Hoi. Wie is er bevallen in het nieuwe Martiniziekenhuis te Groningen? En hoe hebben jullie dat ervaren? Groetjes Saskia
Heb er geen ervaring mee. Mijn vriend komt er wel net vandaan na een knie-operatie, maar da's wel even wat anders dan bevallen
Ik ben ook wel benieuwd naar reactie op je vraag. Ik ben ook van plan om in het Martini te gaan bevallen. Dus andere dames, graag reactie!
Ik ben in het martiniziekenhuis bevallen. Ben met 42 weken ingeleid en heb uiteindelijk een ks gehad. De mensen die mij hielpen op de dag van de bevalling zelf waren geweldig, lieve verpleegsters, goede doortastende gynaecoloog. Dus daar geen slecht woord over. Ik moest 5 dagen in het ziekenhuis blijven en in die periode heb ik werkelijk geen enkel aardige zuster meegemaakt, ze hadden allemaal tijd tekort (waar ze niks aan kunnen doen op zich) en reageerden dat op de patienten af. Hun idee van borstvoedingsbeleid is een stagiaire laten aanleggen en als je om iemand anders vraagt dan kan dat niet. Kortom, posi en negatieve ervaringen.
Ik ben 9 weken geleden bevallen in het martini ziekenhuis. Ik heb het als erg prettig ervaren. Zeker omdat ik een thuis bevalling zou gaan doen en mijn zoon er anders over dacht. Tijdens de bevalling was er steeg een verpleegkundige in de buurt en dat was erg prettig. Allen ik zou persoonlijk er geen stagiaire gyn weer bij willen hebben. Het is uiteindelijk een spoed ks geworden. En de kraamverpleegkundigen waren stuk voor stuk er aardig. Alleen 1 zuster kon ik niet zo goed over. Als ik belde omdat mijn zoon huilde kwam er direct iemand. En ze hielpen me overal bij.
Ik ben in het oude Martini ziekenhuis bevallen. Ik ga het weer thuis proberen deze keer, maar als dat niet lukt, is de kans groot dat ik weer in het Martini terecht kom. Ben dus ook wel benieuwd naar de reacties van ervaringsdeskundigen
ik ben vorig jaar in het oude martini bevallen middels een geplande ks. de intake door de gyn in opleiding was verre van prettig. ik was bij voorbaat al een slechte mama omdat ik geen draaipoging wilde doen (kind lag al 10 weken in stuit en een aantal weken ingedaald met z'n billen, muurvast!) de ks zelf heb ik weinig van het team mee gemaakt. ze waren geloof ik wel aardig, maar het ging met mij neit zo heel goed, dus al had sinterklaas er gestaan, ik had het niet gemerkt haha de verpleging was afschuwelijk! niks vertrouw op je moedergevoel, zij weten het heus wel beter er werd gesmeten (ja echt, dit was geen verbeelding, meerdere mensen hebben het gezien) en ruw omgegaan met mijn kindje. ik heb met 1 verpleegster voornamelijk continue strijd gehad. echt letterlijk ruzie. mijn zaalgenootje had ook dagelijks ruzie emt haar. ik vond het een hel daar in het ziekenhuis. ik heb uiteindelijk afgedwongen dat ik eerder naar huis mocht en daar aangekomen ben ik geestelijk ingestort. ik ga nu eerst naar de rondleidingen in het nieuwe martini en in het umcg en kijk dan waar ik me het beste voel. een thuisbevalling mag ik niet meer, dus ben toch aangewezen op een zh, maar zie er enorm tegenop.
Ik ben in het UMCG bevallen, is me goed bevallen (god, wat een leuke woordspeling ). Hele fijne gyn, vlos en verpleegkundigen. Mijn dochter heeft nog 2 weken moeten blijven en heeft alleen maar lieve zusters gehad. En de kinderarts was echt een poepie, een heel jong ventje nog die steeds begon te blozen als hij tegen me ging praten, das toch schattig? Een vriendin is een dag eerder bevallen, in het nieuwe martini, was toen net klaar. Zij was ook wel redelijk te spreken over het ziekenhuis maar had een vervelende gyn en een verpleegkundige die haar niet heel serieus nam. Ik heb 3 echo's gehad in het martini en 1x had ik een mannelijke gyn, een eikel! Hij sprak me steeds heel neerbuigend aan en dan ook met 'mevrouwtje'.. Gingen mijn nekharen van overeind staan. Andere keren een hele aardige vrouwelijke gyn, echt een leuk mens! Maar goed, de ervaringen zijn dus wisselend zoals je begrijpt
Heel wisselend dus idd. Weten jullie nog namen? Ik had een keer bij controle een vrouwelijke gyno in martini, die was erg aardig. De gyno die mij opereerde vond ik ook wel aardig, mensink heette hij geloof ik. Van de verpleging weet ik geen namen meer, weet alleen nog dat de alleronaardigste bij mij in het dorp woont helaas.
ik ben 2x bevallen in t umcg en zou het zo weer doen. er zijn wel een paar vk's die ik erg vervelend vind en waarbij je heel erg op je strepen moet staan. de verpleging was over het algemeen erg lief, alleen de verpleegkundige op de verloskamer vond ik erg vervelend. maar dat was natuurlijk maar 1 van de velen.
Mijn gyn in het oude Martini was Marike (volgens mij was ze nog wel in opleiding trouwens) en de vk die erbij was, was Nienke. Meer namen weet ik niet meer, maar deze 2 dames hebben me er fantastisch doorheen gesleept!
hoi dames, met het martini ziekenhuis heb ik geen ervaring met het UMCG echter wel en voor mij nooit meer.al moet ik naar zeelang of zoiets ik ga nooit meer naar het umcg, door dat daar x op x fouten xzijn gemaakt ben ik mn zoontje nu kwijt..dus moet ik naar groningen dan zeker het martini of een ander eprovincie maar zeker geen UMCG meer ' liefs