♡ Trying to conceive ♡ Dufel ~ 30 jaar ~ 2e kindje ~ ronde 3 ~ NOD 14 februari Lerana ~ 27 jaar ~ 2e kindje ~ ronde 2 ~ NOD 18 februari PDV ~ 39 jaar ~ 2e kindje ~ ronde - ~ NOD 20 februari Mila27 ~ 27 jaar ~ 2e kindje ~ ronde 8 ~ NOD 23 februari Mamavandrie34 ~ 36 jaar ~ 4e kindje ~ ronde 2 ~ NOD 12 maart Krily ~ 23 jaar ~ 1e kindje ~ ronde 8 ~ NOD 12 maart Luckynumber4 ~ 39 jaar ~ 4e kindje ~ ronde - ~ NOD -- ♡ ZWANGER ♡
Dat heb ik dus ook haha soort trekkend/stekend gevoel ben benieuwd of t wat betekend zal wel weer lichaam die me gek maakt zijn
Mooie spannende verhalen allemaal Het wordt steeds spannender. Dinsdag de grote dag! Durf bijna niet te testen.... @Dufel ik hoop dat je toch nog Positief test. Ik heb ook allemaal rare gevoel dingentjes in mijn onderbuik. Ppff gisteren een soort ongesteldheid gevoel. Ook steekjes in mijn borsten. Ik weet niet eens of dat kan, of dat het vreselijk tussen mijn oren zit Het gevoel van zwanger zijn, is er nog niet echt.
Hahah ja we kunnen onszelf echt gek maken he! Ik ga vandaag niet testen mijn temperatuur is vandaag ineens zo gezakt heeft geen zin. Zakt wel ineens erg vroeg al maar goed ben bang dat ik naar de volgende ronde moet
♡ Trying to conceive ♡ Dufel ~ 30 jaar ~ 2e kindje ~ ronde 3 ~ NOD 14 februari Lerana ~ 27 jaar ~ 2e kindje ~ ronde 2 ~ NOD 18 februari PDV ~ 39 jaar ~ 2e kindje ~ ronde 2 ~ NOD 20 februari Mila27 ~ 27 jaar ~ 2e kindje ~ ronde 8 ~ NOD 23 februari Mamavandrie34 ~ 36 jaar ~ 4e kindje ~ ronde 2 ~ NOD 12 maart Krily ~ 23 jaar ~ 1e kindje ~ ronde 8 ~ NOD 12 maart Luckynumber4 ~ 39 jaar ~ 4e kindje ~ ronde - ~ NOD -- ♡ ZWANGER ♡
Dat is inderdaad erg vroeg voor een temp.daling. Hoe lang is normaal gesproken je lf? Als hij nu weer gaat stijgen is dat juist wel weer positief toch? Dan zou het een innestelingsdip kunnen zijn.
Ik zou zondag ongesteld moeten worden dat wisselt eigenlijk nooit ben echt altijd op de 11e dag na mn ei ongesteld. Vorige kaartjes wel dat dag 9 1 of 2 graden zakte maar nooit zo naar t basaal. Ik heb net gekeken naar temperatuur kaartjes van zwangere in t topic van temperaturen daar is t indd wel geweest als innestelingsdip
Wat jammer @lerana Ik hoop dat het een innestelingsdip is en dat je over paar dagen een mooie test hebt. Spannend van alle symptomen he! Ik ga zo weer een testje doen. Ben nog niet ongesteld geworden
@lerana ik denk ook dat het een innestelingsdip kan zijn hoor! 9 dpo ben je toch? En innesteling is tussen 5-10 dpo Spannend @Dufel !! Ik duim voor 2 streepjes!
Ik lees net dat je nog niet op je NOD zit. Ik teste met de twee zwangerschappen ook pas op de NOD dag positief!
Klopt ben indd 9 dpo. Wel vaker op 9 dpi iets gezakt maar nooit zo als nu. Maar hopen dat deze dag snel om is en morgen vroeg meer duidelijkheid komt! Jaa het is afwachten helaas
Ik kan het niet goed vinden. Maar vanaf welke dag kan je eigenlijk testen? 7 feb heb ik de eisprong gehad en mijn NOD zou dan 20 feb zijn.
Verschilt heel erg sommige testen 9 dpo al positief andere pas op 14 dpo je zou 10 dpo kunnen proberen Ah wat balen zeg