Hallo, Graag even jullie mening. Mijn dochtertje is al 2 weken verkouden. Nu is ze sinds gisteren ook haar stemmetje kwijt en hoest al een paar dagen. Ze heeft er geen koorts bij, is niet benauwd en lijkt er helemaal geen last van te hebben. Ze is wel wat jengelig maar haar tandje is net doorgekomen dus heb het idee dat het meer daar aan ligt. Verder is ze, op die jengelige momenten na dan, gewoon vrolijk en brabbelt lekker door. Toch zit ik te twijfelen of ik nu wel of niet eventjes naar de ha zal gaan? Misschien toch even langs om haar longetjes te laten controleren? Kijken of die iig schoon klinken? Heb het er met mn moeder over gehad en zij zegt: bij twijfel gewoon doen. Maar ja, wil ook niet als een overbezorgde moeder overkomen. Wat zouden jullie doen? Gewoon de boel lekker met zoutoplossing schoonmaken en afwachten of toch eventjes langs de ha. Vind het echt moeilijk om in te schatten? Alvast bedankt Groetjes, Jessy
hey je kunt beter even heen gaan..ook voor je eigen gemoedsrust, want zo zit je steeds te dubben ect ect..en vind 2 weken wel lang eigelijk! gewoon even heen gaan dus...beter 1 x teveel als 1x te weinig! En de dokter zou heus niet denken van:"goh wat een zeurderd van een overbezorgde moeder".Nee joh...die begrijpen het ook wel!
Ze zijn wel wat gewend bij een ha en beter te bezorgd dan te weinig bezorgd hoor. Je moet doen waar jij je goed bij voelt. Het klinkt als een flinke verkoudheid maar RS heerst dus.. ff laten controleren. Je ha vindt dat echt niet erg hoor! Sterkte ermee
Hier hetzelfde probleem. Vrijdagavond toch langs HAP geweest. Omdat hij bijna niet meer at en dronk door al dat gehoest. Ben blij geweest te zijn. Hebben een pufje meegekregen. Is idd meer voor je eigen gemoedsrust. beterschap met je dochtertje.