Poeh wat zwaar moet dat zijn zeg.. Maar ook voor jou gaat het komen!! Maar dat maakt het verdriet nu niet minder. Geef jezelf goed de tijd om je emoties er te laten zijn. Hopelijk morgen een mooie terugplaatsing en een positief resultaat!!
Ach Lieke, wat vind ik dit vreselijk voor je Ik hoop zo dat die medicatie het missende puzzelstukje is ♥️
Ik blijf duimen! 30 januari ga ik officieel met verlof! Maar 24 januari is mijn laatste werkdag. Ik werk namelijk maar drie dagen per week en mag het in principe flexibel indelen. Al staat in het systeem dat ik dinsdag-woensdag-donderdag werk. Maar woensdags hebben we meestal briefing en als dat volgend jaar niet verandert, wil ik op de dag dat ik de briefing heb mijn laatste werkdag hebben. Voelt anders nog een beetje gekkig om de volgende dag nog op kantoor te komen haha.
@Frasseke Fantastisch nieuws! Heel blij voor je. Dat het maar lekker mag uitgroeien tot een beeb van 40 weken! @Ikwilzwangerworden De piek komt eraaaaaaaan! Dat worden gezellige avondjes. Of middagjes. Of ochtendjes. ^^ @Lot2023 Dikke knuffel! Lijkt me echt heel moeilijk dat jullie eigenlijk dus in dezelfde periode zwanger waren samen... Ik hoop dat jullie binnenkort toch nog samen zwanger mogen zijn.
Dat is echt al bijna joh, helemaal met kerst nog tussendoor! Zijn jullie er thuis al bijna voor qua spullen enzo? Hier vanmiddag bericht gekregen dat er 1 is ingevroren! Dst wordt dan het broertje of zusje want deze blijft plakken hoor #manifestatie
Oh meid wat confronterend. Het is zo lastig als vriendinnen zwanger worden. Je wil dan ineens extra extra graag. Heel veel succes morgen!
@Lot2023 Wat rot... Je gunt het je naasten natuurlijk van harte, maar het doet je ook pijn. Des te meer als je hoort dat het een ander geen enkele moeite heeft gekost. Ik ga heel hard voor je duimen dat jullie cryo goed ontdooit en zich goed en wel in jouw buik nestelt! Wat mij betreft... Tja. Het wachten is slopend. De roze wolk is in elk geval verdwenen. Hopelijk komt die op een gegeven moment wel weer aanwaaien. Maar ik betwijfel of ik daar dan weer op kruip. Bang voor het volgende wat misschien komen gaat... Ik zal pas echt blij zijn als ik ons mannetje gezond en wel in mijn armen heb.
Dat dacht ik dus ook bij onze twee embryo's, haha. Goed om te horen dat je er zo positief instaat! Het zou toch machtig mooi zijn als je twee kindjes op de wereld kunt zetten die op hetzelfde moment zijn ontstaan
@Lot2023 Jeetje wat dubbel zeg.. ik vind zwangerschaps aankondigen eigenlijk een van de moeilijkste dingen. Ze komen hard, onderwacht en het is zo’n confrontatie.. het lukt mij meestal wel om er iets blij uit te persen en een paar vragen te stellen, maar bij thuiskomst is het vaak alleen maar janken.. en dat is oké. Ik mag het moeilijk vinden heb inmiddels bedacht. Deze gedachte geeft wel een beetje rust. Knuffel! Hopelijk kan je het een beetje loslaten..
Hoe is het gegaan @Lot2023? @Minkx Wat ontzettend jammer dat nu het eindelijk zo ver is, je er niet van kan genieten. Ik gun je alsnog een roze wolk in het laatste trimester! @Lieke2022 Lukt het jou al een beetje om je weer eens over de teleurstelling heen te zetten? Ik hoop het❤️
@Lelie92 Haha, ja het gaat heel snel. Sowieso deze maand, december, vind ik altijd heel snel gaan. Dus dat is nu echt niet zo erg haha. Thuis zijn we er zo goed als klaar voor! De box moet nog naar beneden en dit weekend hangen we de plafondlamp op. De rest van de kamer is al enkele weken klaar. Is alleen even een bende omdat we alles gewoon daar hebben neergezet wat we nu nog niet nodig hadden (bv. box, boxkleed etc.). De box gaat 1/2 januari naar beneden als de kerstboom eruit gaat. Kunnen de katten nog mooi even een tijd wennen en onze hond ook. In de kerstvakantie ga ik ook de eerste wasjes doen. Heerlijk vooruitzicht! En YAY that is the spirit, nu eerst deze TP en dan mogelijk nog een brusje erbij! Hihi. @Minkx Wat lastig dat de wolk nu even is verdwenen. Sowieso is het altijd uitkijken naar het einde: Pas als je de kleine uk in je armen hebt, weet je het zeker. Dat is hier ergens ook wel zo.
Dank jullie wel meiden voor alle lieve reacties! Doet me echt serieus goed Vanmiddag een super sterke 5-daagse blasto teruggeplaatst gekregen! Nu afwachten, mag 1e kerstdag officieel testen maar dat ga ik zeker weten niet volhouden haha! @Minkx Ja heel pittig voor jullie! Hopelijk komt die roze wolk snel weer terug, het is jullie zo gegund! @Soof1992 wat gaat het snel, nog maar 6 weken werken dus! Heerlijk vooruitzicht! @Lelie92 hoe is het met jou? Wanneer mocht jij ook alweer testen?
