Kan ik zwanger zijn? aan de pil...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door JenniferM, 30 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JenniferM

JenniferM Lid

24 nov 2010
    70
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster (kinderdagverblijf)
    Zuid-limburg
    Hallo Dames,

Ben al wel een tijdje lid door mijn eerste zwangerschap, maar heb nog nooit een vraag gesteld. En nu word het toch eens tijd!
    Ik ben ben in oktober 2010 ongepland (wel heeeeel gewenst) door de pil heen zwanger geraakt.. niet ziek, niet vergeten, geen antibiotica gewoon geen verklaring. Gezonde jongen geboren op 14 juli 2011 en heb na de bevalling een mirena sprilaatje laten plaatsen.. Na weken vloeien en bijwerkingen 3 maanden geleden laten verwijderen en meteen aan een zwaardere pil microgynon 50 begonnen.. had eerst de 30.
    Ik had vandaag ongesteld moeten worden want ben toch wel stipt door de pil en vooral met deze zwaardere.. maar niks! vanmorgen had ik doorzichtig slijm met een streepje rood bloed (bloed echt omringd door slijm zeg maar) en dus ook minimaal. Dus tampon gebruikt maar later niks daar geen bloed, slijm helemaal niets!
    Ook maar gelijk een test gedaan van zwanger en kids dipstick maar negatief! Graag jullie meningen over dit verhaal? Ik heb geen idee of mijn ongi nog moet komen of dat er toch wat anders aan de hand is..

Alvast bedankt voor het reageren!! Liefs Jen

2. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Misschien komt je ongi dit keer wat later op gang?
    Is het misschien mogelijk dat je lijf ook de eerste maanden even moet wennen aan deze zwaardere pil? dat de menstruatie ook daardoor misschien wat minder is?
    Als je het niet vertrouwd kan je natuurlijk over een paar dagen nog eens een testje doen...
    succes!

3. JenniferM

JenniferM Lid

24 nov 2010
    70
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster (kinderdagverblijf)
    Zuid-limburg
    Okee dank je wel voor je reactie! ik zal inderdaad maar even moeten wachten of ik morgen of overmorgen ongesteld word! Zo blijft het spannend haha

Deel Deze Pagina