Hoi allemaal, Het is bijna zover, de eerste sinterklaas met een kindje. We hebben zelf een duplotrein gekocht, mijn man kon hem echt niet laten staan, maar daar blijkt ze toch echt nog te klein voor. Vindt papa niet erg, die trein doet het ook wel als Charlotte er niet mee speelt... maar wat moeten we dan wél kopen? Ik weet het echt niet, en dan zijn er ook de oma's en opa's die blijven vragen wat ze nu moeten kopen... ideeën zijn dus welkom! Een activitycenter hebben we al gekocht toen ze 6 maanden was, zo eentje op een loopkarretje dus dat is er al. Van mijn broer krijgt ze de Vtech babylaptop, was vorige week in de aanbieding bij Kruidvat en hij kwam er opeens mee aanzetten. Heel lief natuurlijk maar verder?! Denk nu aan het kiekeboe speeldorp van FisherPrice maar is dit wat? Heeft iemand dit al en speelt je kindje ermee? Het mag best wat kosten maar dan moet het wel gebruikt worden natuurlijk...
Julie is wel wat jonger dan Charlotte, maar wij hebben expres (voor een gedeelte) ook cadeautjes gevraagd waar ze nu nog niet mee kan spelen. Ze heeft nu eigenlijk echt genoeg speelgoed... aan tien rammelaars heeft ze niks! Dus wij hebben bv vast een doos van Little People gevraagd, leuk voor volgend jaar. Die zetten we gewoon nog even in de kast. Verder vind ik de Hongerige Pelikaan errug leuk: 560238 K's Kids Pluche Hongerige Pelikaan? Die kiekeboe dingen van Fisher Price lijken me ook erg leuk. Inderdaad best prijzig, daarom misschien handig om eerst alleen zo'n los kiekeboe-wagentje uit te proberen en dan pas het hele dorp te kopen? De wagentjes zag ik volgens mij bij Blokker voor ongeveer een tientje. Verder hebben wij ook nog wat nuttigs gevraagd, zoals een mooie Puckabag slaapzak. Succes met kiezen... en hier is papa ook heeeeel erg dol op het speelgoed !
Aangezien Levi al genoeg verwend wordt en geen idee heeft waar sinterklaas omgaat hebben we een kleinigheidje gekocht Bij de kruidvat een telefoon met geluid, licht ect.
Mijn zoontje is ongeveer net zo oud als jouw dochtertje. De babylaptop heb ik ook gekocht bij kruidvat. Ik heb daarnaast een fisher price koekjestrommel surprise gekocht. Speelgoed 578436 Koekjesvorm Surprise Had er een van een neefje geleend om te proberen en hij vind deze erg leuk. De vormpjes door de daarvoor bestemde gaten lukt natuurlijk nog niet, maar gewoon iets er in gooien en er uit pakken vindt hij leuk. Ook ander klein speelgoed kan hij er mooi in gooien. Verder hebben we een smart-trike driewieler gekocht. Zo'n driewieler met een stok er aan om te duwen en een zitje waar ze met 10 maanden al in kunnen maar die je om kunt bouwen tot 'gewone' driewieler voor later. Bedoel je met een loopkarretje zo'n babywalker van bijv. Vtech of Chicco waar zo'n gekleurd activiteitenbord op zit? Zijn deze leuk? Ik zit er namelijk over te denken om ook zo een aan te schaffen, maar we hebben niet super veel bergruimte, dus van dergelijk speelgoed wil ik vooraf graag weten of een gemiddeld kind hier veel mee speeld.
Wij hebben ook 2 setjes van little people gehaald, maar ook iets van duplo.Kan ze nu nog niet veel mee, maar vind het ook wel fijn dat je wat dingen hebt waar ze bv over een half jaar weer wat mee kan. Misschien ook leuk; stapelbekers, vormenstoof enz die doen het hier al een tijdje goed!
Ik heb het grote sprookjesboek gekocht (uhm, krijg 'm vandaag binnen). +/- 10 cm dik met een spiegel op de voorkant en kartonnen bladzijden. Echte een geweldig ding! Eindelijk een voorleesboek wat ze zelf vast kunnen kouden en waar ze in kunnen bladeren zonder te scheuren. Daarnaast wat kleine dingetjes en verder vind ik het wel goed. Ze is eind van de maand ook jarig, dus dan krijgt ze weer cadeaus .
Hier inderdaad ook spul gekocht en gevraagd waar hij over een tijdje wat aan zal hebben. Een leuke echte eigen stoel om op te zitten en een schilderij voor op de kinderkamer. Verder gevraagd aan de opa's en oma's: kleertjes maat 80/86, cd met kindermuziek, en een vormenstoof, stapelbekers en meer educatief speelgoed. Hoeft niet te gek duur te worden van mij, hij krijgt het hele jaar door al cadeautjes van oma....