Wens voor een eerste kindje - lijst Dit is een groepje voor meiden die graag zwanger willen worden van hun eerste kindje. In het bijzonder voor meiden waarbij het al wat langer duurt, met of zonder behulp van de medische molen. - Ben je nieuw en al wat langer bezig met zwanger worden? Welkom, zet jezelf erbij op de lijst! - Ben je nieuw en pas net begonnen met zwanger proberen te worden? Het topic Zwanger worden van eerste kindje is dan misschien meer iets voor jou. - Ben je nieuw en al zwanger? Gefeliciteerd, je kunt jezelf in dat geval aanmelden bij 1 van de zwangeren clubs zodat dit vooral een 'zwanger worden club' blijft. De meiden die zwanger worden in dit topic staat het natuurlijk vrij om gezellig mee te blijven kletsen en elkaar te blijven volgen! NOD: Leonie1208 - 32 jaar - 3 december Mai1998- 25 jaar - 12 december ICSI 1.3 EMMB - 30 jaar - 2 januari (?) Lieke2022 - 30 jaar - 13 januari Lot23 - 31 jaar - 25 december (na 2e cryo terugplaatsing) NOD (nog) onbekend: Lelie92 - 30 jaar - ICSI 4 Noor93 - 30 jaar - even pauze Ikwilzwangerworden - 30 jaar Kmoon - 29 jaar Kitten93 - 30 jaar Linn93 - 30 jaar - 1e ronde met letrozol Zwanger: Soof1992 - 31 jaar Kaas123 - 37 jaar Minkx - 33 jaar Bloemkooltje - 30 jaar Frasseke - 29 jaar Afspraken december Frasseke - 14 dec eerste echo Soof1992 - 18 dec - controle + groeiecho (29+6) Frasseke - 21 dec tweede echo Soof1992 - 27 dec - hartcontrole (31+1) Afspraken januari Mai1998 - 4 jan - eerste echo Als je jezelf toevoegt of iets aanpast, graag even dubbel checken of je de laatste lijst hebt gepakt en vergeet niet de [ QUOTE] [ /QUOTE] aan het einde weg te halen.
Wat fantastisch dat ze zo'n mooie hebben kunnen terugplaatsen! Haha nee dat snap ik dat je dat niet lukt. Mijn officiële testdatum voor een thuistest is ook 1e kerstdag hahaha, in België zijn ze echt hilarisch overdreven daarmee. Ik heb Ovitrelle gehad dus kan niet te vroeg testen, dus ik dacht er aan om 6 of 7 dagen na de TP te testen (11 en 12 dpo). Maandag of dinsdag dus. Ik hoop dat ik het vol houd tot dinsdag! Hou me op de hoogte van de eventuele symptomen die je hebt he
Wens voor een eerste kindje - lijst Dit is een groepje voor meiden die graag zwanger willen worden van hun eerste kindje. In het bijzonder voor meiden waarbij het al wat langer duurt, met of zonder behulp van de medische molen. - Ben je nieuw en al wat langer bezig met zwanger worden? Welkom, zet jezelf erbij op de lijst! - Ben je nieuw en pas net begonnen met zwanger proberen te worden? Het topic Zwanger worden van eerste kindje is dan misschien meer iets voor jou. - Ben je nieuw en al zwanger? Gefeliciteerd, je kunt jezelf in dat geval aanmelden bij 1 van de zwangeren clubs zodat dit vooral een 'zwanger worden club' blijft. De meiden die zwanger worden in dit topic staat het natuurlijk vrij om gezellig mee te blijven kletsen en elkaar te blijven volgen! NOD: Leonie1208 - 32 jaar - 3 december Mai1998- 25 jaar - 12 december ICSI 1.3 EMMB - 30 jaar - 2 januari (?) Lieke2022 - 30 jaar - 13 januari Lot23 - 31 jaar - 25 december (na 2e cryo terugplaatsing) NOD (nog) onbekend: Lelie92 - 30 jaar - ICSI 4 Noor93 - 30 jaar - even pauze Ikwilzwangerworden - 30 jaar Kmoon - 29 jaar Kitten93 - 30 jaar Linn93 - 30 jaar - 1e ronde met letrozol Zwanger: Soof1992 - 31 jaar Kaas123 - 37 jaar Minkx - 33 jaar Bloemkooltje - 30 jaar Frasseke - 29 jaar Afspraken december Soof1992 - 18 dec - controle + groeiecho (29+6) Frasseke - 21 dec tweede echo Soof1992 - 27 dec - hartcontrole (31+1) Afspraken januari Mai1998 - 4 jan - eerste echo Als je jezelf toevoegt of iets aanpast, graag even dubbel checken of je de laatste lijst hebt gepakt en vergeet niet de [ QUOTE] [ /QUOTE] aan het einde weg te halen.
Aah goed idee om de box alvast neer te zetten voor de dieren. Ben je al benieuwd hoe zij straks op de kleine meid gaan reageren? Bij ons staat de kerstboom ook op de 'box-plek' haha! Heerlijk vooruitzicht ja om straks alles lekker klaar te maken!
Haha dat is wel heel lang wachten idd! Wanneer heb je Ovitrelle gezet? Ik vorige week vrijdag Gonasi. Vorige keren ben ik 6 dagen na terugplaatsing begonnen met testen. Dat ga ik deze keer weer doen, dus dat is a.s. donderdag! Net testen besteld online haha! Ja laten we elkaar door deze wachtweken heen slepen!
Mooi streven! Ik de Ovitrelle vorige week dinsdag. Had je de vorige keer symptomen na je TP? Ik ben elk wcbezoek aan het hopen op een innestelingsbloeding maar tot nu toe nog niks helaas haha
Helaas gister nog niet gelukt! En de ovulatietest blijft ook een beetje hangen nu. Dus hopelijk is het de komende dagen ergens toch zo ver