Fijn dat je gelijk kon starten @luckynumber4 Nu snel die menstuatie en dan knallen!! @lerana voel je al iets?
@luckynumber4 Haha snap ik dan begint je eerste echte ronde Nja ben vandaag enorm moe heb al aantal dagen drukkend/trekkend gevoel bij mn baarmoeder soms steekjes in mn borsten maar ben zo bang dat t niet raak zal zijn ofzo dat ik mezelf gek maak. Ben ook met vlagen misselijk maar dat heb ik vaker na mn ei.. en jij?
Hahahaha jawel heb t ook gedaan twijfel of k wat zie of dat ik mezelf gek maak. Had de test uit elkaar gehaald nu is ie helemaal kapot dus niet af te lezen meer hahaha
Oeh wat spannend!! Klinkt wel aardig zwanger he Ik ben wat moe laatste dagen, en heb veel meer trek dan normaal. Verder echt helemaal niks haha
@lerana jij bent vandaag 12 dpo toch? En je temperatuurt toch? Ik zou dat ook wel willen, maar aangezien ik altijd wakker word als mijn man eruit moet, en dan standaard naar het toilet moet, ga ik het nooit iedere dag op dezelfde tijd redden. Hij staat altijd op verschillende tijden op namelijk. Dus ik hou het maar bij ovulatietesten. @Dufel nog steeds geen rode ?
Nee ik ben 8 dpo vandaag Ik heb de wekker er om 6u voor staan ivm dochter die word ook elke x andere tijden wakker en zo kan ik ook gewoon bijhouden Misschien is dat ook een idee voor jou om te doen?
Snap echt niks van mn lijf. Krampen zijn weer weg en nog niet ongesteld. Als t vannacht wegblijft ga ik morgenochtend toch maar testen
Spannende tijden ladies haha hier 6dpo maar voel van alles in mijn buik wat ik voorgaande rondes niet had.. ik had me zo voorgenomen niet voor nod te testen maar denk dat ik me bij 10dpo niet meer in kan houden
Ohh hopelijk is het dan een goed teken! Ben benieuwd!!! Oh vertel wat voel ie allemaal? Lastig he om je dan in te houden hahaha test drang is vaak sterker dan