Wensen of gadgets voor in je huis

Discussie in 'De lounge' gestart door Champetter, 7 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamaloe250

mamaloe250 Fanatiek lid

2 aug 2016
    1.149
    722
    113
    Haha ik wil een tv die uit het voeteneind van mijn bed omhoog komt en een jacuzzi in de tuin. En een glijbaan van mijn dakterras.

En een openhaard.

2. Aagje90

Aagje90 Bekend lid

25 apr 2012
    911
    335
    63
    Vrouw
    We hebben zo'n sticker op het raam hangen dat er camera bewaking is. Je moet namelijk wel op de een of andere manier aankondigen dat er opnames gemaakt worden. en hij staat idd niet op de straat gericht maar puur op de voordeur, prive terrein dus.

3. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.156
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Blij met; onze airco in alle 7 kamers , video en alarmsysteem en onze quooker 3 in 1. Ideaal.

Wensen; een veranda achter (volgend jaar)

4. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik las al eerder dat iemand in dit topic een airco had... Ik vraag me echt af waarom dat zo'n must is aangezien het maar een paar weken in het jaar warm is in Nederland?

5. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Nou inderdaad, ik zou liever iets hebben wat fijne warmte uitstraalt in de winter (ik kan op de een of andere manier niet tegen de standaard verwarming).
    Ik krijg al de rillingen als ik aan een airco denk haha. Maar ik heb dan ook in een huis gewoond waar het 5 graden was in de winter :p

Nee, echt geen must voor mij.

SDonya vindt dit leuk.
  6. tuc

tuc Niet meer actief

Haha mijn idee. Die paar dagen dat het hier warm is geniet ik er zoveel mogelijk van. Er zijn natuurlijk enkele dagen waarop het niet meer lekker warm is maar die zijn op 1 hand te tellen. Daarvoor ga ik geen airco door het hele huis aanleggen.

twee, Hopsatee en SDonya vinden dit leuk.
  7. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.272
    25.745
    113
    Dat heb ik ook hoor. Ik vind hier een hoop op te lossen met ventilators, die paar bloedhete dagen per jaar. Alleen mijn jongste dochter heeft een hele warme kamer (op zolder met een heel groot dakkapel), daar wordt het echt bloedheet en blijft het ook wat langer warm, nadat het buiten weer koel is. We hebben het er wel eens over gehad om alleen die ruimte van airco te voorzien. Maar toen kregen we van mijn ouders een draagbare airco die ze nog hadden staan. Dus is dat probleem ook weer opgelost. Dat ding heeft trouwens maar een paar keer aangestaan dit jaar.

SDonya vindt dit leuk.
  8. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.993
    6.743
    113
    zuid-holland zuid
    Leuk topic! We wonen nu een jaar in ons nieuwe huis en een hoop is gerealiseerd, maar ik sta nog open voor ideeën! ☺️

Wat we nu hebben: speelkamer, washok, openhaard, sonos door het hele huis ;)

Wat ik nog zou willen is allemaal
    buiten: overkapping met buitenkeuken, speelhuis, houtgestookte buitenjacuzzi, tuinontwerp door een goede hovenier, zonnepanelen.

9. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.793
    18.990
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Een airco in de woonkamer hoeft voor mij niet. Als je alles goed dichthoudt voelt het binnen toch koeler dan buiten. Maar wij sliepen voorheen op een zolderkamer met de dakkapel op het zuiden. Zonder airco sliep ik 's zomers niet. Dus hadden we het voor die kamer wel.

In dit huis wil ik het misschien ook wel weer op de slaapkamers. Maar tot nu toe is het nog niet ècht lang heet geweest, dus ik wacht eerst maar eens een langere hete periode af. Ons nieuwe huis is van wit steen, ik heb toch het idee dat dat iets scheelt. Voor de ramen op het zuiden hebben we rolluiken, dat doet ook wel het nodige. Alleen de kamers van onze zoons zijn onder een schuin dak en hebben geen rolluiken. Mochten zij het te warm krijgen, zullen we er nog wel voor gaan kijken denk ik.
    Eerst staan er nog wel andere wensen op ons lijstje. O.a. stuk hypotheek aflossen voor we weer leuke dingen / gadgets gaan aanschaffen.

10. Poppy4

Poppy4 Bekend lid

13 jan 2016
    707
    480
    63
    Wat een leuk topic dit! Ik heb (nog) niks nuttigs te melden, maar wij zijn op zoek naar een andere woning en een aantal dingen die hier naar voren komen wil ik in onze nieuwe woning gaan toepassen.

11. SDonya

SDonya Niet meer actief

Wat is dat Sonos?

12. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.993
    6.743
    113
    zuid-holland zuid
    Sonos is een draadloos muziek systeem wat je bedient vanaf je telefoon. Daarmee kun je vanaf apple music of spotify of je eigen opslag muziek draaien. Als ik in de keuken sta draai ik daar muziek die ik leuk vind, terwijl in de woonkamer kindermuziek speelt.

SDonya vindt dit leuk.
  13. SDonya

SDonya Niet meer actief

Aaaah oké! Bedankt voor de uitleg. Geen must have voor ons haha :)

14. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Dat is dan eigenlijk voor huizen met een groot oppervlakte en of veel kamers?
    Hier een open keuken

15. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.993
    6.743
    113
    zuid-holland zuid
    Niet perse hoor, we hebben er ook 1 op zolder en op de slaapkamer. Je hoeft niet meerdere radios/stereos/speakersystemem door je huis te zetten, maar 1 systeem voor alle ruimtes wat je centraal aanstuurt. Maar als je in een studio woont is het wat overdreven misschien ;)

16. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.156
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Wij hebben een serre waardoor het stervensheet wordt in huis als het buiten al 22 graden is.

Als voorbeeld. In de zomer is het om 10:00 in de ochtend al 28,5 graden binnen. Wij hebben honden en als wij werken staat de airco dan dus aan .

Vandaag was het in de ochtend al 23,5 graden binnen en dat loopt gewoon op. Ook de slaapkamers zijn dan bloed en bloedheet en wij kunnen echt niet slapen met hitte.

Daarbij komt dat het al in het huis zat toen we het kochten en wij toen hetzelfde dachten als jij. Maar nu snappen we waarom de vorige eigenaar dit dus heeft gedaan

17. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

2 dakkapellen op zolder om er 2 kamers van te maken.

Grotere schuur in de tuin

Nieuwe keuken

Deel Deze Pagina