HE Dames, eerst wil ik zeggen toppie dat jullie dit doen voor ons. Ik ben vrijdag gecurreteerd omdat er toch nog wat was achter gebleven. Nu heb ik tijdens het afvegen nog wat bruinig slijm erg weinig. Nu is mijn vraag wanneer we weer mogen proberen. Ik weet dat het beter is om eerst je menstruatie af te wachten. Dat was ook eerst de bedoeling. Maar wij hebben zaterdag te horen gekregen dat mijn schoonmoeder een hersentumor heeft en wij toch zo snel mogelijk weer zwanger raken en dat ze het volgend jaar nog mee mag maken. Alvast bedankt. grtz Nell
hoi, je mag gewoon weer gemeenschap hebben nu en ook weer zwanger proberen te worden. Je eerste cyclus kan wel langer duren dan je gewend bent en je weet dus niet wanneer je eisprong zal zijn. Als je meteen zwanger wordt kan een termijnecho laten zien hoe ver de zwangerschap is gevorderd. Ga ook door met het nemen van foliumzuur. Succes! Mirjam
Bedankt Mirjam, Gelukkig, ik slik zo ie zo foliumzuur omdat ik Hyperhomocysteinemie heb. Alleen heb ik nu 30 mg minder vit b6 geslikt en het is toch weer fout gegaan of het daardoor komt zullen we nooit achter komen. Heel erg bedankt. Nell
kort vraagje, HEb vanmiddag weer een beetje bloed verloren na 5 min was het weer over. Toch nog ff wachten of kan het geen kwaad. alvast bedankt.