4 dagen na terugplaatsing menstruatiepijn

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door wenrose, 25 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wenrose

wenrose Actief lid

10 mei 2013
    130
    0
    16
    Hoi dames,
    Ik heb even een vraag: wij hebben afgelopen dinsdag een tp gehad van een verse embryo. Nu heb ik sinds donderdag een weeïg gevoel en sinds gisteren echt zwaar het gevoel ongesteld te worden. Vannacht ook heel erg in m'n rug zoals normaal dat ik ongesteld word. Normaal is dit 1 a 2 dagen voor t doorbreekt, maar is dat niet snel al? Of hoort het erbij? Is onze 1e ivf. Hoor graag jullie ervaringen hiermee!
    Fijne dag!
    Xx

2. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Bij mij zijn dat de normale klachten (dit is mijn vierde zwangerschap, ook met verse tp en cryo’s dus ik heb wat ervaring;)).wel super irritante periode, zenuwslopend.. sterkte meis, even volhouden.. je kan je temperatuur nog bijhouden als je wat meer wilt weten

3. wenrose

wenrose Actief lid

10 mei 2013
    130
    0
    16
    Bedankt voor je reactie! Wauw gefeliciteerd, 20 weken zie ik :) lekker genieten. Ik heb al een zoontje van bijna 3 en mis het wel weer zwanger zijn. Vond het zo bijzonder! Je zei dat dat bij jou normale klachten zijn, bedoel je tijdens het wachten? En was je toen zwanger? Of als je ongesteld werd?

4. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.331
    8.334
    113
    Amsterdam
    Temperatuur heeft geen zin na verse tp ivm utero en pregnyl gebruik.

En idd kunnen allerlei klachten zijn passend bij beide scenario’s. wat ik merk dat ik na een tp alles ook altijd veel meer merk. En bij mij stelt de utero ook altijd Mn menstruatie uit dus pas met een test weet ik het zeker.

5. Ila

Ila Fanatiek lid

30 aug 2017
    1.237
    989
    113
    Vrouw
    Ik heb 1 verse en 1 cryo terugplaatsing gehad. Bij de verse tp voelde ik helemaal noppes en deze bleek ingenesteld maar werd helaas een vroege miskraam. Bij de cryo voelde ik na een paar dagen een flink druk en steken, waarvan ik dacht 'joepie, ik voel de innesteling', maar de week erna werd ik ongesteld. Nu denk ik dat m'n lichaam het embryootje eruit aan het werken was, als dat kan? Geen idee, maar zo voelt het. Ik denk dus dat je lichaam je flink voor de gek kan houden met allerlei verschijnselen :confused:

6. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Als ik zwanger was waren dit normale klachten, of beide dus. Het voelde als een naderende menstruatie maar dat was het dus niet :). Is ook wel logisch, want of je ongi wordt, of dat je zwanger bent: in beide gevallen gebeurt er vanalles in je baarmoeder.. ik hoop voor je dat het raak is meid!

7. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Eh utero? En pregnyl is na zoveel dagen uit je lijf (ik weet t niet meer precies). Bij mij steeg de temp en bleef hij hoog, ook bij de verse tp..

8. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.331
    8.334
    113
    Amsterdam
    Uterogestan, de zogenaamde progesteron bolletjes.

9. LaLaS

LaLaS Fanatiek lid

13 sep 2013
    1.100
    197
    63
    Vrouw
    Ook ik had ‘menstruatiepijn’ rnkele dagen na de terugplaatsingen, maar ik was beide keren zwanger :) die menstruatiepijn hield aan tot een week of 6. Schijnt volkomen normaal te zijn.

