Paypal account aangemaakt

Discussie in 'De lounge' gestart door Vitamientjuh, 15 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Hoi allemaal,

Ik heb dus na jaren aarzelen eindelijk een paypal account aangemaakt. Ik wil graag iets via etsy.com bestellen, maar....en nu?
    Ik weet dus niet waar ik moet beginnen. Kan iemand mij misschien uitleggen hoe het werkt?
    Als ik een bestelling plaats vanuit Amerika, moet ik dan in euro's of dollars betalen? :)

Bedankt dames.

2. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

Dat gaat allemaal automatisch met het geld. Je moet gewoon je inloggegevns invullen.

3. Vitamientjuh

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Ok bedankt voor je reactie. Dus gewoon in euro's betalen.
    Weet jij toevallig hoe ik geld op mn paypal krijg? En is paypal echt veilig? ;)

4. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

Ik koop wel eens wat bij Etsy en dan rekent die automatisch naar euros. Paypal staat bij mij gekoppeld aan mijn bank dus binnen twee dagen incasseren ze het van mijn rekening.
    En het is net zo veilig als andere betaalmiddelen ;). Alles kan gehackt worden natuurlijk maar zelf heb ik nooit problemen gehad.

5. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik heb ook mijn Paypal account gekoppeld aan mijn bankrekening, idd superhandig en paypal is gewoon veilig hoor.

6. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Same here!

Ben er heel blij mee :)

Gebruik het niet heel vaak maar heb geen creditcard en dat is soms heel onhandig.
    En nu kan ik dus evengoed gewoon online in het buitenland dat ene leuke boek bestellen.

7. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Je koopt je gewenste artikel bij bijv Etsy. Aan het einde ga je naar afrekenen en daar geef je aan dat je met PayPal wilt betalen. Inloggen en bevestigen. Aansluitend wordt de betaling vanaf je rekening geïncasseerd en krijgt de ontvanger bericht dat jij hebt betaald.
    Het is zo veilig omdat er bijv een kopersbescherming bij zit. Wanneer het artikel bijv niet bij je aankomt, dan maak je daar melding van en krijg je je geld terug via Paypal

8. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    Je moet je rekening wel eerst activeren, maar als het goed is heb je daar mail over gehad?

9. Vitamientjuh

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Ja, ik heb de rekening inderdaad geactiveerd. Maar mijn paypal is nu niet gekoppeld aan mijn gewone rekening. Moet ik dan van mijn gewone rekening geld sturen naar de paypalrekening? of is het handiger om de rekening te koppelen? En kan ik deze dan ook weer 'ontkoppelen'? Ik voel me nu echt een groentje :)

Deel Deze Pagina