ja 2x zelfs van een cryo. beide keren de eerste poging. (eerste cerse tp ging niet door). beide dag 4 weet niet meer hoeveel cellig
zwanger van de 1ste cryo terug plaatsing, verse embryo was mislukt. momenteel nog 4 in de vriezer, maar die zijn voorlopig nog niet nodig.
Ik kan het nog niet geloven, maar ik had vanochtend een positieve test in handen. Na mijn 2e cryo terugplaatsing. Ben zooooo verbaasd en blij en alles door elkaar tegelijk.
Vandaag gebeld, pas de derde cryo (van de vier) is goed ontdooit. De eerste twee van zeven cellen ging kapot. De derde cryo met zes cellen is er goed uit gekomen, zes cellen vanmiddag. Dus hopelijk groeit hij goed door.. Weh. Schrok dr toch best van.
Ah wat jammer dat ze er 3 nodig hadden... Maar morgen heb je toch maar mooi een embryootje in je buik!! Veel succes morgen!
Dank je, gaaf he? Gewoon de eerste verse terugplaatsing. Ik ben zo blij! Nu hopen dat alles goed blijft gaan. Nogmaals succes vandaag!
Oh, dat is inderdaad even schrikken weet ik uit ervaring... Dan gaat het hard met de kansen die je denkt te hebben! Hopelijk is deze 3e jullie topper!! Veel succes in de wachtweken!
Hadden wij precies zo... Van 4 kansen ineens terug naar 2... Maarrrrr hopelijk blijft deze goed zitten