Wanneer is je implanon eruit gehaald ook alweer? Paar dagen terug toch? Na het verwijderen van mijn mirena was ik na 6 dagen ongesteld, vond ik al snel eigenlijk.
Ja, hij is er woensdag uitgehaald. Maar omdat ik een hele nette 'cyclus ' had van zo'n 25 of 26 dagen, zelfs met implanon, had ik stiekem de hoop dat het net zo werkte als het stoppen met de pil. Maar goed, blijkbaar gaat het toch anders.
Snap dat je er van baalt. Nu is het toch een soort van wachten en dan echt van start gaan he. Het komt vast snel op gang, en zo niet.. hopelijk dan meteen een ei en zwanger! Dat mag natuurlijk ook! Heerlijk dat je man had gekookt. Kan ik hem lenen
Ah jammer bij jou ook al! Hopelijk hebben we volgende ronde meer geluk! Ja je lichaam doet echt rare dingen met je zeg pfff Ah balen zeg! Hopelijk snel je menstruatie! Tarwekiemolie was vitamine e toch? Waarom ben je die gaan slikken als ik vragen mag? Ahh lief dat je man voor je gekookt heeft!
@lerana ik ben het gaan slikken omdat ik er erg goede dingen over heb gelezen. En omdat het gewoon een vitamine is, kan het lijkt me geen kwaad. Ik heb ook teunisbloemolie gekocht en daar ga ik mee beginnen als ik ongesteld word. En laat dat nu net vandaag zijn, joehoe! Ik had de vorige keer mijn eisprong bijna altijd op dag 16, dus als ik daarvan uitga is mijn nod 21 maart. Ik heb geen laptop bij de hand, dus als iemand de lijst voor mij wil aanpassen, heel graag. Anders doe ik het vanavond zelf even. @Krily ik hoop ook voor je dat je cyclus direct weer normaal is.
Vitamine e is dat toch? Ik las juist dat je dat na je ei moet innemen dat t je eisprong ook kan uitstellen.. Ik heb t de vorige ronde genomen en ronde erna mn cyclus zo raar haha ik durf t niet meer te nemen
Hallo dames! Mag ik me bij jullie aansluiten? Ik heb net een vroege miskraam gehad. Vrijdag brak de hell los, nu gelukkig bijna klaar met bloeden. Aankomende donderdag nog een echo of alles echt schoon is. Mijn test was in elk geval al omo wit. Dus dat is een goed teken. Ik was in de eerste ronde gelijk zwanger. In dec mijn spiraal laten weghalen. Het wordt voor mij mijn eerste kindje en voor mijn man zijn 2e. Ik ben 25 jaar, en mn man 31. Dat we vruchtbaar zijn is dus wel duidelijk! Nu maak ik me zorgen over weer zwanger raken natuurlijk. Terwijl een miskraam helemaal niets wil zeggen met een eventuele vervolgende zwangerschap. Ik hoop echt dat de volgende mag blijven plakken. Ik heb geprobeerd wat terug te lezen, het is erg veel haha maar zou me graag aansluiten. Ik zit nu dus pas op cd 4! Kan iemand me op de lijst bijzetten? Kimberly, 25 jaar, 1e kindje, 2e ronde❤ Ik duim voor jullie mee dat het deze of komende ronde raak is! Gebruiken jullie ovulatie testen ? Tempersturen? Nog andere dingen? Dikke knuffel
Hoi tuurlijk mag je dat leuk! Wat vervelend van de miskraam zeg het zegt indd niets bij mijn dochter was mn eerste zwangerschap en gelijk goed gegaan en nu daarna dan een miskraam gehad het blijft helaas een onzeker iets maar het komt vast goed! Indd heel hard duimen dat het voor ons allemaal snel raak mag zijn en goed mag blijven gaan! Ik zal t lijstje zo even updaten
♡ Trying to conceive ♡ Dufel ~ 30 jaar ~ 2e kindje ~ ronde 3 ~ NOD 14 februari PDV ~ 39 jaar ~ 2e kindje ~ ronde 2 ~ NOD 20 februari Mila27 ~ 27 jaar ~ 2e kindje ~ ronde 8 ~ NOD 23 februari Mamavandrie34 ~ 36 jaar ~ 4e kindje ~ ronde 2 ~ NOD 12 maart Krily ~ 23 jaar ~ 1e kindje ~ ronde 8 ~ NOD 12 maart Kimberly ~ 25 jaar ~ 1e kindje ~ ronde 2 ~ NOD 16 maart Luckynumber4 ~ 39 jaar ~ 4e kindje ~ ronde 1 ~ NOD 21 Lerana ~ 27 jaar ~ 2e kindje ~ ronde 3 ~ NOD 23 maart ♡ ZWANGER ♡
Ja nu misschien niet kloppend. Maar als ik uitga van mijn menstruatie laatste keer 28 dagen. Is het 16 maart. Maar denk dat dat door miskraam wel wat verschuift. Maar doe maar op 16 maart zetten Jij ook nu pas een miskraam gehad of is dat al wat langer geleden?
Heb het aangepast. Nee vorig jaar miskraam gehad. Daardoor eerst een tijdje gestopt durfde niet meer.. maar de wens is toch te groot ( ik werk met een donor ) dus toch besloten er weer voor te gaan
Ow heftig, een donor? Je man/vriend niet vruchtbaar? Ik snap dat het vervelend is na een miskraam. Het is echt heftig, heb nooit begrepen hoe de mensen zich voelen die het meemaken. Maar vanaf nu kan ik mee leven met de pijn en het gevoel dat de dames hebben na een miskraam. Hoop dat je het niet erg vind overover te praten maar ik vind het heel fijn dingen te leren en weten wat betreft zwangerschapsmogelijkheden.
Nee ik ben alleenstaand dus vandaar een donor Heel herkenbaar ik kon me altijd wel soort van inleven met mensen die t mee gemaakt hadden tot ik t zelf mee maakte toen pas begreep ik t echt.. Geen probleem hoor je mag van alles vragen je mag me ook altijd een pb doen hoor als je iets wilt weten