Werd je zwanger door elke dag te klussen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door micky123, 21 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samama

Samama Niet meer actief

Wij hebben om de dag geklust en de dagen rond mn eisprong wel iedere dag.. .alleen bleek later pas dat mijn eisprong later was.

2. acire

acire Fanatiek lid

ik zou na de volgende ongesteldheid aan de pil gaan.
    rond de eisprong geen sex gehad, dus blijkbaar kwam die toch iets later als gedacht.

3. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    hier gewoon als we zin hadden, dat is meestal elke dag maar soms ook wel en of twee dagen niet... en ben in een maand zwanger geworden. Denk dat je het ook niet te verplicht moet maken.. houd het gewoon leuk en luchtig... maar ja ik heb makkelijk praten.. succes en veel plezier!

4. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    wij kluste om de dag, wij waren er helemaal niet echt mee bezig. en na de eisprong dede we het even helemaal niet meer. omdat we het te druk hadden, we gaan ook nog trouwen in ja nuari. en daar ware we meer mee bezig, dus ik had nooit verwacht dat ik zwanger zou zijn. maar het was wel zo!

5. wij hebben het die bewuste maand na de NOD om de dag gedaan.. tot aan volgende NOD... en het werkte!
    mannetje heeft trouwens heel die maand aan de antibiotica gezeten.. dus medicijn gebruik wil ook nog niks zeggen!

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik kluste elke dag met natuurlijk uitzonderingen en zie mijn banner

7. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    wij klusten 5 maanden elke dag een week rond ei.
    Toen besloten we om het om de dag te doen en het was raak!
    Dus bij ons heeft het wel gewerkt,of toeval...
    Succes!

8. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

2 sep 2007
    1.437
    0
    0
    Wij hebben op een gegeven moment besloten om de pil aan de kant te doen en ons er verder niet druk om gemaakt hoe lang het moest gaan duren.. Ik kreeg van iedereen te horen dat het wel zeker een half jaar duurde voordat je zwanger raakte maar ik dacht we zien wel hoe het loopt. Ik was er dan ook op voorbereid dat het niet gelijk lukte maar dat is natuurlijk heel logisch.. We zijn er niet anders door gaan leven door het ineens elke dag te doen dat deden we eerder ook niet.. Gewoon lekker wanneer we zin hadden maar goed om een lang verhaal kort te houden ik was gelijk zwanger en mag ik dus in m'n handjes knijpen want het is dus al een wonder op zich en dan ook nog zo snel! We zijn dan ook super blij!

Liefs

9. wendyp

wendyp Niet meer actief

Wij waren op huwelijksreis, niet erbij nadenken, en we hadden toen iedere dag 'geklust'
    En pats boem raak... verrassing...

Terwijl we het 1.5 jaar gewoon deden om de dag..

10. Niet meer actief

Wij hebben ruim 2 jaar lang zo vaak mogelijk (omde dag ongeveer) geklust, en vooral rond de eisprong... maar toen hadden we 3 msikramen en verder allemaalmislukte pogingen... Nu bleek ik onverwachts toch ineens zwanger, en die maand hadden we 'het' juist bijna niet gedaan.. echt heel weinig....

dus zo zie je maar, bij ons was heel weinig sex beter dan veel klussen :p

11. sunny85

sunny85 Actief lid

25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    ik zou zeggen gewoon doen wanneer je zin hebt natuurlijk he ;) denk nie dat t heel veel uit maakt hoevaak je het doet. het moet wel leuk en spannend blijven allemaal toch? zo denk ik dr over

12. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    wij hadden eerst 2 maanden iedere dag geklust,
    en toen de 3e maand om de dag en die maand was het dus raak.

maar of het ook daardoor komt? zullen we nooit weten ;)

succes iig :D

13. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Wij zijn 14 rondes bezig geweest. Na 5 rondes ben ik begonnen met ovutesten. Ook nu er weer vrij intensief mee omgegaan. Dus regelmatig klussen tot vervelends toe. De laatste keer (toen het raak was) hebben we geklust toen de ovutest dat aangaf. Maar toen hebben we het echt gezellig met elkaar gemaakt (hahaha, dus niet hup, hup, erop, eraf ;) ). Geen idee, of het daardoor raak was, maar we hebben er in ieder geval leuke herrineringen aan.

14. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    ronde 4 elke dag en niet zwanger
    ronde 5 2x gedaan wist met ovu testen dat het de
    goeie dagen waren en daar kwam Belle :) :) :)

15. micky123

micky123 Lid

21 sep 2007
    9
    0
    0
    geweldig om alle antwoorden te lezen! Ik denk dat we het dan toch maar gaan proberen om deze maand het klussen om de dag te doen. Bij mn eerste was ik 24 jaar, en ik was bij de eerste poging gelijk zwanger. Inmiddels 31 en we willen heel graag een tweede kindje, en ga nu voor ronde 5 alweer. Wil niet teveel focussen erop, maar wat is dat moeilijk he?!

Nog 1 vraagje: wat is randjesfietsen? (k las dit in 1 vd antwoorden, geen idee wat het betekent :)

16. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Dat de vrouw klaarkomt na de man. Maar ze stopt dan net voor het hoogtepunt, zodat de baarmoeder wel de samentrekkingen maakt. Dat probeert ze keer op keer, totdat het niet meer te houden is.

Bij mij heeft het niet geholpen.

17. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    ik was er 6 rondes lang echt mee bezig dus op de juiste tijden klussen... meestal elke dag rond eisprong of om de dag, één ronde zelfs ovu testen gebruikt dus precies op de juiste dagen geklust en HELAAS zonder resultaat..... Toen ik er de 7de maand echt niet mee bezig was en maar één keer ROND eisprong (ongeveer weet ik niet eens zeker) heb geklust was het hardstikke RAAK hihihi :D

De verassing was deste groter!

18. micky123

micky123 Lid

21 sep 2007
    9
    0
    0
    Dus dat betekent het, nou ik denk niet dat ik dat ga proberen, petje af voor die meiden die dat wel hebben gedaan (lijkt me niet makkelijk).

19. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Hier 9 hormoonkuren om de dag, en slechts 1 keer zwanger (mk)...

Deze ronde het om-de-dag aan de kant geschoven, en elke dag... beetje meer romantiek erbij.... en we zullen zien wat het resultaat is. ;)

20. micky123

micky123 Lid

21 sep 2007
    9
    0
    0
    Hallo katrien,

Ik hoop dat we beide positief zullen testen volgende maand, ik duim ervoor!

Deel Deze Pagina