Heftig, samen 5 kindjes en nu voor een eerste samen? Wat leuk zeg! Hopelijk is het na zoveel tegenslagen snel raak. Nog wel zelf aan het proberen of via het ziekenhuis? Spannend ik duim met je mee!
Ja ik heb hier nu gister moddag/avond en vandaag heeel veel.. dus wacht t lekker af. Ik ga ervanuit dat ik nu in mn vruchtbare dagen zit en test lekker door dure maand tenopzicht van vorige maand. Gelukkig lekkee goedkope testjes hahaha
@Kiimberlyy fijn dat je testjes beginnen op te lopen! Hoop snel een knaller. Volgens mij is met slijm toch binnen 2-3 dagen dan je ei? Naja in elk geval maar flink gezellig maken samen haha. Kan nooit geen kwaad. @Ariadne welkom! Wat leuk dat jullie nu samen voor een kindje willen gaan. Jammer dat het zolang moet duren. Dan wordt je geduld wel behoorlijk op de proef gesteld zeg. @luckynumber4 kan het me goed voorstellen dat je jezelf er helemaal gek mee maakt. De wens is dan zo sterk natuurlijk! Denk wel dat 4dpo nog wat te vroeg is maarja you never know natuurlijk. Ik duim met je mee!! @Mamavandrie34 flink ingeslagen! Lekker om een voorraadje te hebben! @lerana hoe gaat het met jou? @hier gaat het wel zn gangetje. We maken het zoveel mogelijk gezellig haha. Denk dat ik ergens komende week mn eisprong zal krijgen.
♡ Trying to conceive ♡ TanteLien ~ 27 jaar ~ 2e kindje ~ ronde 1 ~ NOD 11 maart Mamavandrie34 ~ 36 jaar ~ 4e kindje ~ ronde 2 ~ NOD 12 maart Krily ~ 23 jaar ~ 1e kindje ~ ronde 8 ~ NOD 12 maart Kimberly ~ 25 jaar ~ 1e kindje ~ ronde 2 ~ NOD 16 maart Luckynumber4 ~ 39 jaar ~ 4e kindje ~ ronde 1 ~ NOD 21 maart Mila27 ~ 27 jaar ~ 2e kindje ~ ronde 9 ~ NOD 22 maart Lerana ~ 27 jaar ~ 2e kindje ~ ronde 3 ~ NOD 23 maart Dufel ~ 30 jaar ~ 2e kindje ~ ronde 3 ~ NOD 28 maart PBV ~ 39 jaar ~ 2e kindje ~ ronde 3 ~ NOD -- ♡ ZWANGER ♡
Ik heb de lijst weer opgezocht, hij was heel verdwenen Alles goed met iedereen? Het is stilletjes hier! Hier alles goed, op het wachtbankje en dat duurt laaaaaaaang!
♡ Trying to conceive ♡ TanteLien ~ 27 jaar ~ 2e kindje ~ ronde 1 ~ NOD 11 maart Mamavandrie34 ~ 36 jaar ~ 4e kindje ~ ronde 2 ~ NOD 12 maart Krily ~ 23 jaar ~ 1e kindje ~ ronde 8 ~ NOD 12 maart Kimberly ~ 25 jaar ~ 1e kindje ~ ronde 2 ~ NOD 18 maart Luckynumber4 ~ 39 jaar ~ 4e kindje ~ ronde 1 ~ NOD 21 maart Mila27 ~ 27 jaar ~ 2e kindje ~ ronde 9 ~ NOD 22 maart Lerana ~ 27 jaar ~ 2e kindje ~ ronde 3 ~ NOD 23 maart Dufel ~ 30 jaar ~ 2e kindje ~ ronde 3 ~ NOD 28 maart PBV ~ 39 jaar ~ 2e kindje ~ ronde 3 ~ NOD -- ♡ ZWANGER ♡
Mijn nod moest ik verzetten. Nu 18maart nod! Spannend. Temp kruipt omhoog nu na mijn eisprong. Hopelijk blijft dit hoog! Duimen duimen duimen
Hoi dames! Ik kom ook graag meekletsen. Ik ben samantha, ben 29 jaar, heb een dochtertje van 2,5 jaar uit een vorige relatie en nu al zo’n 5 maand gestopt met de pil ivm migraine. Mijn vriend is er niet zoveel mee bezig als ik maar een kindje zou wel welkom zijn. Ik heb normaal een cyclus van 27/28/29 dagen, maar deze keer had ik mijn eisprong laat, 11maart. Dus mijn nod was 22 maart maar die verschuift waarschijnlijk naar 24 maart. Ik heb mijn eisprong gevoeld trouwens. Dus op het wachtbankje nu, vandaag getest met k2v5 en action early maar omowit. Klachten zijn: - al een week misselijk bij vlagen - gevoelige tepels (nu wel iets minder) - steken/krampen in mijn onderbuik - pijn in mijn onderrug en af en toe bovenbenen. - af en toe zeurende hoofdpijn of steken in mijn hoofd. - gisteravond ijzersmaak in mijn mond -opgeblazen gevoel Bijgevoegd mijn temp kaartje Ik hoor graag jullie reacties! Succes allemaal! Liefs Sam
Je kwaaltjes komen waarschijnlijk van het progesteron.. als het van een zwangerschap kwam had je al positief moeten testen namelijk hopelijk krijg je nog een mooie 2e streepje want je bent nog vroeg met testen
Hier alles goed hoor, verwacht eerdaags mijn eisprong. Jij hebt bijna nod zie ik? Hoe gaat het met jou?
Hoi Sam. De kwaaltjes klinken in ieder geval goed. Maar ik heb inmiddels ondervonden dat je lichaam een gemene streek kwam uithalen wat kwaaltjes betreft, dus ik ga bij mij nergens met vanuit. Mijn man is er ook echt niet mee bezig hoor, zal wel een vrouwending zijn
Hoi dames, ik zoek een groep waarin ik met vrouwen kan praten over zwanger worden van de tweede! Ik ben 34 jaar, heb een dochter van 1,5 jaar die ik tot kerst borstvoeding heb gegeven en dus niet ongesteld werd. Ik ben 22 februari voor de tweede keer ongesteld geworden sinds ik stopte met de borstvoeding. Lange cyclus van 40 dagen, maar dat had ik bij de eerste ook en was meteen zwanger! Ik vond het eerste jaar met een kind best zwaar en was nog niet toe aan de tweede. Nu merk ik geestelijk en lichamelijk dat ik er klaar voor ben. Ik heb er heel veel zin in en wil het eigenlijk van de daken schreeuwen! Maar toch lijkt het me beter om mijn wens nog niet met mijn omgeving te bespreken want straks lukt het niet. Daarom lijkt dit forum mij een prima oplossing als ik iets kwijt wil! Groetjes Svea
@SamLonny ik zie dat het bij jou toch raak was! Gefeliciteerd! Hier helaas paar dagen geleden ongesteld geworden dus ik ben ronde 10 in gegaan