Wens voor (nog) een kindje ♡

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Phoebe, 9 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luckynumber4

luckynumber4 Niet meer actief

Nee, met de tweede urine. Dat is goed toch? Ik zal vanmiddag nog een keer testen, heb weleens gehoord dat dat beter is, maar geen idee waarom. Weet jij het? De camera van mijn telefoon stelt niet meer scherp, dus foto lukt even niet. Maar de afgelopen dagen moest ik echt turen in daglicht om een streepje te zien en nu is hij vrij duidelijk. Net weer zoveel afscheiding. Ik ben benieuwd welke kant dit opgaat. Straks word ik gewoon ongesteld. ..alweer :(

2. Kiimberlyy

Kiimberlyy Actief lid

23 dec 2017
    379
    291
    63
    Vrouw
    Het test streepje, moet hetzelfde of donkerder zijn dat de controle streep. Dat is het belangrijkste. En soms is een paar uur verschil al dat je die test dus mist! Aha alles komt goed! Even volhouden. Jammer dat je geen foto kan maken. Ik doe smorgens testen met 2e urine en smiddags rond half 5 nog een keer. Maar wel pas 2 x per dag als er een streepje te zien is. Sinds gister heb ik een ander merk dat is even wennen. Maar echt super leuk om het zo te zien oplopen he?!

luckynumber4 vindt dit leuk.
  3. TanteLien

TanteLien Actief lid

1 nov 2016
    184
    97
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @Mila27 Wat heftig om dat mee te maken met die termijn!

Ik ben zelf bevallen met 41+1, wat duurde dat wachten lang zeg. Iedereen om mij heen beviel voor de 40 weken. Uiteindelijk had ik er vrede mee dat mijn lichaam hem zo lang mocht dragen, maar iedereen om me heen bleef maar vragen of hij al geboren was en dat het zo lang duurde. I know!!! Met 41 weken een hele hoge bloeddruk 135/95 (normaal was 110/70) dus die nacht het ziekenhuis in gegaan, wel al last van voor weeën. Uiteindelijk allemaal spontaan begonnen, maar bevalling zelf heeft aardig lang geduurd.

4. luckynumber4

Jemig, wat ik nu weer heb. Ik ben net iets verloren wat wel heel erg op een slijmprop leek. Ook een bruine sliert erin en hartstikke taai, bah. Iets daarvoor flinke krampen gekregen, anders dan mijn normale menstruatiekrampen, meer aan de zijkant en achterkant. Voelt heel gek. Heb voor de zekerheid een zwangerschapstest gedaan, want er spookten ineens allerlei rare gedachten door mijn hoofd. Maar negatief. Heb het al gevraagd op het forum, hopelijk weet iemand wat het is. Heb het nog nooit gehad, vind het erg raar.

5. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Ja 2e urine kan gewoon doe ik ook en dan doe ik zodra die donkerder word eind van de middag nog een x. Het kan maar zo zijn dat ie straks ineens weer lichter is of juist veel donkerder. Ben benieuwd wat ie straks doet! Wat gek wat je allemaal verliest hopelijk heb je gewoon snel een ei!

6. TanteLien

TanteLien Actief lid

1 nov 2016
    184
    97
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hoever zit je nu in je cyclus? Ik herken het niet, maar waar denk je zelf aan? Innesteling misschien? Ik had bij mijn innesteling ook menstruatiekrampen, alleen op een andere plek dan normaal.

7. luckynumber4

Goedemorgen! Nou, ik heb eindelijk duidelijkheid wat betreft mijn cyclus! Ik verwacht dat mijn ovulatietest vanmiddag of vanavond positief zal zijn.
    Ik ga ervan uit dat mijn eisprong op de 27e is, dus mijn nod mag naar 13 maart joehoe! :D:D:D

Wat wel apart is, ik heb aan beide kanten steken in m'n eierstokken. Normaal had ik het altijd aan 1 kant. Straks krijgen we een tweeling :roflmao: laat ik maar niet te hard lachen :|:p
    15195459847551010794083.jpg

Bijgevoegde bestanden:

8. Kiimberlyy

Kiimberlyy Actief lid

23 dec 2017
    379
    291
    63
    Vrouw
    Yes hij wordt idd heel duidelijk.. binnen nu en 48 uur zou je eitje wel kunnen springen. Maar een tweeling... heftig, 2 keer zoveel fun.. maar ook 2 keer zoveel werk. Spannend!

