Hoi hoi! Wie heeft er voor mij het tijdschrift Vriendin van week 52? Er staat een reportage in van mensen die naar Euro Disney zijn gestuurd omdat ze dit echt verdienen. Een ervan is mijn collega en ik zou graag het tijdschrift hebben. Helaas was hij hier in het dorp helemaal uitverkocht en toen ik in een ander dorp was was het al te laat en lag de nieuwe alweer in de schappen. Ik betaal je er graag de kosten voor ( verzending+tijschrift). Wie kan me helpen???
Je kunt ze vaak ook nabestellen bij de uitgever, misschien een idee om even op Zester - Tijdschrift abonnementen en producten uit de bladen te kijken ? Of even bellen met ze, moet lukken, succes!
Ik heb de uitgever ( was trouwens geen Sanoma maar een ander) een mail gestuurd, dus ik wacht dit ook even af. Mocht er nou toch nog iemand zijn, wil je het me alsnog laten weten. Dan kan ik daarmee verder als het met de uitgever niet lukt.
Ik heb hem wel gelezen, durf niet te zeggen of ik hem nog thuis heb. Ben momenteel ook niet thuis, herinner me er vanavond of morgen even aan via PB, dan zal ik voor je kijken Anders ga ik het echt vergeten
Idem dito, ik heb hem wel gekocht (zat in één pakket met de Mijn Geheim), maar weet niet of ik m nog heb.