Balen @Dufel maar geef de moed niet op, want je weet toch niet precies wanneer je ei was? Misschien was hij deze ronde later en test je over een paar dagen wel positief. @PBV jij hebt dinsdag je nod toch? Spannend. Hopelijk 2 streepjes Ik heb vanmorgen de pleisters maar eens van mijn wondje afgepeuterd, want ik had er wel erg last van. Tenminste, ik dacht dat de pijn van het wondje kwam, maar ik was dus even vergeten dat ik niet tegen pleisters kan. Ik heb er gewoon blaren op zitten zeg. Ik dacht vanmorgen even menstruatiekrampen te voelen, maar dat was zo kort dat het wel niets zal zijn. Ik lees ook best veel verhalen over dat sommigen geen eens meer ongesteld worden en gewoon direct zwanger zijn. Mocht ik dit weekend nog niet ongesteld zijn geworden, ga ik voor de zekerheid maar beginnen met ovulatietesten. Ik heb er toch genoeg.
Ik merk dat ik er toch wel ontzettend van baal. Ben helemaal teleurgesteld. En dan met name dat mn cyclus zo raar doet. Morgen maar weer positief haha
Ja, dat kan ik me voorstellen. Hopelijk heb je snel een positieve test of je menstruatie. Dan heb je tenminste duidelijkheid.
Lief dankjewel Ben ook gewoon erg verwend omdat het bij mn zoontje in de 1e ronde al raak was. Welke ovulatietesten gebruiken jullie?
Ik heb ze van zwanger & kids en sensitest gebruikt. Allebei goede testen gehad. Het is ook niet zo duur.
Oh jeetje kan dat geen kwaad dat er nu blaren op zitten? Hopelijk herstelt het snel! Hopelijk snel je menstruatie of gewoon gelijk zwanger zou ook mooi zijn Herkenbaar! Hier ook hoor toen mn temp zo gezakt was ik baalde gigantisch kon gelijk niet meer slapen ervan. Ja vooral als het vorige x direct raak was he dan baal je nu nog meer. Had ik ook bij mn dochter door de pil zwanger geworden en vorig jaar met de miskraam gelijk eerste ronde raak. Maar goed t gaat een x lukken ons lichaam weet immers al hoe t moet Ik heb ook de ovulatietesten van zwanger en kids vind die erg fijn! En als ik denk dat die positief is die ik een een clearblue digitaal bij om er zeker van te zijn
Ik heb die van de action, hebben het bij mij altijd prima gedaan. @Dufel ik was bij mijn vmk en bij ons derde kindje ook direct zwanger. Stiekem ga je er dan toch een beetje vanuit dat het nu weer zo snel zal gaan hè. @lerana ik ben benieuwd naar je temp morgen. Hopelijk weer gestegen!
Net heel klein beetje roze met afvegen. Word nu echt zenuwachtig voor mn temp maar ben er bang voor.. Ik heb action ook gebruikt maar je hoort er zulke verschillende verhalen over..
Ja eigenlijk had ik wel stiekem verwacht dat ik weer snel zwanger zou zijn. Ook al sprak ik dat verstandelijk al tegen. Maarja verstand-gevoel zijn 2 dingen he.
Jammer @Duffel Nieuwe ronde nieuwe kansen! Eigenlijk was ik heel gespannen de paar dagen voor mijn NOD, en natuurlijk teleurgesteld toen ik ongesteld werd, maar nu veel minder gespannen, ik kan weer een paar weken wachten. Voelt het ook zo voor jullie? Ergens eind volgende week/volgend weekend zou mijn ei moeten zijn, daarna gaat de spanning weer ‘aan’ Ben ook benieuwd hoe het met @lerana gaat? Genieten jullie ook zo van het weer en het licht? Ik heb het deze winter zo moeilijk gehad, voor het eerste hoor, nooit eerder, maar het was ook zulk vreselijk weer, zo donker, bah! Vanmiddag naar de speeltuin met het hele gezin en dan kan ik weer helemaal genieten van de jongens en van het leven, heerlijk
Oh dat heb ik ook wel! Ben dan even teleurgesteld en dan weer zin in een nieuwe ronde Ja wat een fijne dag vandaag he! Wij zijn heerlijk naar het bos geweest. Echt weer opgeladen met die zon. Hier nog steeds geen menstruatie.. vind het maar vreemd eigenlijk. Zit op cd 38 inmiddels. @lerana hoe is het?
Hey meiden Lief dat jullie zo aan me denken! Het heeft hier doorgezet dus helaas op naar de volgende ronde. Had gister een drukke dag vandaar nu pas een reactie. Baalde ook echt zo enorm van mezelf en mn lichaam dat t deze maand ineens zo anders is.. maar goed op naar de volgende ronde.. Hoe is het verder met jullie?
♡ Trying to conceive ♡ Dufel ~ 30 jaar ~ 2e kindje ~ ronde 3 ~ NOD 14 februari PDV ~ 39 jaar ~ 2e kindje ~ ronde 2 ~ NOD 20 februari Mila27 ~ 27 jaar ~ 2e kindje ~ ronde 8 ~ NOD 23 februari Mamavandrie34 ~ 36 jaar ~ 4e kindje ~ ronde 2 ~ NOD 12 maart Krily ~ 23 jaar ~ 1e kindje ~ ronde 8 ~ NOD 12 maart Lerana ~ 27 jaar ~ 2e kindje ~ ronde 3 ~ NOD 23 maart Luckynumber4 ~ 39 jaar ~ 4e kindje ~ ronde - ~ NOD -- ♡ ZWANGER ♡
Wat balen meis! Gek is dat he dat je lichaam andere signalen afgeeft. Indd op naar de volgende ronde. Wat mij betreft gaan we die volgende ronde samen in.. Vanmorgen roze met afvegen dus eindelijk duidelijkheid. Mn nieuwe nod zet ik in op 28 maart. Ik ga dan uit van een cyclus van 39 dagen. Hoe is het met de rest?
Wat balen @Dufel en @lerana maar inderdaad in ieder geval duidelijkheid @Mamavandrie34 ik kan ook erg slecht tegen die donkere dagen en heb echt zon nodig. Wat dat betreft ben ik net een plant Hier nog steeds geen menstruatie, baal er wel van. Hoop niet dat het te lang gaat duren, geduld is echt niet mijn ding. Ik ben gisteren begonnen met tarwekiemolie en ga morgen voor de zekerheid beginnen met ovulatietesten, just 2besure dat ik niks mis. Net terug van mijn werk en nu eerst lekker kip tandoori eten, door mijn man klaargemaakt hmmmm