Daarom ben ik dus ook zo benieuwd wat we gaan zien! 10.15 al mijn echo. Dus lekker vroeg. Over een uurtje al de auto in❤
Yes! Alles is schoon en ziet er goed uit blaasjes waren gegroeid. Maar kan nog tot een weekje duren voor die echt knapt. Maakt verder niet uit maar ik heb ze gezien. grootste was al een halve cm. En moeten richting 1 tot 1.5 cm doorgroeien. Datgaat vrij rap zei ze. Super blij. Vorige maand sprong mn ei links. Nu zitten ze rechts. Dus ben benieuwd of ik het dit keer ook ga voelen maar vooral niet stoppen met testen de komende dagen. Als t klopt wat ze zegt zou ik over dagje of 4 een mooie knal test moeten hebben. Dus best leuk om dit gezien te hebben.
Fijn dat alles schoon is. En dat je lijf het weer doet (klinkt ook raar maar je begrijpt wat ik bedoel ). Wat was jouw ene test dan al donker zeg, zo lang tevoren. Hij moet dus echt knallen dan. Net bij de action geweest, heerlijk lekker gesnuffeld. En uiteraard weer een aantal testen meegenomen, zowel ovulatie- als zwangerschapstesten. Nu hopen dat ik die laatste ook ooit een keer mag gebruiken pfffff geduld is echt zo niet mijn ding maar als ik logisch redeneer, zou er in de komende week toch IETS moeten gebeuren? Een menstruatie dan wel een eisprong?
Ik heb gister de ovulatie testen besteld van 2besure. 100stuks en 24 zwangerschaptesten gevoelig voor 38.49 en dan 2.25 bezorgkosten. Echt super goedkoop. Nog mega goedkoper dan de action. 26 cent voor een ovutest en 52 voor een zwangerschaptest. Ik heb altijd wel een mega licht streepje zodra ik begin met testen.. maar zn streep op de eerste test heb ik normaal niet. Wordt dus wel spannend nog komende week!
Ik zie dat er veel in de weer zijn met ovulatie testen. Voelen jullie je ovulatie? Ik heb nog nooit een ovu test gedaan, maar voel mijn eisprong zelf heel goed.
Ik heb geen regelmaat, heb vorige maand voor t eerst mijn eisprong gevoeld! Tenminste dat denk ik. Dus ja ik doe ovu testen en tempen om meer duidelijkheid te krijgen. Haha
♡ Trying to conceive ♡ PDV ~ 39 jaar ~ 2e kindje ~ ronde 2 ~ NOD 20 februari Mila27 ~ 27 jaar ~ 2e kindje ~ ronde 8 ~ NOD 23 februari TanteLien ~ 27 jaar ~ 2e kindje ~ ronde 1 ~ NOD 11 maart Mamavandrie34 ~ 36 jaar ~ 4e kindje ~ ronde 2 ~ NOD 12 maart Krily ~ 23 jaar ~ 1e kindje ~ ronde 8 ~ NOD 12 maart Kimberly ~ 25 jaar ~ 1e kindje ~ ronde 2 ~ NOD 16 maart Luckynumber4 ~ 39 jaar ~ 4e kindje ~ ronde 1 ~ NOD 21 Lerana ~ 27 jaar ~ 2e kindje ~ ronde 3 ~ NOD 23 maart Dufel ~ 30 jaar ~ 2e kindje ~ ronde 3 ~ NOD 28 maart ♡ ZWANGER ♡
Ja dat snap ik. Wel fijn om dan nog een extra (meetbaar) bewijs te hebben van je eisprong. Ik gebruik nu de app Life om het een beetje bij te houden.
Ik heb idd een kalender. Daar komt men temp ik en dan de ovu testen in de kast op de badkamer. Bewaren tot ie knalt. En dn door haha leuk om te doen, en te zien hoe het oploopt. Dit keer zou die volgens de vk rechts moeten springen. Dus nu kan ik t extra in de gaten houden omdat ik denkndat ik het gevoeld heb afgelopen maand (links)
@TanteLien welkom! Leuk om alweer voor een kindje te gaan. Als het goed voelt voelt het goed @Kiimberlyy fijn dat alles schoon was. Nu hopen dat je eitje gaat springen @luckynumber4 stom he dat wachten!
Jaaa ik wacht lekker af. Tussendoor gewoon lekker klussen. En we zien het wel. Ga hem zeker niet missen. En dn is nog de vraag of t bevrucht wordt of niet
@TanteLien ik voelde eerder altijd wel mijn eisprong, maar het is best lang geleden en moet er even weer inkomen. Ik denk als het zover is, dat ik denk oh ja, zo voelde het
Dit is de 4e ronde. Indd voor ons 2e kindje. 1e ronde was het raak maar helaas een miskraam gehad. Nu de 3e ronde in na de miskraam
En als je dan eindelijk zwanger bent is het ook weer wachten en wachten haha. Dan leef je weer van echo naar echo. En als je baby dan eenmaal geboren is. Dan vliegt de tijd weer voorbij