Graag jullie mening!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door kirsten1988, 9 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    Hoi dames,
    Moet het even van me afschrijven en misschien dan jullie het herkennen...
    Ik zit nu 4 dagen voor mijn NOD. Eisprong gespot op 30 juli en braaf geklust. Dit is onze 2e ronde en heb nu andere symptomen als vorige maand!
    - rommelende darmen, soms lijkt het alsof er een varkentje in me buik zit.
    - obstipatie en dan weer diaree
    - gisterochtend opeens misselijk en kokneigingen van bepaalde geur uit de koelkast ( me vriend rook niks) ook heel de dag weeïg in me maag. Nu vandaag alleen vanochtend toen ik weer in de koelkast zat een neiging en vanavond misselijk na het eten. Rest van de dag voornamelijk last van boertjes.
    - bij opstaan duizelig
    - ook steekjes bij me lies
    - raar gevoel in me buik, kan het niet omschrijven

Vorige maand had ik na me eisprong gevoelige tepels. Nu totaal geen last van. Als ik er in knijp voelt het wel anders maar niet pijnlijk.
    Nu is zaterdag me NOD dus ga dan pas testen maar herkent iemand dit? Mijn 1ste cyclus was 27 dagen en ga er klein beetje vanuit nu ook rond die koers omdat ik me ei gespot heb met ovutesten.

Alvast bedankt voor de antwoorden.. Het wachten lijkt nu 3x zo lang te duren!

Gr. Kirsten

2. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Tja... ik denk dat alleen een zwschapstest uitsluitsel kan geven ;)

Hier zondag NOD, heb nog weinig kwaaltjes alleen heel aanwezige (.)(.) Zo begonnen mijn andere zwschappen ook. Maar ja... vorige maand had ik daar ook last van en overtuigd dat het raak was maar 2 dagen na NOD toch ongesteld geworden. Dus het is afwachten ;)

3. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    Bedankt voor je snelle reactie. Misschien dat ik morgen toch al wel stiekem testje ga doen haha weet het liever op tijd dat ik ook met eten en alles rekening kan houden haha en weet jij al wanneer je gaat testen?

4. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Financiële dienstverlening
    Noord Brabant
    nou 4 dagen voor mijn NOD had ik dat ook, duizelig met opstaan, rommelende darmen, lucht opboeren etc etc en toen vlak erna deed ik een test en had al een heel licht streepje :D

maar goed, het enige wat uitsluitsel kan geven is een test...zal voor je duimen! :)

5. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    Vanochtend testje gedaan hartstikke omo-wit dus denk dat het nog ontpillen is ofzo. Nu zaterdag maar afwachten en anders naar ronde 3 vind het klussen ook wel leuk hahaha maar toch stiekem balen als de test omo wit blijft

6. knorretje88

knorretje88 Niet meer actief

Ik had 4 dagen voor mijn NOD zo goed als dezelfde klachten, alleen niet de misselijkheid en ook niet duizelig...
    Ik heb toen 3 dagen voor mijn NOD een test gedaan, een miniscuul streepje die niemand zag behalve ik, dachten dus allemaal dat ik gek was, haha
    Sinds die dag elke dag getest, en zie het resultaat in mijn album, zwanger als wat...

Zou wel gaaf zijn als je wel zwanger zou zijn.. allebei uit 88 (als ik dat goed zie ;) en dan allebei net zwanger, haha )

7. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Herkenbaar!
    Heb dezelfde symptomen,
    duizelig bij opstaan (al heb ik maar eventjes gezeten)
    rommelende darmen
    steken (af en toe) ik buik
    Misselijk/vol/vies gevoel in mijn maag
    Krijg ook kokhalsneigingen van sommige geurtjes.
    gevoelige tepels

Ik kan (als ik van een cylcus van 28 dagen uitga) volgende week past testen.

Spannend is het allemaal he?!
    Wanneer ben je gestopt met de pil?

Succes! ;)

8. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    @knorretje!
    Gefeliciteerd allereerst!!! Ja ik ben ook uit 88 dus zou leuk zijn! Vandaag weinig symptomen dus nu denk ik even negatief haha wanneer had je streep die de rest ook zag? Haha ik denk dat ik nu vrijdag weer test.. Zit het weekend op de camping bij me schoonouders dus om dan zo'n test te doen is ook niet alles haha ik heb alleen geen gevoelige tepels. Wel af en toe een steekje aan de zijkant van me borsten maar niet echt pijnlijk ook zie ik er nog geen verandering in haha waar kom je vandaan? Ik uit Brabant! Zou wel leuk zijn als we samen zwanger zouden zijn!!!

