knobbeltje schedelrand

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door duimelyntje, 28 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duimelyntje

22 mrt 2013
    73
    0
    0
    Hallo mama's
    Ik zit eigenlijk met een vraag of meerdere kindjes dit hebben want ik krijg er geen duidelijk beeld van.. Mijn zoontje van 17maanden heeft al zolang opgezette klieren hals nek en 1 in de oksel ooit bloed laten prikken wat gelukkig goed was echo gehad was ook goed. Verder niet ziek eet en drinkt goed wel veel verkouden .. maar Nu voelde ik van de week een knobbeltje kleiner dan een erwt rechts van zijn schedel onderaan . Kan dit ook een kliertje zijn ? Of een verdikking in een spiertje ? Ik heb het vandaag laten voelen bij het CB maar vertelde dat het gewoon zn schedel kan zijn maar ik voel echt een beweegbaar knobbeltje . Moet ik me verder druk maken of is dit heel normaal?
    Liefst.

2. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Ja kliertje kan het zijn.

Siem heeft het ook. Kon ook bot zijn.... Moet het in de gaten houden. Als het niet groter wordt of rode plek wordt dan een de bel trekken

3. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Maar als je twijfelt huisarts bellen, cb, sorry, maar die weten medisch niet zoveel

4. maliro

maliro Niet meer actief

mijn zoontje heeft al ruim 1.5 jaar een opgezette klier in zijn nek, is verder nooit onderzoek naar gedaan.
    Hij heeft ook heel lang een knobbeltje achter op zijn schedel gehad, ook een kliertje. Die is nu weg en komt regelmatig wel terug.
    Hij heeft twee maanden terug buisjes gekregen, ik hoop dat dit het knobbeltje in zijn nek op 1 of andere manier goed gaat doen.

5. duimelyntje

22 mrt 2013
    73
    0
    0
    Ja ben bij de dokter geweest voor de andere klieren en hier voor gebeld en vertelde indd dat als het niet gaat groeien gewoon kliertje kan zijn hij grijpt ook soms na zn achterhoofd heeft geen oorontsteking .. Ik ben iemand die gauw van het ergste uitgaat hodgkin enz maar dan zijn ze toch heel erg ziek lijkt me ?? Bedankt voor jullie reacties liefst .

Deel Deze Pagina