Helaas,vrijdag nog een hele mooie vruchtzak op de echo en zondagnacht alsnog een miskraam gehad...........terug bij af....
Jeetje Erlinda, dat is balen zeg. Veel sterkte met het verwerken hiervan, en ik ga voor je duimen dat in 2010 alles helemaal goed komt.
jeetje mina(ik zeg het hier vloekender)...ongeloofelijk meis, wat een ellende voor je. Het houdt maar niet op he.... Ik wens je heel veel sterkte. liefs vita
Jeetje Erlinda. Wat ontzettend k*t zeg. Ik zat zo te duimen voor je dat het goed zou gaan. Echt balen. Heel veel sterkte. Liefs.
Nee toch erlida , wat oneerlijk !! Veel sterkte meid , dit zal dubbel zo hard aankomen , toch weer blijdschap en dan alsnog met lege handen ... dikke kknuufffff
@ marjon...en tot overmaat van ramp blijken er 2 enorme cysten op mijn rechter eierstok te zitten....Moet dus eerst afwachten wat hiermee gebeurt voor we uberhoubt weer voorruit kunnen denken.....Het zit niet mee hier...............
Hallo erlida, Ik kon maar niet in slaap vallen en klikte op jouw topic. Wat erg voor je.. Hebben ze pas die cysten gezien? Heb je daardoor een miskraam gekregen of zorgen zij voor andere narigheid? Heel veel sterkte meid!
jeetje wat een pech , hoelang moet je wacten totdat de cystes eventueel zelf weggaan ? Dit kan er ook nog wel bij ,zeg !! dikke knuufffff