wensmoeder via draagmoederschap

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door wensdroom, 4 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wensdroom

    wensdroom Fanatiek lid

    18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
  2. knvs90

    knvs90 Fanatiek lid

    3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Ik ga zeker kijken.. wat bijzonder!
     
  3. lovemy2kids

    lovemy2kids Fanatiek lid

    3 nov 2010
    2.458
    1.407
    113
    Ik ben gepolst om draagmoeder te zijn voor iemand..
    Iemand die ik het echt vreselijk gun om moeder te worden! Ze zal echt een vreselijk goede moeder zijn...
    En wonder boven wonder staat mijn man er helemaal open voor...

    Echter heb ik een beetje gegoogled en gezien dat we niet in aanmerking voor draagmoederschap in Nederland...
    En in het buitenland wordt het niet gedaan, althans niet in de omliggende landen...
     
  4. BabyAngel

    BabyAngel VIP lid

    21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik heb het ingesteld om op te nemen;)
     
  5. wensdroom

    wensdroom Fanatiek lid

    18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    wat goed dat je dit wil doen.. ken je de site freya? daar kun je je aanmelden er is een besloten forum voor draagmoeders en wensouders en daar weten er meer waar je wel naartoe kan. welke landen er mee werken aan draagmoederschap. en je kut er ander info enz.. opdoen

    jullie willen denk ik hoogtechnologisch draagmoederschap doen ( met de eitjes van vrouw waar je draagmoeder voor wil zijn) in ons geval is de draagmoeder zwanger geworden met haar eigen eitjes.
    en in dat geval heb je geen ziekenhuizen enz.. nodig omdat je dat via zelf inseminatie kunt doen.

    succes en super mooi dat je er al over denkt om dat te gaan doen.
     
  6. lovemy2kids

    lovemy2kids Fanatiek lid

    3 nov 2010
    2.458
    1.407
    113
    Ik zal eens gaan kijken op die site, maar willen inderdaad graag hoogtechnologisch draagmoederschap doen...
    En daar komen we in Nederland niet voor in aanmerking aangezien ik zelf drie risicovolle zwangerschappen achter de rug heb, en de wensmoeder 41 is....
     
  7. wensdroom

    wensdroom Fanatiek lid

    18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    bij het onderwerp Draagmoeder worden en ECD
    heb ik ook op je gereageerden ook nu bij deze reactie vraag ik mij eerlijk af of je met 3 risicovolle zwangerschappen achter de rug nogmaals zwanger moet willen worden? hoe geweldig het ook is dat je dit overweegt je moet ook aan je eigen gezondheid denken en aan je eigen gezin.

    maar zoals gezegd meld je aan op freya daar zijn er vast meer die je info kunnen geven.

    iig succes
     
  8. lovemy2kids

    lovemy2kids Fanatiek lid

    3 nov 2010
    2.458
    1.407
    113
    Dat is ook de reden dat wij het niet zullen doen... Ik moet ook eerlijk zeggen ik heb de zwangerschappen zelf niet als risicovol ervaren...
    Maar ik ben vrij nuchter en zie niet snel problemen... Maar de wensmoeder wil uiteraard nog wel graag mama worden, dus ik ben eigenlijk nu meer voor haar naar opties aan het kijken...

    Kan ik haar mee helpen, en ik vind het eigenlijk ook heel interessant
     
  9. joma

    joma VIP lid

    24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Hoi ik heb de uitzending net gekeken op uitzending gemist!!! wat bijzonder...!!! en wat een dotje is het!! en een geweldige super vrouw de draagmoeder van jullie meissie...
    heb wat traantjes weggepinkt!!
    veel geluk met jullie meissie!!
     
  10. wensdroom

    wensdroom Fanatiek lid

    18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    Joma dank je wel!

    en lovemy2kids wat super dat je mee denkt voor de wensmoeder echt zo fijn voor haar!!
     
  11. Wintersun

    Wintersun Fanatiek lid

    14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Ik heb net de wandeling teruggekeken via uitzending gemist. Wat een verhaal. Heel mooi en ontroerend. Ik heb het ook niet droog kunnen houden. Wat is het toch fijn dat er in onze wereld mensen zoals Dana bestaan, die zoiets zo onzelfzuchtig kunnen doen. Heel mooi. En wat is jullie dochtertje een plaatje.
     
