Sluit ik me bij aan, dat staat ook bovenin de openingspost. Zeker zo net voor de kerstdagen die, als je net kut nieuws hebt gekregen of als het maar niet lukt helemaal niet altijd zo leuk zijn, is dit niet de tijd en plaats voor dit bericht. Desondanks van harte gefeliciteerd met de positieve test, er is ook een heel deel forum met groepen waarin ie dit kunt delen.
Hoi meiden, Na het vreselijke nieuws van Lelie heb ik het hier niet durven te delen, maar wel al in een ander forum. Afgelopen dagen waren natuurlijk mijn wachtweken/dagen en het niet-te-vroeg testen heb ook ik niet vol kunnen houden. Waar ik in het begin niets zag en de moed echt opgaf, kwam er na een paar dagen toch een streepje. En dat streepje werd steeds duidelijker. Vandaag is mijn officiële testdag, en waar de streepjes feller hadden verwacht gaf Clearblue toch echt 2-3 weken aan! Ik ben zwanger Ik vind het ontzettend spannend, zeker ook omdat het de vorige keer dus na een week mis ging. Ik probeer echt deze zwangerschap als een op zichzelf staande zwangerschap te zien, en dat het de vorige mis ging betekent NIETS voor deze keer! Het worden weer spannende dagen tot de eerste echo (12 januari). Ondertussen duim ik keihard voor jullie, dat jullie ook snel een positieve test hebben! Is het niet een dezer dagen, dan wel begin 2024! ♥️ PS: Geef de moed dus zeker niet op als je bij 10/11 DPO nog nauwelijks wat ziet! Het kan écht.
Wens voor een eerste kindje - lijst Dit is een groepje voor meiden die graag zwanger willen worden van hun eerste kindje. In het bijzonder voor meiden waarbij het al wat langer duurt, met of zonder behulp van de medische molen. - Ben je nieuw en al wat langer bezig met zwanger worden? Welkom, zet jezelf erbij op de lijst! - Ben je nieuw en pas net begonnen met zwanger proberen te worden? Het topic Zwanger worden van eerste kindje is dan misschien meer iets voor jou. - Ben je nieuw en al zwanger? Gefeliciteerd, je kunt jezelf in dat geval aanmelden bij 1 van de zwangeren clubs zodat dit vooral een 'zwanger worden club' blijft. De meiden die zwanger worden in dit topic staat het natuurlijk vrij om gezellig mee te blijven kletsen en elkaar te blijven volgen! NOD: Ikwilzwangerworden - 30 jaar - 26 december? EMMB - 30 jaar - 2 januari (?) Lieke2022 - 30 jaar - 6 januari (IUI 2) NOD (nog) onbekend: Lelie92 - 30 jaar - ICSI 4 Noor93 - 30 jaar - even pauze Kmoon - 29 jaar Kitten93 - 30 jaar Linn93 - 30 jaar - 1e ronde met letrozol Zwanger: Soof1992 - 31 jaar Kaas123 - 37 jaar Minkx - 33 jaar Bloemkooltje - 30 jaar Frasseke - 29 jaar Lot23 - 31 jaar Afspraken december Soof1992 - 27 dec - hartcontrole (31+1) Afspraken januari Soof1992 - 2 jan - controle + rondleiding op de afdeling (32 + 0) Mai1998 - 4 jan - eerste echo Frasseke - 10 jan - echo+NIPT Lot23 - 12 jan - eerste echo (6.5 week) Lieke2022 - 22 jan - afspraak internist Frasseke - 24 jan - termijn echo (13+5) Als je jezelf toevoegt of iets aanpast, graag even dubbel checken of je de laatste lijst hebt gepakt en vergeet niet de [ QUOTE] [ /QUOTE] aan het einde weg te halen.
Ahh dat is goed nieuws, 2 eitjes! Dat is toch ook waar jullie op wilden mikken? 2 of 3 eitjes? Hoop echt met je mee maar dit ziet er allemaal al goed uit! wbt de feestdagen nu ik dit nieuws heb gehad is het niet anders dan wanneer ik geen echo had gehad. Ik was/ben sowieso al vanaf de positieve test onzeker. Heb tussen de IUI en de positieve test elke dag bloedverlies gehad dus ik kon mij sowieso niet voorstellen dat ik überhaupt zwanger ben (wat dus wel het geval is maar de vraag hoe lang nog). Zelf heb ik niet het idee dat ik over 2 weken ineens wél een kloppend hartje ga zien want ik kan niet begrijpen dat het na IUI zo kan zijn dat je toch korter zwanger bent dan dat de berekening is dmv een latere innesteling.. volgens de echo die ik gehad heb ziet het beeld eruit alsof ik tussen de 5.4 en 6 weken zwanger ben terwijl ik volgens de berekening vanaf de IUI 6.6 weken zou moeten zijn. Gisteren de hele dag op en af gehuild en op een gegeven moment was het klaar en kregen we bezoek wat wel fijn was.
Ah ja ik snap dat je benieuwd bent of je weer zo vroeg ongesteld wordt. Hoeft natuurlijk niet want het kan zijn dat je lichaam gereset is nu.
Zou in dit geval natuurlijk fijn zijn als mijn lf door alles wat langer is geworden, maar we gaat het zien!
