Wie gaat vanavond ook kijken? Heb de meeste afleveringen gezien. Echt vreselijk als zoiets je overkomt. Ben ook erg benieuwd hoe het nu met die kinderen gaat.
Heb de afleveringen allemaal gezien, ben ook benieuwd naar hoe het nu met ze gaat, ik ga dus ook zeker kijken..
In het voor stukje zag ik dat bij een van de ouders het gezicht onherkenbaar is gemaakt, vraag me af wat het verhaal er achter is
Ik ga ook kijken vind zulke dingen altijd leuk om te kijken want vraag me vaak na een programma af hoe het dan verder gaat
Daar ben ik ook benieuwd naar. Maar wat vreselijk heftig zeg data jochie in een gesloten inrichting zit door alles wat hij heeft meegemaakt,
Ja echt erg hè.. Zie je maar wat het dreigen met handgranaten, en t jongetje voorbereiden op zelfmoord samen met papa .. Al die tijd het jongetje 'drillen' met een kind doet. Echt verschrikkelijk! Precies zoals de reclame.. Je kunt een kind uit de oorlog halen, maar de oorlog niet uit een kind!
denk dat die vrouw nog erg bang is voor haar ex en daarom onzichtbaar was misschien dat hij erachter komt waar ze woont oid
omdat haar leven en van de zoon nog steeds niet veilig is. jammer dat het programma niet meer terug te zien is.
idd. deel 2 en 3 van Ontvoerd kan je niet meer terug kijke Op verzoek van het Openbaar Ministerie bieden wij aflevering 2 en 3 van Ontvoerd niet meer online aan. We hopen op je begrip hiervoor