werd gebeld dmv mijn marktplaats adv.. omygod! ieuw ieuw ieuw!

Discussie in 'De lounge' gestart door baby90, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Darlagirl

Darlagirl Niet meer actief

Heb ook zoiets meegemaakt alleen dan nog iets erger dan wat jij hebt hihihih bij mij was het zo erg dat de man in kwestie wilde dat ik op hem ging oppassen, hij was dus de baby, hij stuurde zelfs een foto mee, heb hem nog op mijn laptop staan en is echt te gruwelijk voor woorden. Hij wilde dat ik hem vertroetelde, zijn luier verschoonde, hem zijn flesje gaf ... echt dat dit soort mensen bestaan ;)

2. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Dit is echt niet strafbaar hoor. Het is een 'oneerbaar voorstel' om het netjes te zeggen, maar meer ook niet.

3. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    ieuwwww wat een creep bah

4. Sila24

Sila24 Niet meer actief

jeetje ik had hem gewoon verrot gescholden en hoorn erop gegooid

5. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    ja, als hij dat doet. ik denk eerlijk gezegd dat het gewoon een vies ventje is zonder kind. die waarschijnlijk meerdere advertenties afbelt om aan zichzelf te zitten. mocht ik wel een mailtje krijgen van hem, dan ga ik even kijken wat ik ermee kan doen. ik weet niet of ik hem voor zoiets aan kan geven.. maar ik zou t wellicht proberen.

6. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Ohh bah.

Ik zal hem zo voor lul zetten, letterlijk in dit geval.

7. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    ik ben ook meerdere keren door deze knul en andere benaderd via de telefoon of mail na dat ik een advertentie op mp had gezet...

ook door mannen/knullen die een vrouw zoeken die moedertje willen spelen over hun. ookal zijn ze al volwassen. ze willen dan als een baby behandeld worden. incl. het verschonen vd luier.. :S
    hij bood me veel geld, en beloofde dat het niet sexueel was, maar nee.. daar doe ik niet aan mee.

8. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

oh jakkes, ik geloof dat ik na de borstvoeding vraag al had opgehangen. Blegh.

9. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ik ook!
    Jakkes, wat een rare mensen zijn er toch he...

10. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Gatverdamme..... Bah bah BAH!

11. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Misschien raar, maar ik zou me echt zwaar beledigd voelen! Prima dat die mensen dat leuk vinden, maar dan zijn er toch wel andere personen die ze daar mee kunnen helpen...

12. Gerbera

Gerbera Niet meer actief

Oh mijn god dat je nog zo lang aan de telefoon zat met hem, je was vast helemaal verbijsterd, wat erg!!!! Gatver.

Ik heb het dus een keer als kind van een jaar of 8 gehad zo'n telefoontje..heel erg eng. En hij bleef ook een tijdje bellen daarna. Uiteraard nam ik de telefoon niet meer op maar mijn vader. Dan bleef het stil.

13. Appelflap

Appelflap Lid

10 jan 2012
    40
    0
    6
    NULL
    NULL
    WHAHAHA wat een ontzettende flapdrol zeg. Ow ik had hem denk ik keihard uitgelachen, wat moet je daar nou weer mee zeg!?

WBT aangifte.. Kan me niet voorstellen dat hij een baby heeft, als hij een baby had en een vrouw en hij op babys kickt dan zou hij zijn vertier niet op mp hoeven zoeken.

14. mamav4

mamav4 Niet meer actief

Blegh, wat een verhaal....
    Daarom zou ik dus nooit zo'n advertentie op MP zetten. Nu is het nog goed afgelopen en is het via de telefoon gegaan. Maar er kunnen ook van die gekken zijn die je met een mooi verhaaltje naar hun huis lokken en dan zit je in de 'val'..... In het ergste geval dan hè...

15. Gerbera

Gerbera Niet meer actief

Daarom ga ik ook altijd samen met iemand als ik via marktplaats wat ga halen of iemand via marktplaats ontvang. Gelukkig hebben wij enkel positieve ervaringen met mp tot nu toe. Zet overigens nooit mijn nummer erbij, alleen email.

16. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

:$:$ gatver. ik hoop dat het een grap is.

17. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

bah bah dat dit nog gebeurd
    het word ook steeds gekker en gekker:$

18. Mootjuh87

Mootjuh87 Actief lid

13 jul 2011
    447
    0
    0
    Mhm behoorlijk naar jah! Heb zoiets ook eens gehad toen ik een advertentie bij de supermarkt had opgehangen voor oppaswerk. Was toen 15 ofzo. Werd ik gebeld door een kerel die 2 kinderen zou hebben. Of ik ook met de kinderen in bad wilde gaan. Naakt. Terwijl hij thuis was.
    Nou neuh, heb ook meteen opgehangen.. enge mensen zijn dr toch! Hoop ook van harte dat hij die kinderen verzonnen had!

19. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Hahahahaha

20. Oreomama

Oreomama Actief lid

19 nov 2011
    146
    0
    0
    management assistent
    Almere
    Blech, wat een viespeuk :$:$
    Sommige mensen zijn echt niet goed wijs in hun bovenkamer.

Deel Deze Pagina