De punctie was op zich prima gegaan. De eierstokken lagen een beetje verkeerd, dus ze moesten door een spier prikken om er bij te kunnen. Dat deed wel even zeer, maar de pijnstilling deed goed z'n werk. Wel hebben ze maar 4 eicellen gevonden. Ik had toch op meer gehoopt deze keer dus was echt wel een beetje teleurgesteld. Daar van zijn er 3 bevrucht, dus dat is wel fijn. Op dag 5 is de terugplaatsing als alles goed blijft gaan! Merk dat ik heeel rusteloos en zenuwachtig ben deze dagen. De dagen duren lang!
Ja, eigenlijk sinds gisteren. De meeste stress is nu van me afgevallen en ik mag van mezelf eindelijk écht gelukkig en blij zijn. Wat balen dat de punctie wat meer pijn deed… die eierstokken ook.. liggen ze er lastig voor! Kan me voorstellen dat je op meer eicellen had gehoopt omdat het proces vooraf zo hoopvol was. Ben blij voor je dat er toch wel 3 bevrucht zijn! En ik kan me voorstellen dat de dagen zo langzaam gaan nu en dat je een beetje zit te wachten op de punctie. Ik hoop zo voor je dat ‘ie dit keer blijft plakken! Ik duim zo ontzettend hard voor je, het is je zo gegund.
Dat door een spier heen prikken klinkt erg vervelend.. Hopelijk heb je nu niet al te veel last meer! 3 van de 4 bevrucht is een hele goede score!! Hopelijk delen ze allemaal goed door ♥️ Dag 5 is aanstaande woensdag toch?
Ik merk aan mijzelf dat ik er erg gespannen over ben en veel aan het piekeren. De CB was vanochtend erg duidelijk en het streepje was ook weer mooi opgelopen, vandaag is vandaag en vandaag ben ik dus zwanger ♥️ Ik kan toch niet voorspellen/tegenhouden wat er gebeuren gaat dus voor nu kijk ik uit naar een wolk van een baby in augustus! Ik probeer nu ook niet meer verder te testen En voor alle lieve meiden uit deze groep; het kan dus écht. Ik vond het de afgelopen maanden zelf best confronterend dat de een na de ander hier zwanger leek te worden, vooral omdat het voor mij nog zo ver weg leek. Maar de munt kan toch zomaar ineens de goede kant opvallen! Iedereen hier verdient het zo erg ♥️
Wauw daar kan je niet meer omheen! ❤️ Echt super gefeliciteerd meis!! Eindelijk is is het zo ver: je bent ZWANGER! Ga hier maar keihard van genieten!
Yesssssss! Wat fijn dat je een goede echo had. En hoe leuk als het geslacht niet te missen was hihihi.
Spannend!!! Wel fijn dat de pijnstilling goed zn werk deed. Mooi dat er toch drie bevrucht zijn. Ik duim voor een mooie terugplaatsing.
Wat fijn om te zien en dan ook nog op de valreep van 2023. Een mooier kerstcadeautje kun je niet wensen! Gefeliciteerd! Geniet er van!
Dag 5 is morgen al gelukkig! Tot nu toe heb ik nog niks gehoord, dus dat betekent dat er in ieder geval nog 1 in de running is. Ik probeer mezelf zo veel mogelijk af te leiden. Ik word echt gek van thuis zitten deze dagen, dus vond het ook super vervelend dat ik 2 dagen niet mocht sporten van de artsen in het ziekenhuis. Op hoeveel dpo zit jij nu? Heb je al testjes gedaan?
Sporten is hier ook ontlading. Dan denk ik echt aan heeelemaaal niks haha. Ik gok nu 11 DPO. Nog geen test gedaan, durft niet haha Ook geen symptomen ofzo, maar dat heb ik ook uitgeschakeld. Wanneer ik op symptomen zou afgaan ben ik al 100x zwanger geweest dus dat probeer ik nu niet meer te doen *voelt steek in borst*
Hoi meiden, Ik lees hier al een tijdje mee en sommigen ken ik al van een ander forum. Het lijkt me fijn om hier ook mee te schrijven. Wij zijn in april 2021 gestart, en inmiddels aangekomen bij IVF/ICSI. Vorige maand heb ik een prille miskraam gekregen (ik was 5 weken zwanger) van onze eerste cryo terugplaatsing. Het was een emotionele tijd, maar gelukkig mochten we weer snel starten. Na een letrozol kuur heb ik afgelopen vrijdag Gonasi gezet en aanstaande vrijdag krijgen we onze 2e cryo terugplaatsing. Na alles wat er gebeurd is kijk ik er enerzijds enorm naar uit, maar ik ben ook heel erg zenuwachtig voor alles wat komen gaat. Ik probeer het echt dag voor dag te bekijken, maar soms is dat makkelijker gezegd dan gedaan.. Aan alle meiden hier die zwanger zijn, van harte gefeliciteerd! Sommigen van jullie ken ik al een tijdje, andere niet, maar ik gun het jullie allemaal na al die heftige jaren en intensieve trajecten! Hopelijk wordt het steeds echter voor jullie en lukt het om steeds meer te gaan genieten!
Wens voor een eerste kindje - lijst Dit is een groepje voor meiden die graag zwanger willen worden van hun eerste kindje. In het bijzonder voor meiden waarbij het al wat langer duurt, met of zonder behulp van de medische molen. - Ben je nieuw en al wat langer bezig met zwanger worden? Welkom, zet jezelf erbij op de lijst! - Ben je nieuw en pas net begonnen met zwanger proberen te worden? Het topic Zwanger worden van eerste kindje is dan misschien meer iets voor jou. - Ben je nieuw en al zwanger? Gefeliciteerd, je kunt jezelf in dat geval aanmelden bij 1 van de zwangeren clubs zodat dit vooral een 'zwanger worden club' blijft. De meiden die zwanger worden in dit topic staat het natuurlijk vrij om gezellig mee te blijven kletsen en elkaar te blijven volgen! NOD: Leonie1208 - 32 jaar - 3 december Mai1998- 25 jaar - 12 december ICSI 1.3 Lieke2022 - 30 jaar - 14 december EMMB - 30 jaar - 2 januari (?) NOD (nog) onbekend: Lelie92 - 30 jaar - ICSI 4 Noor93 - 30 jaar - even pauze Ikwilzwangerworden - 30 jaar Kmoon - 29 jaar Kitten93 - 30 jaar Linn93 - 30 jaar - 1e ronde met letrozol Zwanger: Soof1992 - 31 jaar Kaas123 - 37 jaar Minkx - 33 jaar Bloemkooltje - 30 jaar Frasseke - 29 jaar Afspraken december Mai1998 - 1 december TP cryo 1.3 Lelie92 - 1 dec - follikelmeting Ikwilzwangerworden - 5 december hysteroscopie baarmoeder Lieke2022 - 11 december - belafspraak internist Frasseke - 14 dec eerste echo Soof1992 - 18 dec - controle + groeiecho (29+6) Frasseke - 21 dec tweede echo Soof1992 - 27 dec - hartcontrole (31+1) Lot23 - 15 dec tweede cryo terugplaatsing Als je jezelf toevoegt of iets aanpast, graag even dubbel checken of je de laatste lijst hebt gepakt en vergeet niet de [ QUOTE] [ /QUOTE] aan het einde weg te halen.