst weer af te wachten.

Maar ik ga inderdaad maar gewoon weer met ovulatietesten kijken wat er gebeurd en zeker geen condoom gebruiken :p Nu op CD9 en toch altijd een late eisprong rond CD19/20 dus ben benieuwd. We gaan het allemaal weer meemaken!

@Lieke2022 wat spannend allemaal! Kan me voorstellen dat het toch een gek beeld is zo’n positieve zwangerschapstest! Snap zeker dat je even gekeken hebt:p wanneer is nu je officiële testdatum?

Lieke2022 en Lelie92 vinden dit leuk.
  15. Ikwilzwangerworden

28 dec 2022
    680
    543
    93
    Vrouw
    Hier ben ik ook benieuwd naar!

16. Mai1998

Mai1998 Fanatiek lid

21 mrt 2023
    1.018
    786
    113
    Vrouw
    Wat naar voor je dat het zo'n pijn deed.. Hopelijk is alles inmiddels een beetje bekomen, en beterschap voor je griep natuurlijk!
    Kan mij voorstellen dat het weer even een baalmoment was, maar zoals de rest ook al zegt: als het niet is verboden zou ik er ook deze maand gewoon weer voor gaan ;)

Ikwilzwangerworden vindt dit leuk.
  17. Mai1998

Mai1998 Fanatiek lid

21 mrt 2023
    1.018
    786
    113
    Vrouw
    Wat goed zeg!! Ik lees dat ze vandaag ook weer goed gegroeid zijn. Is de punctie al ingepland? :)

18. Mai1998

Mai1998 Fanatiek lid

21 mrt 2023
    1.018
    786
    113
    Vrouw
    Haha wat leuk, die magie! Voel je verder al wat? :rolleyes:

Lieke2022 vindt dit leuk.
  19. Leonie1208

Leonie1208 Bekend lid

31 mei 2023
    650
    509
    93
    Vrouw
    Dit zijn mijn testen vandaag. Niet echt oploop bij de kv 2 voor 5 maar ik lees overal dat je eigenlijk om de dag moet testen. Vrijdag wil ik een clearblue met wekenindicator doen. En dan vertrouwen dat het goed is. 5 januari heb ik pas m’n eerste echo dus dat is nog meer dan 4 weken spanning.

Bijgevoegde bestanden:

Mai1998 en Lieke2022 vinden dit leuk.
  20. charlie2023

charlie2023 Actief lid

20 mrt 2023
    129
    125
    43
    Ben geen testenkenner maar ik vind het vrij duidelijke en mooie testen! :) Ik duim voor je

Deel Deze Pagina