Ik wens iedereen een fijne feestdagen! En een dikke knuffel aan iedereen die dat nu heel hard nodig heeft! Ik kan mij heel goed voorstellen dat het voor sommigen absoluut niet leuk is dat het jaar er alweer bijna op zit Weer een jaar voorbij... Ik hoop dat 2024 dan toch eindelijk dat geluk brengt.
Waa gefeliciteerd!! Voor nu ben je gewoon hartstikke zwanger en ik hoop op een prachtige echo over een paar weekjes ❤️
Yes klopt! Wij hopen op zeker twee eitjes. Vind de tijd nu al langzaam gaan. Ben nog maar 2 DPO haha. Hopelijk brengen de komende dagen een beetje afleiding. De vorige ronde heb ik niet getest, maar weet niet of ik dat dit keer kan volhouden. Het voelt gewoon zo goed deze ronde. Al even gestart met medicatie voor mijn schildklier, twee eitjes, manlief top score en lekker vakantie. Als het nu nog niet wil innestelen Pff wat kl*te zeg.. je bent zo dichtbij. Ik snap je stukje zelf bescherming wel.. het is allemaal nog erg klein en moeilijk op te meten, maar door bloed word je toch wel onzeker..
Nou hier 7dpo en net al het eerste bloed gespot hoor! Weer netjes op tijd dus Ziekenhuis zegt steeds dat dit geen belemmering is op zwanger worden. Maar ik ga er toch echt nog even flink op hameren. Het enige wat ik nu heb is dat ik denk van ik test over een paar dagen toch maar. Want toen ik zwanger was had ik dit dus ook gewoon. Zo stom eigenlijk want nu denk ik weer van oh bloed, maar ik kan wel zwanger zijn
Jeetje dat is wel heel snel idd. Kan mij ook niet voorstellen dat het dan de kans krijgt om in te nestelen.. als je het niet vertrouwd echt op je strepen gaan staan hoor!
Ik heb dit bericht al een paar keer opnieuw getypt, maar ik weet niet zo goed waar ik heen wil. Afgelopen zondag op kerstavond begonnen de grote klodders bruine afscheiding, die na een paar uur en vreselijk krampen al snel overgingen in zeeën rood bloed. De miskraam is helaas gisteren goed doorgezet, en ik heb mijzelf als een soort zombie door de kerstdagen heen geworsteld. Ik heb mij nog nooit zo leeg gevoeld, en eigenlijk ook nog nooit zo alleen. Mijn vriend is echt een schat maar ik voel mij erg onbegrepen door iedereen die ik het vertel. Ik begrijp mijzelf eigenlijk ook niet zo goed op dit moment, ik ben boos en ik vind het heel oneerlijk en wil eigenlijk alleen maar weten wat ik heb gedaan om dit te verdienen. En ik weet echt dat het niet zo werkt, maar zo voelt het wel..
Ach lieve Mai, wat een vreselijk verdrietig nieuws! Ik vind het zo lastig te horen dat je je door niemand begrepen voelt maar ik hoop dat je je wel kan laten troosten! Boos zijn mag, teleurgesteld zijn mag, verdrietig zijn mag want het is ook allemaal k*t!! En nee, je hebt dit niet verdiend, het is gewoon pure pech geweest (en nee, daar koop je ook niks voor, dat weet ik). Heel veel sterkte de komende tijd!
Lieve @Mai1998, wat een ontzettend verdrietig bericht. Je dondert zo van je roze/blauwe wolk af... Weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Ik vind dit zo ongelofelijk kl*te voor jullie en zeker in deze tijd.. Laat het gevoel er maar gewoon even zijn. Ga even ergens schreeuwen of tegen aan slaan... Gooi het eruit.. Hele dikke knuffel.
@Mai1998 De tranen springen me direct in mijn ogen Ik vind het zo rot voor je. Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd... Denk aan jezelf. Neem de tijd. De rest van de wereld kan eventjes de pot op.
@Leonie1208 Ik lees nu dat je een echo hebt gehad waarbij het nog onzeker is. Wat spannend. Ik duim voor je! Ik kan me wel voorstellen dat het voor jou niet voelt alsof je nu zwanger bent, gezien de berekening die je deelde. Blijft lastig zulke gevallen volgens mij, want je weet immers wanneer je IUI (of bv. terugplaatsing) hebt gehad en bent dus soort van zeker hoe en wat. @Ikwilzwangerworden Ik duim! Wanneer durf je te testen of mag je testen? Net wat later lees ik trouwens dat je eerste bloed al is gespot. Kan het geen innestelingsbloeding zijn? @Lolo8 Volgens mij mag je inderdaad voorzichtig blij zijn! Sluit me inderdaad ook even aan bij Frasseke, hoewel ik zelf ook zwanger ben en ik vind dat anderen (niet-zwangeren of nog maar recent-zwangeren maar al langer meeschreven) nu meer recht van spreken hebben - ik schreef overigens ook al een tijdlang mee met deze groep dames. @Lot2023 Wauw! Gefeliciteerd!!!! Wat een cadeautje zo aan het einde van het jaar. @Mai1998 Heel veel sterkte. 'Fijn' dat alles goed is doorgezet, maar het zal vast ook even een hele moeilijke periode zijn ook met de feestdagen tussendoor. Probeer niet al te boos op jezelf te zijn, maar meer op de situatie zegmaar... Het verdriet mag er hoe dan ook zijn! Dikke knuffel! Kon ik maar iets voor je betekenen.