Werd jij zwanger bij een cryo tp? En welke?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Bubblez, 22 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Zwanger na cryo tp?

1. Nee

6 stem(men)
    13,6%
  2. Ja na de eerste

20 stem(men)
    45,5%
  3. Ja na de tweede

7 stem(men)
    15,9%
  4. Ja na de derde

5 stem(men)
    11,4%
  5. Ja na de vierde en verder.

8 stem(men)
    18,2%
Meerdere stemmen zijn toegestaan.
  1. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.331
    8.334
    113
    Amsterdam
    Ik denk dat vaak ook hoor, wij hadden ivf nodig vanwege mijn verklevingen door operaties die buiten het hele vruchtbaarheids gebeuren staat. En verder waren er bij ons ook geen problemen. Dus denk dat je dan misschien toch een hogere kans hebt.

2. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Mijn zoontje was de 2e cryo! Maar eigenlijk de eerste echt terug geplaatste, want de 1e cryo was niet goed ontdooid..

Bubblez vindt dit leuk.
  3. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Hier geen cryo succes. Althans wel zwanger maar vroeg mis gegaan. Wil je toch even veel succes wensen!

p.s ik zat ook bij Isala en vind het zoooo'n fijn ziekenhuis!

Bubblez vindt dit leuk.
  4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Overigens kreeg ik de cryo's in een kunstmatige cyclus teruggeplaatst. Toen we inmiddels bij de 4e (van de 8) cryo's aanbeland waren, heb ik het ziekenhuis gevraagd of ik het niet in natuurlijke cyclus mocht proberen. Meende toen ergens gelezen te hebben dat de kans van slagen dan toch wat groter schijnt te zijn. Maar daar wilde het UMCG niks van weten. Ik was daar best gepikeerd over. Temeer omdat ze zelf een grove fout hadden gemaakt in hun lab. Ze hadden alle cryo's per 2 ingevroren in een rietje. Terwijl ze nooit 2 tegelijkertijd bij mij terug zouden plaatsen, omdat ze bang waren voor een tweeling bij mijn kleine postuur. Dit stond ook keurig in mijn dossier vermeld, ware het niet dat hun lab dat over het hoofd had gezien. Ze moesten dus steeds 2 cryo's ontdooien en de ander kon dus weggegooid worden als ze alletwee goed ontdooiden....(Overigens zou dat het geval zijn geweest, dan zouden ze eerst proberen om de tweede ontdooide weer opnieuw in te vriezen.)
    Maar goed, ik hoefde niet lang gepikeerd te zijn, want de 4e cryo-tp in kunstmatige cyclus was dus raak.

5. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Als alles goed gaat donderdag of vrijdag! Ben zo benieuwd!

6. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Ik denk het ook. Ik ben van vier terugplaatsingen (drie verse en een cryo) vier keer zwanger geraakt. Helaas twee keer een vroege miskraam maar het zegt toch wel wat. In Maastricht waar we de behandelingen hebben gedaan vonden ze het ook opmerkelijk omdat je eigenlijk bij ivf /pgd maar 20 tot 25% kans hebt op een zwangerschap. Waarschijnlijk zou ik op de normale manier ook makkelijk zwanger raken maar het risico op miskramen blijft natuurlijk hetzelfde. Die zou ik anders waarschijnlijk ook hebben gehad.

Siepie85 vindt dit leuk.
  7. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik ook! Hele fijne mensen!

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Zo mooi

8. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Beetje slordig is dat dan he..

Ik.doe ook alles in mn eigen cyclus. Alleen een shotje ovitrelle. Dat is te overzien.

Vandaag een follikel van 14 mm btw. Bmslijm was 8. Zondag weer komen voor hopelijk de laatste echo!
    Testen zijn tevens nog licht positief. Klaarblijkelijk pies ik gewoon streepjes :D

9. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    Oeh, spannend! Veel succes alvast!

Bubblez vindt dit leuk.
  10. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Fijn dat jij het ook zo ervaart!

En lief van je thanks. Af en toe nog steeds onwerkelijk. Hoop dat het jullie ook nog een keer gegund is. Zet m op!

11. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Dat onwerkelijke heb ik nog.. J is nu 1 jaar oud en elke dag kijk ik naar hem en smelt ik gewoon. Het is zo'n prachtig geschenk!

Ik ben heel benieuwd wat er gebeurd! We zijn nu al rijk!

Hopelijk heb je een fijne zwangerschap!

indy90 vindt dit leuk.
  12. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Nooit zwanger geraakt van cryo tp.. heb er nu 8 in de vriezer dus ik hou mijn hart vast..

13. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik duim voor jou!

ZoWelkom84 vindt dit leuk.
  14. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Het lijkt me inderdaad onwijs bijzonder dat wij over een tijdje gewoon voor zo'n klein mannetje mogen zorgen.

Gaat vast helemaal goed komen! Zet m op.

bengelke en Bubblez vinden dit leuk.
  15. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    De derde cryo uit de vierde icsi was raak. Ze ligt nu op mij te slapen :) 2 jaar ingevroren geweest en haar broer was de verse uit die poging.
    De cryo was een blasto van 6 dagen oud. Kwaliteit toen ze de vriezer in ging was CC... Niet zo best. Na ontdooien AA, excellent! Alles is mogelijk...

Bubblez vindt dit leuk.
  16. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    Bij ons liggen de kansen van een cryo even hoog als een verse terugplaatsing.
    Het leuke vind ik wel dat ik geen hormoontroep heb moeten gebruiken, maar dat maakt het nu wel nog spannender

Bubblez vindt dit leuk.
  17. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik word er best hoopvol van! Thumbs up!

18. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    3e cryo poging, 2 embryo's. Slechts dag 3, de ene was 7 cel B kwaliteit, de ander 4 cel C. Liep een dag achter.

Kunstmatige cyclus met pipelle vooraf en werd een tweeling. Arts was verbaasd gezien de matige embryo kwaliteit. Maar het resultaat telt ;).

19. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik heb ook een pipelle ondergaan!

Had je voor die andere cryos ook een pipelle gedaan?

Voor mij voelt het nu echt goed dat ik dus die pipelle gedaan heb. De vorige keer (van mn zoon) werd ik ook zwanger na de pipelle. Ik hoop dat het ons nu net zoveel geluk brengt.

20. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Hier na verse tp zwanger van mijn dochter van nu bijna 6,5. Haar broertje, cryo tp, werd 17 maanden later geboren (ik had haast ofzo haha). Onze derde werd op de natuurlijke wijze verwekt, ook heel bijzonder... en nu zwanger van onze laatste cryo (tussendoor 1 keer niet goed gegaan en 1 cryo die niet mooi ontdooide). De kansen kunnen individueel wel richting de 100% gaan hoor, zoals al iemand hier zei zeggen die gemiddelden niet zoveel voor jouw kansen..

Bubblez vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina