Wensen mbt werk?

Discussie in 'De lounge' gestart door Khlo, 4 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Khlo

Khlo Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.022
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi dames,

Misschien geldt dit voor meer dames hier; de eindejaarsgesprekken komen er weer aan... Bij ons is dit een functioneringsgesprek. Hebben jullie nog wensen bij jullie gesprekken? Ik wil uiteraard meer salaris, maar ik heb vorig jaar al 20% erbij gekregen (op mijn full-timesalaris) dus daar verwacht ik niet veel van haha, €100 ofzo erbij denk ik dat de max is dit jaar. Maar wel wil ik me meer ontwikkelen en meer opleidingen volgen. Daarnaast zou ik graag een dag thuiswerken, mijn reistijd is namelijk 1 uur heen en 1 uur terug.

Jullie nog wensen die jullie meenemen?!

2. p1982

p1982 Niet meer actief

ligt aan welke sector je werkt ivm loonsverhoging

hier geen eisen met functioneringsgesprek, ja meer zekerheid of we mogen blijven of ontslag

3. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Ik ga opleidingen volgen komend jaar en m'n functie wordt uitgebreid. Reguliere salarisverhoging (trede omhoog), in overheidsland is een grotere verhoging niet zo standaard helaas!

4. OneMillion

OneMillion Actief lid

3 mei 2013
    243
    63
    28
    Vrouw
    Wij ook weer bijna gesprekken. Functioneringsgesprekken halverwege het jaar en beoordelingsgesprekken altijd einde van het jaar. Ik ga voor functie uitbereiding, omdat ik op dit moment het meeste heb aan mezelf ontwikkelen. Daarnaast ga ik ook wel voor wat salarisverhoging maar daar verwacht ik niet zoveel van. Mijn werkgever is er nogal van overtuigd dat ik vrij goed verdien 😕 Is ook wel zo hoor, mag niet klagen, maar ik ga het wel proberen natuurlijk.

5. Koon

Koon Niet meer actief

In de jeugdzorg heb je momenteel niet meer te wensen dan behoud van je contract.

6. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    wat een luxe om 20%meer salaris te krijgen.Denk dat dit niet in veel branches zo is momenteel, mag je al blij zijn dat je een vast contract hebt..:(

7. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Ik hoop volgende maand te weten of ik mag blijven of niet, mijn contract verloopt op oud/nieuw...
    het is superleuk werk, dus hoop een contractverlenging te krijgen!

8. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Ik hoop m'n baan te houden na de bevalling!

9. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    De toezegging salaris verhoging heb ik al gehad even als functie uitbreiding. dit zal mijn eerste einde jaars gesprek zijn werk en nu 8 maanden zit in mijn tweede fase Hierna moet ik een vaste aanstelling krijgen. Dus daar ga ik naar vragen met het gesprek

10. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Ik heb hem eerder aangevraagd ivm zwangerschapsverlof. In mijn branche krijg je niet zomaar loonsverhoging. Voor iedere funtie staat die vast. Ik heb gevraagd om een uitbreiding van mijn functie. Iets wat helemaal mijn ding is en die ga ik krijgen na mijn verlof.
    Vast contract had ik al.

11. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Contractverlening zou al voldoende zijn..

12. Khlo

Khlo Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.022
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje, wat vervelend om te horen dat vele zo'n onzekerheid hebben mbt contractverlenging! Hopelijk weten jullie snel meer...

Mbt salarisverhoging, mijn takenpakket is dit jaar ver uitgebreid (ben leidinggevende geworden) dus ja die loonsverhoging hoort daar een beetje bij :).

13. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Ik heb nog nooit een dergelijk gesprek gehad (werk er nu ruim 6jaar) en salarisverhogingen zijn bij ons ook zeldzaam. Maarja, aan de andere kant krijg je bij ons vaak na 1 jaarcontract al een onbepaalde tijd en dat is ook best prettig.

14. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Mijn wens is een contract via het bedrijf, vind dat ik na 3 contracten via detachering mezelf toch wel voldoende bewezen heb ;) zeker aangezien ze me er tussentijds om economische redenen uit hebben moeten gooien en zodra de mogelijkheid er was ze me weer terug in dienst hebben genomen (via detachering). Het gaat er mij dan voornamelijk om dat ze niet net als vorige keer ineens mij met 4 weken tussentijd eruit kunnen knikkeren. Bij indiensttreding betekent het ook een officiële functiewijziging waar ik ondertussen ook het officiële papiertje heb, de kennis had ik al :D en het werk doe ik ook al. Loonsverhoging hoort bij de funtiewijziging dus dat wens ik wel maar hoef ik niet te vragen.

15. X11

X11 Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.768
    1
    0
    Ook hier mag ik al blij zijn met contractverlenging.
    20% salarisverhoging. Jemig, welke sector zit je? Ik moet geloof ik eens gaan omscholen.

Deel Deze Pagina