Zou ze nou serieus trots op dr zelf zijn als ze dit haalt Het zal je dochter maar zijn. Recordpoging seks met 100.000 man gaat toch door - AD.nl
Het is maar wat je lekker vind... Moet er niet aan denken dag in dag uit een vreemde kerel boven op me te hebben. Maar ze zal dan wel een prostituee zijn want hoe wil je dat anders halen?
Ik vraag me af hoe dit geclassificeerd gaat worden. Allemaal 1x penetreren of moet er ook daadwerkelijk een zaadlozing komen?
Maar ff serieus. 100.000 mannen. Als ze tien mannen per dag 'neemt' is ze ruim 27 jaar bezig. Wat een maf wijf!
Nou, inderdaad! Maar als er ook echt een zaadlozing bij moet komen, dan is ze voor het slagen van de poging afhankelijk van andere mannen.... Lijkt me niet "prettig". En daarbij: twee vrouwen kunnen ook seks hebben, maar dan vindt er geen zaadlozing plaats.... Telt dat dan wel /niet mee?
Ik heb weleens een stukje op tv gezien van een vorige recordpoging. Er stonden allemaal mannen te wachten tot zij mochten. Allen een "hoesje" om en ze mochten hem er 1 minuut in hangen. Degene die konden mochten kl**rkomen en anders moesten ze het met de hand afmaken. Er waren genoeg mannen die dit wilde doen. Ik vond dit zo bizar dat ik het heb onthouden, hoe sneu van me!
Klopt, dat heb ik ook gezien. Stonden ze in een gang te wachten volgens mij. Maar 100.000 is toch niet te doen? Doe dan 1000 of zo (of een paar meer dan het record)