Ja, van Vtech is het. Een klein kleurig karretje en het paneel kun je eraf halen. Ik geef het om de paar dagen aan Charlotte omdat ik niet wil dat ze dagelijks met dingen speelt die geluid maken, zo blijft het ook leuker. Ze speelt er heel graag mee en ik vind het ook leerzaam, zitten verschillende teksten en liedjes op, veel toetsen en zo. Heb het gekocht voor 40 euro bij intertoys maar dat is het zeker waard. En dan kan ze nu nog niet lopen maar straks kan dat dus wel achter dat karretje dus ik vind het wel een goede aankoop. Verder lijkt little people me inderdaad ook leuk, dan gaan we daarvoor denk ik. Mijn ouders hebben al een soort van loopfietsje gekocht en kleren durf ik niet te ver vooruit te kopen want Charlotte past nog steeds in maat 62 en heb al ontzettend veel moeten wegleggen wat ze niet eens heeft gedragen... Bedankt voor de tips dus dames!
Little people heb ik pas ook al wat van gekocht (marktplaats, scheelt enorm en nog super mooi), maar merk dat hij daar nu echt nog te klein voor is. Dus dat laat ik liggen tot zijn 1e verjaardag in februari. Maar die babywalker is dus wel echt de moeite waard. Misschien dat ik die er dan ook maar bij koop.
Een loopautootje? 1'tje waar je op kan zitten en dan met voetjes vooruit kan komen. die vallen altijd erg in de smaak bij zowel jongens als meisjes. Mijn zoon speelde er al mee met 9 a 10 maanden en zit er nu nog dagelijks op te sjeezen En ik heb een Aktiviteitenboom, geen idee welk merk maar je kunt er boven in ballen gooien en komt er muziek uit en er zitten pianotoetsen op en vormpjes bij die ook weer muziek geven. Mijn zoon speelt er nu nog dagelijks mee dus dat vind ik een hele goede aankoop en zo'n loopautootje. En misch een kleine poppenbuggy? daar kan ze strax mooi achter lopen als ze lopen gaat... mijn zoon sjeest nu met mijn oude poppenwagen door het huis haha want dat is in zijn ogen een auto
van little people zijn de garage, boerderij, en poppenhuis (normaal 49,95) in de aanbieding bij de makro voor 39, 50 dus dat scheelt al wij hebende boerderij ehaald de garage had ons ventje pasoor zijn eerste verjaardag gehad enhij er echt lief mee
Ik heb de garage en de boerderij van marktplaats. Beide nog helemaal als nieuw en samen 33,50... Staan er genoeg op, maar goed, je moet dat natuurlijk willen, tweedehands.
Woezel en pip heeft ook leuk speelgoed.. wat dacht je van zoiets? Speelgoed 560128 Woezel en Pip Springbeestjes Of LP.. Speelgoed 004167 Little People Muziek Dierentrein
Had deze little people trein toevallig deze week in de folder van Bart Smit zien staan, kost eind deze week 3 dagen lang maar 14,95. Deze is dus wel leuk?
Hoi Laure, ik heb al vanalles op marktplaats gekocht, scheelt echt heel erg in de prijs inderdaad. Goeie tip van little people, ik ga zeker eens kijken!
die koekjes tromel is idd geweldig, die va mij krijgt hem zaterdag ook, ik heb ook een nijntje gekocht die praat/zingt en danst, en een ouderwetse telefoon met een draaischijf (ook van fisheprise geloof ik) blokkenwagen/loopwagen had ze al, blokjes vind ze ook geweldig, simpele karton/houteboekjes.
Heb mijn zoontje vanavond even de babylaptop in de box gegeven (moest ik nog inpakken). Helemaal geweldig, zo druk als hij er mee deed. Vooral 'de klep' open en dicht doen vindt hij super, maakt ook een leuk geluidje trouwens. Een goede aankoop naar mijn idee.
Hoe oud is jouw zoontje Laure? Wij geven hem zaterdag, dan is het echt een beetje sinterklaas, vieren het samen met opa's en oma's want Charlotte is hun enige en eerste kleinkind en dan ook nog eens de eerste sinterklaas...tja.. Ga morgen zeker op mp kijken voor little people, heb er laatst een boel duplo gekocht, voor een prikkie en echt nog heel mooi allemaal!
Mijn zoontje is vandaag precies 10 maanden. Hij krijgt de laptop morgen, dan vieren wij sinterklaas. Ik had pas zomaar op wat speelgoed geboden en toen ik direct mail kreeg dat ze met het bod akkoord gingen heb ik het dus direct gekocht. Verleiding is nu wel groot om telkens vanalles te kopen, want kost allemaal heel weinig zo en alles van plastic was je zo even af. Zit er nu over te denken om een Vtech babywalker voor 10,- te kopen...