Doorverwezen naar zkh voor een volgend kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door derde, 8 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zijn er ook dames die al kindjes hebben (en ook zonder moeite zwanger geraakt van die kindjes) die nu bezig zijn voor een volgend kindje wat niet wil lukken met een doorverwijzing naar het zkh?

Ik zou zo graag ervaringen willen delen met deze mama's. Wij gaan eind april namelijk voor het eerst naar de gyneacoloog, omdat een derde kindje nog niet wil lukken. Onze eerste twee kindjes waren in ronde 1 raak, nu zitten we in ronde 11, ondanks alle rondes voor en tijdens eisprong klussen. Wij zijn nu dus doorverwezen naar het zkh en zou zo graag willen weten wat ons te wachten staat.
    Ik kan op dit forum alleen maar verhalen vinden van vrouwen die doorverwezen zijn voor een eerste kindje. Of ook voor een tweede of derde maar die elke keer al via zkh lopen. Maar zou juist graag willen weten of er ook echt wat aan de hand kan zijn als je al twee (of een) kindje spontaan hebt gekregen. Mijn huisarts denkt namelijk dat er niks aan de hand kan zijn aangezien we er al twee hebben. Maar inmiddels is mijn laatste zwangerschap vier jaar geleden en heb ik twee zussen die voor hun veertigste in de overgang zijn, dus ik ben er niet zo gerust op dat het nu nog zomaar gaat lukken.

Ik hoop op reacties!

Deel Deze Pagina