wensmoeder via draagmoederschap

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door wensdroom, 4 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanmeisje

    mamavanmeisje Fanatiek lid

    17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Ik zou wel graag mijn eitje willen ruilen voor een zaadje!
     
  2. mamavanjuul

    mamavanjuul VIP lid

    10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ik vind het heel bijzonder als iemand dat voor een ander kan doen.
    Ik zou het zelf niet kunnen hoor....na 9 mnd.
    Wel hebben wij het eens over eiceldonatie gehad, maar daar staat mijn man niet achter.

    Maar ik vind het het allermooiste cadeau wat je een ander kan geven.
    En ik ben blij voor jullie dat het jullie gegeven is!
     
  3. wensdroom

    wensdroom Fanatiek lid

    18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    het is geweldig en heel bijzonder.. en dat eiceldonatie en draagmoederschap niet voor iedereen is weg gelegd is begrijpelijk.
    dank je wel voor je reactie
     
  4. wensdroom

    wensdroom Fanatiek lid

    18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    dan zou je je kunnen aanmelden op de site van Freya daar zijn mensen die een eiceldonor zoeken en wie weet kunnen jullie dan voor elkaar iets betekenen.
     
  5. ratatosk

    ratatosk VIP lid

    16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Wauw wat super dat je dit mee hebt mogen maken.
    Ik heb respect voor de draagmoeder. Feitelijk gezien heeft zij haar eigen kind weggegeven, dat lijkt me ongelofelijk moeilijk. Je zegt dat je haar nog regelmatig ziet. Heeft zij moeilijke momenten of is het haar goed gelukt om meteen gevoelsmatig afstand te nemen?
     
  6. wensdroom

    wensdroom Fanatiek lid

    18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    Ze heeft bij dit kindje altijd het gevoel gehad een kindje voor ons te dragen, is zelf gelukkig met haar vrouw en 2 kinderen wie zij ook via zaaddonoren hebben mogen krijgen en weet hoe het is om iemand te helpen met een kindje te krijgen. onze dochter is biologisch inderdaad van mijn man en van haar. en onze dochter is speciaal voor de draagmoeder maar het is voor haar gevoel gelijk altijd ons kindje geweest. ze zal best eens een moeilijk moment hebben ( gehad) maar ze zegt dat het gelijk goed voelde om dit kindje aan ons te geven want daar heeft ze het voor gedaan. maar ons contact zal blijven en speciaal zijn. en onze dochter zal in haar hart een speciaal plekje hebben
     
  7. wensdroom

    wensdroom Fanatiek lid

    18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    maar niemand die ook wensmoeder is of anders met draagmoederschap bezig of zo.. ?
     
  8. Tweekids

    Tweekids VIP lid

    26 aug 2012
    13.148
    329
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Als ik klaar zou zijn met mijn moederschap zou ik graag draagmoeder worden helaas ziet mijn vriend dit niet zitten. Maar wat lijkt me dat geweldig om te mogen doen!
     
  9. wensdroom

    wensdroom Fanatiek lid

    18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    super van jou dat je er alleen la over nadenkt. vergis je niet het is meer dan alleen maar mooi er komt heel veel bij kijken en je moet super sterk in je schoenen staan.
     
  10. Tweekids

    Tweekids VIP lid

    26 aug 2012
    13.148
    329
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Dat snap ik, maar zoals er al staat mijn vriend ziet het niet zitten en zal ook nooit veranderen van gedachten helaas. Vandaar dat ik niet verder hoef te kijken dan hoe mooi het me lijkt want het zal helaas nooit gebeuren :(
     
  11. wensdroom

    wensdroom Fanatiek lid

    18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    je weet nooit wat de toekomst brengt.. maar idd je vriend zal er wel achter moeten staan.. dat is hele belangrijk.
     
  12. Tweekids

    Tweekids VIP lid

    26 aug 2012
    13.148
    329
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    En hij is degene die 9 maanden met een zwangermonster moet lopen dus zonder hem kan ik ook niks haha :p
     
  13. Niekepiek

    Niekepiek Niet meer actief

    Wauw wat super zeg!
    Ik vind het zoiets moois.
    Ik ben ook erg benieuwd, hoe draagmoeders tot zo'n beslissing komen.
    Vind het zelf namelijk een erg mooi iets en zou er eventueel in de toekomst misschien ook wel voor openstaan.
    Maar het lijkt me ook ontzettend moeilijk want wanneer weet je, of je het echt kan en dat je geen spijt zult krijgen?
     
  14. Polkadotjes

    Polkadotjes Fanatiek lid

    27 aug 2012
    1.071
    0
    36
    Wij willen ons aanmelden voor draagmoeder/eiceldonatie/zaaddonatie als we een 2de kindje hebben gekregen en ons gezin dan ook compleet is.
    Ik snap dat het moeilijk is om een kindje na 9 maanden af te geven. Zal niet gemakkelijk zijn. Maar ik gun andere ook om kinderen te krijgen. En als ik daarbij op die manier kan helpen doe ik het graag. Al vind ik het wel erg belangrijk dat er een goede klik tussen de wensouders en ons is.
     
  15. wensdroom

    wensdroom Fanatiek lid

    18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    als je me je email pb't kan ik de draagmoeder vragen of ze daar een reactie op wil geven.. want deze vraag kan ik niet voor een /de draagmoeder beantwoorden.
    ik kan je wel vertellen dat het met je manier van instellen te maken heeft. je gevoel bij de perso(on)en waar je voor gaat dragen. en hoe je uit het onderzoek van de raad van de kinderbescherming komt. zijn gaan kijken naar je beweeg redenen en of ze denken dat je het aan kan. psychisch.
     
  16. wensdroom

    wensdroom Fanatiek lid

    18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    Polkadotjes : wat mooi dat jullie hier over denken. het is absoluut van belang een goede klik te hebben met de wensouders. het gevoel moet goed zitten, en ook is goede afspraken maken van belang. het is ook niet een beslissing die je zo maar even neemt er gaat een hoop aan vooraf.
     
  17. Kletskoek

    Kletskoek VIP lid

    7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Wanneer wordt jullie aflevering vd wandeling uitgezonden? Vind het namelijk een heel interessant onderwerp! Super dat jullie op deze manier ouders zijn geworden en alle respect voor de draagmoeders.
     
  18. wensdroom

    wensdroom Fanatiek lid

    18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    de aflevering wordt deze maand ( waarschijnlijk over 2 weken ong ) opgenomen en daarna horen we wanneer het uitgezonden wordt.
    ik zal zodra ik dat weet dat op het forum plaatsen.
     
  19. Kletskoek

    Kletskoek VIP lid

    7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Dat zou ik erg fijn vinden. Hoe gaat het met jullie dochter? Groeit ze goed etc.
     
  20. wensdroom

    wensdroom Fanatiek lid

    18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    onze dochter is met 45 cm en 2560 gram geboren bij 37 weken zwangerschap en nu met 4 maand is ze 57 cm en ong 4850 gram. ze is vrolijk en gezellig, het gaat goed en voor haar doen is ze goed gegroeid en een wijs kind volgens het cb. ze is klein maar doet niet onder voor kindjes van haar leeftijd.

    Bekijk bijlage 353125
     

Deel Deze Pagina