9. TanteLien

TanteLien Actief lid

1 nov 2016
    184
    97
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ook al meer duidelijkheid over wat het heeft kunnen zijn afgelopen week?
    Oooohhh een tweeling, heel leuk maar heel pittig denk ik hahaha

10. luckynumber4

Ja, ik heb me helemaal ingelezen. Schijnbaar wordt de baarmoederhals in de niet vruchtbare dagen afgesloten door een slijmprop. Meestal verlies je dat in gedeeltes, maar soms dus in 1 keer, zoals ik had gisteren. Zo, weer wat geleerd hihihi
    Dat lijkt me hartstikke leuk, een tweeling, maar niet nu we er al 3 hebben :confused:

11. TanteLien

TanteLien Actief lid

1 nov 2016
    184
    97
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Oh fijn dat je daar duidelijkheid over hebt gekregen!

3+2 is meteen wel heel erg veel :eek: hahaha Wel heel leuk 4 kinderen. Als het ons gegund is, zouden we ook graag zo'n groot gezin krijgen.

12. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Ah fijn dat je toch wat duidelijkheid hebt erover!

Hoe is t verder met iedereen?

13. TanteLien

TanteLien Actief lid

1 nov 2016
    184
    97
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hier rustig aan. Niet specifiek bezig met zwanger raken deze dagen, hoewel mijn eisprong wel de afgelopen week is geweest denk ik. Onze kleine vent slaapt deze week voor het eerst door, dus we genieten intens van onze rust :roflmao: Hoe gaat het bij jou?

14. Mila27

Mila27 Fanatiek lid

20 jul 2017
    3.153
    2.346
    113
    Vrouw
    Ik ben aan het wachten tot die akelige ongesteldheid weer weg gaat whaha. :roflmao:

15. TanteLien

TanteLien Actief lid

1 nov 2016
    184
    97
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ahhh wachten wachten en dan nieuwe ronde!

16. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Ah dat is wel fijn dat je er niet zo mee bezig bent geeft wel veel rust denk ik.
    Ohh wat heerlijk zeg dat hij nu sinds deze week lekker door slaapt kan me voorstellen dat je daar echt enorm van geniet! Werd hij nog vaak wakker in de nacht?

Hier wel goed alleen dat lange wachten op een eisprong pfff baal wel dat ie pas laat is maar goed..

Haha snap ik duurt lang he wachten! Hopelijk is het snel voorbij en was dit de laatste x dat je ongesteld geworden bent!

17. TanteLien

TanteLien Actief lid

1 nov 2016
    184
    97
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ja, het is vrij pittig geweest de afgelopen maanden. Van 3 maanden tot en met vorige week moesten we er minimaal 5 keer per nacht uit, iedere nacht. Er waren weken bij dat we max 4 uur per nacht sliepen... Dus echt even genieten nu hahaha. Er zit ook niet echt haast achter het zwanger worden nu, maar we staan er wel helemaal voor open.

Heb je een langere cyclus dat je zo lang op je ei moet wachten?

18. Kiimberlyy

Kiimberlyy Actief lid

23 dec 2017
    379
    291
    63
    Vrouw
    Vervelend he wachten? Hoe is het nu? Je menstruatie voorbij? Spannend zeg. Ik hier nu ik de nieuwe ovulatie testen heb, elke dag alleen nog maar een licht streepje gehad. Afgelopen zaterdag was hij iets donkerder dan alle andere dagen.

Ik hoop dat ik hem nog ga vinden, ik hoop niet dat ik moet wachten op een volgende menstruatie voor mn eitje weer gaat springen. We blijven testen en lekker vrijen wanneer we zin hebben. Hopelijk mis ik hem niet en kunnen we over een paar weken weer testen.

Wel heb ik mezelf voorgenomen pas te gaan testen als ik echt wat merk. Niet te vroeg dus!

Ik ga echt duimpjes draaien voor ons allemaal❤

19. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Oh jeetje ja dat lijkt me ook echt pittig zovaak eruit moeten dat is nu extra genieten van t slapen :p hopelijk helpt die instelling goed en mag het snel raak zijn!

Mijn cyclus is tussen de 32 en afgelopen maand 36 dagen verschilt elke x. Mijn eisprong is erg laat heb een lf van 10 dagen dus moet nog even geduld hebben zit vandaag pas op dag 10...

Heb je niet misschien je piek gemist zaterdag? Dat je toen toch je piek had? Hopelijk helpt het voor je om je in te houden met testen :p ik zeg ook elke x ik ga niet eerder testen en doe het toch.. maar wil het dit x echt proberen vol te houden haha

20. Kiimberlyy

Kiimberlyy Actief lid

23 dec 2017
    379
    291
    63
    Vrouw
    Ik ga echt mn best doen om niet te testen. En het kan idd dat ik hem.gemist heb. Maar alsk de vk moet geloven zou t nog een week duren voor die zou springen. Dus ga niet stoppen met testen! Haha even geduld dus nog spannend is t wel

Deel Deze Pagina