  12. babbel1983

    babbel1983 Fanatiek lid

    3 jul 2013
    1.324
    298
    83
    Ook ik heb zojuist nadat ik dit topic had gelezen de wandeling teruggekeken. Wat mooi hoe het gefilmd is en hoe jullie en Dana erin stonden. Echt heel mooi en bijzonder hoe jij op deze manier je grootste wens in vervulling kon laten gaan en hoe Dana dit voor jullie heeft mogelijk gemaakt. En het beeld van jullie kleine meid lachend in de box, ook echt heel mooi!
    Heel mooi hoe dit verhaal is neergezet in de Wandeling en hoe jullie het verhaal hebben verteld. Ik hoop dat het meerdere draagmoeders over de streep trekt om andere moeders hun grootste wens te laten vervullen.
     
  13. wensdroom

    wensdroom Fanatiek lid

    18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    allemaal heel erg bedankt voor jullie reacties op de aflevering van de wandeling erg fijn en leuk jullie reacties te lezen.
     
  14. eefje1980

    eefje1980 Actief lid

    30 jan 2013
    127
    0
    16
    www.evelynspoppen.nl
    Beetje late reactie, maar ik heb de aflevering ook gezien. Wat een mooi document, voor jullie en voor jullie kleine meid. Heel bijzonder en erg mooi!!
     
  15. Bbibi

    Bbibi Fanatiek lid

    20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Hoi wensdroom,

    Ik zag je onderschrift en topic en merkte dat ik toch erg graag wil reageren. Momenteel heb ik het lot uit de loterij gewonnen en blijk ik zwanger! Heel onwerkelijk onzeker en eng en kan er dan ook nog niet van genieten omdat angst overheerst! Nooit gedacht dat ik dit ooit nog mee ging maken! Maargoed, waarvoor ik reageerde.. Wij hebben ons ook verdiept in draagmoederschap! Mijn probleem is kijn ziekte en immuunsysteem waardoor zwanger worden niet lukte. Onze bevruchtingen zijn verder in prenciepe prima! Dus de kans was dan ook groot dat een ander persoon makkelijk zwanger zou raken van ons kindje ! Maar wat ik begreep is dat draagmoederschap in nederland verboden is en niemand daaraan wil meewerken!

    Hie zit dat precies en wat zijn ingeveer de kosten van draagmoederschap? Ik wil me er graag in blijven verdiepen want als deze zwangerschap toch opeens fout gaat zou ik daar graag meer info over krijgen of dit voor ons tot de mogelijkheden behoort!

    Zou je mij kunnen en wilken informeren? Mag ook per pb als je dat fijner vind!

    Veel liefs Bbibi

    Ps proficiat met jullie wondertje! Echt fantastisch dat jullie toch op deze manier ouders hebben kunnen worden! :)
     
  16. Bbibi

    Bbibi Fanatiek lid

    20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Ps excuus voor de typefouten zit op iphone :)
     
  17. Bbibi

    Bbibi Fanatiek lid

    20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Heb net je filmpje gekeken echt wauw!
    Wat is jullie draagmoeder een ontzettend warme lieve fantastische vrouw! Heb echf even een traantje gelaten toen zijzelf begon te huilen... Dat ze dit kon echt respect! En wat een mooi kindje heeft ze jullie geschonken echt fantastisch! Xx
     
  18. wensdroom

    wensdroom Fanatiek lid

    18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    dank je wel

    ik zal binnenkort een pb sturen en je vragen beantwoorden..
     
  19. Juul83

    Juul83 Actief lid

    15 apr 2014
    447
    0
    0
    Hallo, ik ben vandaag voor het eerst hier.
    Ik ben sinds januari 2014 aan het proberen om zwanger te worden voor ( inmiddels) vrienden van ons.
    Gisteren hebben we de laatste inseminatie gehad dus nu maar afwachten. Dit is inmiddels ronde 4.
    Gr,
     

Deel Deze Pagina