beide eerdere zwangerschappen waren we nog net als een stel "konijntjes" kon niet vaak genoeg zijn ... bij deze 3e deden we het gewoon wanneer we zin hadden ( in ieder geval was het niet meer zoals "vroeger" ) toen na 9 mnd uitslag gehoord van zaadonderzoek (niet goed) ovu testen gebruikt, maar mocht ook niet baten, alle andere onderzoeken ook "naadje" wat inhield dat we er niet op moesten rekenen dat het "onszelf" nog zou lukken zodat we de mm nodig zouden hebben...wat 16 mei gepland stond... mannetje is in april een week thuis geweest en toen was het weer als vanouds (als 2 konijntjes) en wat schets de verbazing 2 wkn later...en posi test en zie banner.... dus tja ik zou zeggen als je het maar vaak genoeg doet, blijft er toch wel 1tje over die de weg naar boven weet te redden, of de weg naar boven heeft weten te vinden en het eitje heeft opgewacht....
Het is denk ik meer een kwestie van geluk, het kan raak zijn door elke dag te klussen maar ook door slechts eenmaal te klussen of als je ongeveer weet wanneer je je ei hebt. Wij hebben in ronde 2 slechts 1 x geklust in de vruchtbare week, we zijn niet zo'n konijntjes die het elke dag doen of het hangt ervan af Ik had dus nooit gedacht dat het zo snel raak zou zijn
het zal misschien puur toeval zijn ,maar deze ronde hadden we in de vruchtbare week idd elke dag geklust.... en randjefietsen he!
zodra de menstruatie afgelopen was om de dag omdat inderdaad je eisprong wel eens een onverwachtte wending kan nemen. Groetjes jeslin