10. wenrose

wenrose Actief lid

10 mei 2013
    130
    0
    16
    Bedankt voor jullie reacties!
    Gisteren was het nog steeds en nam het af en nu is het een soort spierpijn. Ik wacht nu maar gewoon af! 7e bloedtest. Spannend allemaal. ;)

11. wenrose

wenrose Actief lid

10 mei 2013
    130
    0
    16

Dank je! Hoop t ook

12. Elfi

Elfi Bekend lid

17 dec 2014
    551
    65
    28
    Oh zo herkenbaar! Ik heb zondag 18de een terugplaatsing gehad. Kreeg na een dag of 6 ook lichte menstruatiepijn. Heb het nu nog steeds en met vlagen iets pijnlijker.
    Afgelopen zondag had ik roze en bruine afscheiding. Dacht gelijk dit is het begin van de menstruatie :(
    Maar gelukkig bleef het daarbij!
    Ben wel iedere keer bang om naar de wc te gaan.. heb jij dat ook?
    Spannend he!!

13. wenrose

wenrose Actief lid

10 mei 2013
    130
    0
    16

Ja idd dat heb ik ook!! :) bij mij zijn de krampen nu over al vanaf gistermiddag. Nu soort spierpijn ofzo. Wanneer mag je testen?

14. Kimibi

Kimibi Bekend lid

8 feb 2018
    602
    602
    93
    Vrouw
    Vestigingsmanager bij A-meubel
    #14 Kimibi, 27 feb 2018
    Laatst bewerkt: 27 feb 2018
    Hoi dames,
    heb een verse tp gehad op 21 feb. vorige week woensdag.
    ik had de hele week zere brosten en menstruatie klachten. sinds 2 dagen zijn de krampjes weg en sinds vandaag zijn mijn borsten niet meer zo gevoelig. af en toe voel ik een steek/kleine krampje van 2 sec of iets dan is het weer weg. ben zelf erg onzeker er over en ben bang voor een negatieve test binnenkort..

15. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Pregnyl kan wel tot 10/14 dagen in je lichaam blijven zitten afhankelijk van de dosis die je gespoten hebt. Dat is na 4 dagen in elk geval nog niet uit je lichaam hoor.

16. wenrose

wenrose Actief lid

10 mei 2013
    130
    0
    16
    Dat heb ik nu dus ook. Sinds vandaag weer wat krampjes .... Pfff dat wachten hé?! :(

17. Kimibi

Kimibi Bekend lid

8 feb 2018
    602
    602
    93
    Vrouw
    Ja heel vervelend welke wachtdag zit je nou ? Ik op 7..

18. wenrose

wenrose Actief lid

10 mei 2013
    130
    0
    16
    8. Dagje eerder dus bijna gelijk ;) wat voel jij nu? Ik moet wel super veel plassen, was de vorige zwangerschap voor mij een teken. Maar ja kan ook vd hormonen nog zijn misschien. Vandaag te horen gekregen dat ons 2e eitje niet ingevroren kon worden. Jammer!! :(

19. Kimibi

Kimibi Bekend lid

8 feb 2018
    602
    602
    93
    Vrouw
    Ik voel helemaal niets.. plassen DENK ik wel wat vaker ..niet extreem hoor.. ik gebruik de bolletjes 3 keer per dag 2.. misschien komt het daar van. Ik heb geen pregnyl gehad. En had maar 2 eicellen. Ik kreeg 2 dagen na de tp bericht dat onze andere wel ingevroren kon worden. Daar waren wel opzich wel blij mee want er groeiden ook echt maar 2 en die hebben ze wel gepakt. Wat hoor je het pas laat joh 9 dagen later pas.. waarom zo laat ? Vervelend voor je wanneer ga je testen?

20. Elfi

Elfi Bekend lid

17 dec 2014
    551
    65
    28
    Ugh ik ben er zo klaar mee! Die onzekerheid sloopt me wel een beetje.
    Heb nu vandaag ook weer een beetje oranje achtige afscheiding. Echt zo klote!

Je mag testen 14 dagen na je terugplaatsing toch? Dat id aankomende zondag bij mij.
    Waarom kan het eigenlijk niet 14 dagen na de punctie? Dat is toch eigenlijk gelijk aan je ovulatie normaal gesproken...?

Wanneer kan jij testen?

Deel Deze Pagina