Wat rot dat je meerdere miskramen hebt gehad. Sterkte! Ik heb er 3 gehad tussen nr 1 en 2, dus misschien niet helemaal waar je naar op zoek bent qua ervaring. heel rot voor je zelfvertrouwen. Ik was ook bang dat het niet meer ging gebeuren, nr 1 duurde ruim 2 jaar. wanneer je wil kun je onderzoek aanvragen. Ik zou in jouw geval wat basiszaken willen laten testen zoals hormonen en schildklierfunctie, gewoon voor de zekerheid.
Heb er inmiddels 5 gehad maar ook 2 gezonde kids … was 1 missed abortion toen 2 kids toen 2 vroege miskramen, missed abortion, vroege miskraam. Nu weer heel pril zwanger … fingers crossed. Af en toe word je er moedeloos van he Maar als ze niks vinden hoor ik toch vaak dat het uiteindelijk wel een keer goed gaat
Ik heb twee miskramen achter elkaar gehad.. de keer erop bleef het gelukkig zitten en wordt binnenkort geboren.
Hier 2 miskramen na de geboorte van oudste dochter. De 2e ook best wel laat, nadat we al door de gynaecoloog waren gefeliciteerd en alles. Dat was een tweeling zwangerschap, waar eerst met 9 weken een vruchtje was overleden, en toen zo’n 4 weken later ook het 2e vruchtje. Daarna zijn jongste dochter en zoon geboren. Er is ook geen reden gevonden waarom het 2x mis ging. Echt onbezorgd zwanger zijn zat er niet meer in, pas zo rond de 33 weken was ik er gerust op dat het goed kwam. Sterkte en ik wens je een gezonde en voldragen zwangerschap toe
Ik heb ook twee miskramen achter elkaar gehad na mijn dochtertje. De derde keer is het goed gegaan en ben nu 35 weken zwanger.
Ik heb vier miskramen gehad nadat ik succesvol zwanger werd en we uiteindelijk ouders zijn geworden van een prachtige dochter. Overigens ben ik na 3 miskramen wel bij de huisarts geweest, en via een verwijzing naar de gynaecoloog bleek wel dat ik een stollingsstoornis heb. Deze stollingsstoornis is waarschijnlijk de oorzaak geweest van mijn miskramen.
Ik heb 5 miskramen gehad met verschillende weken, wel of geen kloppend hartje en uiteindelijk een gezonde zoon die nu alweer 9 jaar is. Dus het kan zeker goed komen, ik ben nooit naar de gynaecoloog geweest. Het moment dat ik dat wou gaan doen raakte ik zwanger van mijn zoontje en ging alles goed. ik hoop dat je snel zwanger zult raken en dat alles goed zal blijven gaan. ❤️
Ik heb 3 miskramen gehad, en daarna een prachtige zoon, ik voelde me meteen anders dat ik zwanger was van D. Ondanks dat heb ik me de hele zwangerschap onrustig en angstig gevoeld. Nu bezig voor nummer 2, en als dat ons gegeven is, hopelijk een zwangerschap waar ik van kan genieten ♥️
Jazeker! 1e miskraam (Missed abortion) 2012 2e meisje (nu 9) 2014 3e jongen (nu 7) 2015 4e miskraam (missed abortion) 2022 5e miskraam van een tweeling Jan 2023 Hierna bloedonderzoek gehad. Vruchtjes zijn ook bekeken. Geen oorzaak gevonden. 6e (op 31 december 2023 positieve test) nu zwanger van een jongen! September uitgerekend.
Ik heb na een missed abortion 2 gezonde kids gekregen. Daarna nog 3 miskramen en daarna nog een gezond kindje. Dus het kan echt goedkomen!!
Ja hier ook een positief bericht. Derde keer zwanger was scheepsrecht, na twee eerdere missed abortions met lange nasleep (Asherman). En zo ken ik in mijn nabije omgeving nog een aantal dames waarbij de derde een plakker was! Dus geef de moed niet op, al kan niemand je helaas de garantie geven dat het uiteindelijk goedkomt, maar ik hoop het van harte voor je!
Van mij ook een positieve bericht! Twee miskramen gehad 2014 en 2015 , daarna heel lang geprobeerd zonder geluk, werd gediagnosticeerd met PCOS en in 2021 zwanger geraakt met onze Little Nugget die nu bijna 1,5 jaar is ❤️ het kan dus wel echt goed komen!!!