@navje
    Ik ben nu in de 2e ronde. Ben volgens mij 20 juni gestopt met de pil! De eerste maand had ik allemaal vage klachten en dat kwam dus door het ontpillen! Gelukkig wel eisprong gehad en gelijk keurige cyclus van 27 dagen dus mag niet klagen!

9. knorretje88

knorretje88 Niet meer actief

Heej,

Ik kom uit Drenthe, beetje uit de route, maar ach, wat is afstand tegenwoordig, haha.. Gelijk de dag erna zagen mijn ouders en me vriend het ook...
    Ennuh, het zou niet leuk zijn als we samen zwanger zouden zijn, we ZIJN samen zwanger :p haha

De foto's zitten wel in mijn album ;)

Liefs

10. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    dat weeige gevoel in mijn buik heb ik inderdaad ook wel...net of je te weinig heb gegeten zeg maar....tot gister ook de krampen enzo maar vanaf vandaag daar geen last meer van
    Vandaag zou mijn innesteldag zijn en ga net naar de wc en zie op mijn papiertje dat ik van die draaderige "slijm" heb die je uit kan rekken...zeg maar dezelfde soort "slijm" als voor je eisprong.
    Mijn eisprong kan het niet zijn die had ik vorige week....dus waar dit ineens vandaan komt en wat het betekend....geen flauw idee.

11. flowerpower50

@amberliek: Dat heb ik ook gehad! Als ik een cyclus van 28 dagen zou hebben was ook 7/8 augustus mijn innesteldag, en ik heb van 7 tm 9 van dat slijm verloren. Snap er echt helemaal niks meer van?!
    Heb ik wel een eisprong gehad? Pfff wat kan een lichaam raar doen :(

12. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    dus jij ook geen idee wat dat in kan houden dat slijm NA de eispong?? :(...raar hoe een lichaam in elkaar zit he....
    wordt er al maar spannender om met al die vage dingen hihi :D

13. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    Dat slijm kan wijzen Op een innesteling!

14. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    ???????????????????????????????????? :D

15. flowerpower50

@Amberliek Nee ik heb echt geen idee wat het kan zijn?!:(
    Weet ook niet wat de lengte van mijn cyclus is, afgelopen was 22 dagen. Heb 1 en 2 aug. met afvegen soms rozig slijm verloren.
    Pff een lichaam zit echt raar in elkaar!! :(
    Gaat ook overal op letten he, hihi ;)
    Heb jij een regelmatige cyclus?

@ kirsten hoe gaat het nu met jou?? Nog kwaaltjes:D

16. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    ik heb een regelmatige cycles van 28 dagen alleen ik kwam er deze ronde door met de ovu's te testen dat ik op dag 13 het meest vruchtbaar ben...dus hebben we tot nu toe altijd ernaast gezeten met klussen ;)

17. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    kirsten, grappg zeg,ik loop precies gelijk,heb ook 30 juli mijjn ei gehad. kom niet uit '88,haha,maar '78, maar wel uit brabant! :)
    ik heb ook die darmen gehad, vooral veel naar het toilet moeten...dinsdag en woensdag erg ongigevoel, had al een inlegkruisje ingedaan, dacht dat ik dan vroeger ongi zou worden, maar niets gezien, en nu nog niet. mijn temp was weer wat hoger vanmorgen, dus ben toch wel benieuwd. heb ook vocht uit mijn tepels gehad begin van de week, iets gevoelige borsten,maar dat is nu weer weg...:( weet het niet goed. mss dat ik nog een test doe vandaag, heb mijn ochtendurine nog bewaard!
    wanneer ga jij weer testen, ben wel erg benieuwd bij jou. nog kwaaltjes?

18. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    Wat grappig al die overeenkomsten! Heb nu erg last van obstipatie en soms nog duizelig.. Vanochtend test gedaan was negatief! Dus ik denk dat de vlag zaterdag weer uit mag! Zou wel snel zijn 2e ronde anders haha mijn tepels voelen anders aan maar geen pijn of iets! Misselijkheid is ook verdwenen dus ja wachten het maar af en anders test ik zaterdag weer opnieuw! En jij al stiekem getest?

19. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    Hè knorretje
    Net jou foto's zitten bekijken zie ook pas een streepje op 8-8! Die daarvoor zie ik niet maar komt Miss omdat het een foto is! Maar duidelijk positief hahaha nog kwaaltjes?

20. flowerpower50

Dat is wel een mooie cyclus inderdaad!
    Klopt, daarom heb ik ook ovutesten besteld, om toch te kijken wanneer ik mijn ei heb volgende cyclus, net iets makkelijk vooral omdat het niet regelmatig is.

Deel Deze Pagina