Goeiemorgen allemaal, ik ben zenuwachtig voormijn mannetje Nee hoor, hij moet tussen 08.15 en 08.30 zn sperma inleveren bij het laboratorium Over 10 werkdagen krijgen we de uitslag. Hij is in ieder geval blij dat ie zn zaakje kan legen want we hebben er een onthoudings periode op zitten haha. Ik ga naar mn werk, tot vanmiddag/vanavond! Groetjess
Oe dat is spannend meid. Ik ga heel hard duimen dat ie goede zwemmers heeft! Gaat dat trouwens via de huisarts, of lopen jullie al bij de gyn?
Haha, effe stiekum op het werk... Eigenlijk ook echt geen tijd Maare, ja dit gaat via de huisarts en ik hoop ook echt dat hij goeie zwemmers heeft hihi. Doeii
Wie van jullie mannen/vriend hebben dit ook gehad : Mijn mannnetje smste me vanmorgen: Het pakketje is afgeleverd hoor Hij zei dat ie zich toch best wel ongemakkelijk voelde toen hij het wegbracht. Een jong meisje vroeg waarvoor hij kwam. Hij zei toen zachtjes: Ik kom een potje afleveren waarop zei hard antwoorde: Je komt je sperma inleveren... dat is die kant uit Haha, ik moest er wel om lache toen hij het vertelde. Hij ook hoor achteraf
als ik deze maand niet zwanger ben moet mijn vriend zich ook laten testen, potje staat al klaar!! haha. succes met wachten!
uhm nah ...ik ga nu ff een geheim met jullie delen whahhahah ...wij moesten ook mijn mannetjes zaadjes laten controleren (via gyn.) enne ..wij waren toch in het ziekenhuis ..dus yep wij zijn met 2tjes de wc ingeschoten en hebben even samen voor een "vol"potje gezorgt en hebben een mega vers kwakkie afgeleverd ,...we weten nu inmiddels dat het goede zwemmers bevat ...dus daar ligt het niet aan ...suc 6 mid ik duim voor je asjuh
Hahahaha leuke verhalen krijg je daarvan. Ik hoop echter toch dat het ons bespaard mag blijven.... Ik ga heel hard voor jullie duimen hoor!
Ach meis, Mijn mannetje draait er zijn "hand" niet meer voor om hahah Voor ons is het al zo "gewoon". Ik hoop dat het voor jullie niet gewoon gaat worden hoor! Mijn mannetje heeft de mazzel dat we op de afd. een mooie ruimte daarvoor hebben maar....hij gaat wel alleen hoor Liefs Elmo *duimt dat het de uitslag goed is*
Mijn man en ik hebben 3 weken geleden sperma ingeleverd hahah dat was lachen, zei die mevr jaartje of 50 achter de balie, uw komt materiaal inleveren blijkbaar word dat zo genoemd hahahah!!! Maar wij mochten niet bellen voor de tuitslag die word niet gegeven blijkbaar ze zei we kunnen het alleen geven bij het gesprek zelf dus volgende week zal dat worden........................
Hmm, ze zeiden dat we de uistlag op konden vragen na 10 werkdagen en dat gewoon bij de huisarts. Moeten nog wel effe wachten met het weekend en pasen ertussen... Jij ook succes
Mijn vriend moest het 3 maanden na een hersteloperatie inleveren. Hij vond het genant om ermee over het parkeerterrein van het ziekenhuis te lopen...had het dus maar in zijn zak gestopt....je raad het al??? Potje open en er zat nog maar heel errug weinig in. De uitslag ging via een afspraak met de uroloog. Was overigens allemaal oke! Wat ze niet allemaal uit zo'n (overgebleven) druppel kunnen halen..
hahhahahha bleh leuk verhaal!! Gelukkig was de uitslag positief. Ik ga er ook vanuit bij mijn mannetje omdat hij nog zo jong is maar toch heb je twijfels he... doei