De opnames voor het programma de wandeling gaan plaatsvinden begin januari. daarna hoor ik wanneer het uitgezonden gaat worden. ik hou jullie op de hoogte.
Opname datum bekend: de opname datum van het programma de wandeling is bekend: op 7 januari zal er opgenomen worden voor het programma. mijn draagmoeder en ik zullen ieder ons verhaal doen, betreft het draagmoederschapstraject, de zwangerschap en geboorte van Elize. heel benieuwd hoe de opname zal gaan. zodra ik daarna weet wanneer het wordt uitgezonden horen jullie dat van mij.
Gisteren was het dan zover de opnames van KRO de wandeling. het was een leuke dag. ik ben benieuwd naar de uiteindelijke uitzending hoe die zal zijn. We begonnen de dag om half 12 met een lunch in een restaurant hier in het dorp. daar maakte de de draagmoeder en ik vast kennis met de filmploeg. de regisseur, de cameraman, en geluidsman en een redactie lid. Sander de kramer de presentator kwam wat later. Daarna ging de hele club naar mijn huis. van daaruit is eerst de draagmoeder gaan wandelen en daarna ikzelf. Als laatste nog wat opnames gemaakt met Elize erbij. (waar het natuurlijk om ging allemaal) ook werden er foto's gemaakt en hebben we s'middags koffie gedronken bij mij thuis. Het was erg leuk, een leuke dag. nu afwachten wanneer de uitzending volgt. maar wel vrij binnenkort. ze gaan nu de opnames monteren en van al het opgenomen materiaal de uitzending maken. ongeveer 2 weken van te voren horen we wanneer de uitzending zal zijn. en we krijgen ieder een dvd van de uitzending/opnames. en we kregen een boek geschreven door Sander de Kramer. kortom ik hou jullie op de hoogte.
De voorlopige datum van onze uitzending is bekend, maar is nog niet definitief dus kan nog veranderen. verwacht wordt dat op 15 februari de uitzending van onze wandeling op tv komt. wanneer dit definitief vast staat hoor ik dat z.s.m. wanneer ik dat weet horen jullie weer van mij!
wat fijn om ook hier wat over draagmoederschap te lezen! Ik ga zeker naar de wandeling kijken, ben heel benieuwd! Wij hebben ook de optie draagmoeder in gedachten, dit omdat ik een chronische longziekte (en nog wat andere ziektes) heb. Maar eerst wil ik het graag zelf proberen. Medicatie is een tijd geleden allemaal aangepast, en ondertussen zijn we in ronde 14 beland. We hebben nog steeds hoop, maar in februari gaan we wel naar het ziekenhuis voor de eerste onderzoeken. Mocht er uit de onderzoeken dan toch iets uit komen dat het echt niet mogelijk is gaan we zeker kijken of een draagmoeder voor ons een mogelijkheid is. Maar wat ik er zo ondertussen over heb gelezen schijnt dat allemaal niet zo makkelijk te zijn, en dan heb ik het alleen nog over de juridische kant. Emotioneel zal het helemaal een achtbaan zijn denk ik. Maar het is geruststellend om te lezen dat het voor jou/jullie zo goed is verlopen. Geniet van jullie mooie meisje!!
eefje1980 Dank je wel voor je bericht. We genieten enorm van ons meisje. juridisch en ook emotioneel komt er zeker hele wat kijken bij draagmoederschap.maar bij ons ging het gewoon hele gemoedelijk, wel wat probleempjes in het begin met bv kinderbijslag en inschrijving gemeente enz..maar ook daar kom je wel overheen/doorheen. Ik wens je heel veel succes en hoop voor je dat het zelf nog mag lukken, ronde 14 al dat is niet niks. mocht je t.z.t. een en ander willen weten over het draagmoederschap of eventueel nu al vragen hebben vraag het me gerust als ik je er antwoord op kan geven dan zal ik dat zeker doen.
Mooi verhaal zeg ik ga zeker kijken naar de uitzending. Ik vnd het zo knap van zowel wensouders als draagmoeders!
Ik wil dat graag zien!!! Zou je me willen pben als je de datum en tijd weet? Mijn geheugen is een zeef en zou het niet willen missen!!
Wat bijzonder mooi dat jullie droom toch is uitgekomen! Nu zul je inderdaad wel extra genieten van jullie kleine meisje!! Wil je mij ook pb'en als je de definitieve datum weet? Vind het zo'n mooi verhaal! Maar kijk niet elke dag op het forum ofzo, en straks mis ik het! En ik wil het wel héél graag zien! Liefs, Renske
de datum weet ik ongeveer 2 weken van te voren als het goed is , maar zal proberen te pb en.. als het er niet te veel zijn die dit vragen onthoud ik dat wel! je kunt ook op de site van de wandeling kijken er staat vaak een week van te voren wel welke aflevering er komt. maar zodra ik het weet zal ik het ook hier op het forum plaatsen. en miss ook nog op een andere plek op het forum.
dames de aflevering van de wandeling is gemonteerd helaas is de uitzenddatum nog niet bekend. er werd eerst februari gezegd maar dat wordt het niet.. sommige mensen van de redactie waren zo ontroerd dat ze nu er over denken om het tegen Moederdag pas uit te zenden.. maar dat is ook nog niet duidelijk.daarover zijn ze nog in overleg.. maar het leek ze daarvoor erg mooi en speciaal alleen dat duurt nog even.. helaas moet ik samen met jullie nog even geduld hebben..
Ik wacht het rustig af ben echt wel heel benieuwd en ga het zeker kijken! Vind dit zo bijzonder! Wij hebben zelf ook in de mmm gezeten en gaan er ook weer in voor een 2e kindje.. Ik zou zelf ook best mijn eitjes willen doneren want weet inmiddels hoe het is als je zo graag een kindje wilt en het niet vanzelfsprekend is....
hoi 'Wensdroom', sorry dat ik nu pas reageer, ik was vergeten me te abonneren op dit bericht en kon het even niet meer vinden, maar het is gelukt nu. Bedankt voor je lieve bericht!! Als ik vragen heb o.i.d. zal ik zeker contact met je opnemen, lief van je! We houden de uitzendingen van de wandeling in de gaten, mijn vriend en ik willen het heel graag zien. Liefs
meiden het duurt erg lang voor ik iets hoor.. ze zijn er nog niet over uit wanneer ze de aflevering willen uitzenden.. dus geduld zodra ik zekerheid heb ga ik de datum hier plaatsen.
DATUM (onder voorbehoud ) BEKEND!! ze zeggen erbij onder voorbehoud want wanneer er iets is dat actueel is op dat moment dan kan het zijn dat de uitzending ertussen wordt gezet en de rest opschuift. maar we hebben een uitzend datum.. De uitzending staat gepland op zaterdag 15 maart. Op de site van KRO de wandeling zal t.z.t. de exacte tijd ook staan, en in de tv gids ook (de tijd is meestal rond 18.30 uur , maar soms begint het ietsje eerder en soms net wat later. daarvoor zie de tv gids) Nog een maandje en dan komt de uitzending op tv. Ik ben heel benieuwd!